Na de hitte van de afgelopen dagen willen m'n voeten niet echt slinken en ook m'n handen niet! Ik merk dat ik door dat vocht echt zwaarder ben geworden bah!! Het ging zo netjes met de kilo's in het begin. Ik voel me verder prima maar baal wel van het vocht. Lig omhoog met voeten en drink me gek aan water en brandnetelthee! Hopelijk zakt het doordat het deze week wat minder heet wordt... Herkenbaar? (bloed was prima en verder nergens last van maar het is wel vervelend)
Ik heb ook last van vocht in mijn voeten en handen. Mijn ringen pas ik niet meer en mijn schoenen ook niet (loop nu alleen nog maar op birkenstocks). Volgens mijn verloskundige helpt rauwkost eten ook. Ik lig 's nachts ook met mijn benen omhoog (heb een elektrische lattenbodem) maar ik krijg dan spierpijn aan de achterkant van mijn bovenbenen. Groetjes!
Ik heb er ook last van. Dikke voeten en enkels. Ook mijn vingers, krijg mijn trouwring niet meer om! Veel met de benen omhoog liggen inderdaad met een kussen eronder en verder heb ik comprinetkousen aan. Die had ik al in huis ivm lange vluchten, 10 uur. Via je huisarts verkrijgbaar op recept. Dat helpt wel. Met dit warme weer niet prettig, maar goed. Pijnlijke dikke voeten is ook niet leuk. Grtjs, Aleida
Ik heb ook hele dikke voeten en enkels.. voelt helemaal gekneusd?! Ik loop hierdoor ook slecht.. bij mij helpt dus niets Ik moet me rustig houden, dat is het enige.. Maar ja gisteren jarig geweest, overdag schoonmaken en savonds tot vannacht 1u visite.. tja dat was wel ff teveel!! Ze slinken nu helemaal niet meer!! Nou ja nog maar een paar weken dan hoop ik dat het weer over gaat... Toch?? :S
Ik heb een foto van mijn voeten gemaakt, heb ze alleen nog niet op de pc gezet maar je schrikt je rot! Ik kan geen schoenen meer aan, loop alleen nog maar op Birkenstocks...en zelfs die staan op knappen. Manlief heeft laatst een ring van me door moeten knippen omdat ik die niet meer afkreeg... Hoop dat het heel snel wegtrekt na de bevalling!
Helemaal mee eens!! Ik heb van de week een maaltijd salade gemaakt met apel en bleekselderij en de volgende dag bleef ik naar het toilet lopen en ik ben echt veel minder opgezet nu
ik heb het gelukkig alleen met heel warm weer maar ik slink wel weer elke nacht. Alleen mijn ringen pas ik niet meer maar die kan ik al een hele poos niet meer om.
hoi, Ik heb ook zo'n last van dikke voeten en handen. De laatste kan ik ook bijna niet gebruiken omdat 2 vingertoppen dood aanvoelen en de rest geen kracht heeft. Aan handen kunnen ze in zkh niets aan doen maar nu ben ik afgelopen vrijdag aan 2 benen van teen tot knie ingezwachteld in ziekenhuis. echt geen pretje met dit warme weer!! heb ze er vandaag afgehaald en voeten zijn nu wel zo goed als normaal. dinsdag moet ik weer terug voor herhaling. groetjes
Hier alleen heel veel last van dikke enkels. Ik loop alleen nog maar op slippers. Gelukkig als ik mijn benen 's avonds na mijn werk omhoog leg, slinken ze wel weer.
hier drink ik zinkrauttee e werkt echt super veel beter als brandnetel. lindebloesemthee schijnt ook goed te helpen. bij de eerste had ik er op laatst heel erg last van maar nu ik dus standaard 2 a drie koppen van dei thee drink merk ik er vrij weinig van en gaan de kilos ook neit zo snel als de vorige keer op het laatst. pas zelfs mijn ringen nog. heb ze wel een paar keer af moeten doen als we bijv een dagje weggaan drink ik het niet want je moet vaak plassen hahaa maar dag erna weer wel en weg is het.