Hallo allemaal! ik weet niet zeker of ik zwangr zou kunnen zijn of dat het met me aankomende menstruatie te maken heeft, Ik ben 13-03 ongesteld geworden, en rondt 27-03 zou ik ongeveer me eigsprong gehad moeten hebben, zou ook iets later geweest kunnen zijn want ik heb er niet zoveel van gevoeld deze maand. wij hebben wel wat gedaan op vrijdag en zaterdag maar hij is niet in mij gekomen zeg maar. maar op een gegeven moment deedt het 1 seconde pijn, ik denk dat me baarmoedermond mischien heel even is geraakt. de pijn was echt na een seconde al weer verdwenen. nu ging ik afgelopen dinsdag 02-03 naar de wc, en toen zag ik roze bloed aan me papiertje te zitten. en s,middags was het wat bruin. en daarna was het weg. dit zou ongeveer 1,5-2 weken naar me ovulatie geweest zijn. wat zou dat bloed kunnen zijn? bloed van die pijn van zaterdag? ( is dat geen late reactie dan ) of een innestelingsbloeding? ik weet het niet helemaal meer wat het zou kunnen zijn. deze symptonen heb ik eigelijk erbij sinds vorige week: veel meer acne op me gezicht, en op me borst. en ik heb sinds vrijdag dat valt mij ook op: dat me tepels wel wat groter lijken, meer vooruit steken. en als ik me linker tepel aanraak is dat ook heel gevoelig. me rechter niet. en ik moet ook vaak plassen lijkt wel. niet echt dat ik na de wc moet. want afgelopen vrijdagavond waren we op een feestje en toen ging ik springen en toen plaste ik eens een heel klein beetje voelde ik. dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. zijn dit nou allemaal dingen die ook te maken kunnen hebben met iets anders dan een zwangerschap? want ik zou a.s woensdag ongesteld moeten worden. want nog 1 dingentje: als mij man en ik iets doen gebruiken we eigelijk niks, alleen hij komt nooit in mij. we willen nog heel even wachten met zwanger worden . i.v.m me werk. ( over 4 weken krijg ik als het goed is een vast contract) maar als het zo zou zijn zijn er natuurlijk super blij mee want we willen het allebei heel graag. ik hoop op een reactie van jullie
Hmmmm ... Even in mijn glazen bol kijken .... *zwaait met handen over de bol* ... Nee, dat is flauw maar er is maar 1 manier om daar achter te komen, en dat is testen. Je weet hopelijk toch wel dat "voor het zingen de kerk uit" een hele onbetrouwbare manier is?! In voorvocht zitten ook zaadcellen en daar kun je ook zwanger van worden.
Wat vertelde je glazen bol? Oh nee das ook flauw. Ts, misschien blaasonsteking. Geen veilige sex= kans op zwangerschap.
als jij de 27e ongeveer je ei had was het bloedverlies een halve week na je eisprong, niet anderhalf a 2 week. je kan nu al wel testen, ik had de 27e m'n ei en testte afgelopen zondag al positief. morgen zou je NOD zijn uitgaande van de 27e, en een 14 dagen lf
Hallo! sorry voor de beetje late reactie, want ik kon niet op me laptop, haha maar hoe het er nu voorstaat, nou me linker borst deedt afgelopen week nog steeds zeer, en ik had gelezen dat de testen van de kruitvat erg gevoelig waren, dus toen had ik zondag een test gedaan ( ik dacht wel dat het te vroeg zo zijn, maar was zooo benieuwd ) maar deze was negatief. toen heb ik heb het maar afgewacht tot woensdag. want dan zou ik ongesteld moeten worden. maar gisteren middag zag ik een heel klein beetje licht roze, toen dacht ik ja ik wordt ongesteld. maar de rest van de dag heb ik helemaal niks meer gezien en vanmiddag ( donderdag ) zag ik weer een klein beetje licht roze en daar blijft het nu eigelijk bij. het zet niet door en het is af en toe licht roze, normaal zet het donderdag al wel door en zie ik al bloed. maar nu blijft het roze, en heel weinig. ik heb wel last van moe heid en moe in me kuiten. maar dat kan ook door de menstruatie komen mischien dat ik het nog even kan afwachten, mischien zet het morgen door? want als je zwanger bent, kan je dan ook roze bloedverlies krijgen op de dag dat je eigen ongesteld had moeten worden? ik zal het goed in de gaten houden, want als het morgen nog niet is doorgezet kan ik mischien nog een test gaan doen?
Er zijn veel meiden die ruim na NOD pas positief testten, dus ik zou over een paar dagen zeker nog eens een testje doen!
Oke dan, ben wel benieuwd hoor of het nog gaat doorzetten of dat het zo aan de gang blijft. maar is dat mogelijk? dat je wel lichtroze bloedverlies hebt, en niet doorzet, en dan alsnog zwanger blijkt te zijn? want als het morgen nou wel doorzet, dan is me menstruatie gewoon begonnen, maar als het nog zo is, probeer is zaterdag nog deen testje te doen
Dag dames, Ik heb een vraagje ik ben ondertussen al bijna 9 maanden gestopt met de pil. De laatste 4 keer was mn menstruatie vrij regelmatig. Wel een korte cyclus van 19 a 20 dagen maar regelmatig. Ben nu 6 dagen over tijd en voel van alles! Ik wil me niets in het hoofd halen maar makkelijk is anders... Ik voel me nu een dag of 3 misselijk, van zodra ik iets eet is het wel voorbij, toch voor eventjes. Voel steken in mn borsten en gevoelige tepels. Nu een dag of zo soms steken in mn onderbuik en een raar gevoel rond mn navel. Heb ook veel last van maagzuur en de hik! Heel irritant. Is er iemand die dit herkent? Ga wel binnen enkele dagen een testje doen als ik toch niet ongesteld wordt... Alvast bedankt voor jullie reacties!!
hoi elpida.. ik herken je symptomen meteen. heb ze een tijdje geleden ook gehad..vooral dat maagzuur hield een aantal dagen aan..erg vervelend! maar bij mij had het helaas niks met een zwangerschap te maken. misschien verkeerde voeding of te weinig water gedronken. hoop voor jou natuurlijk dat het wel positieve symptomen zijn!
Dat is het net zelfs als ik gewoon water drink heb ik last van maagzuur! Zo irritant die onzekerheid....
kan ik me voorstellen dat je daar onzeker van word, je gaat vanallles denken. zult het toch nog even af moeten wachten helaas.of dat dit allemaal voor een mooie reden is bedoeld.! ik duim voor je. liefs
Nu eergisteren wat bruinverlies tot vandaag en een klein beetje bloed verlies.. Ben nu al meer dan een week overtijd als ik eindelijk regelmatig zou zijn. Nog steeds pijnlijke borsten, steken in onderbuik en duizelig. Het bruinverlies is niet zoals bij mn maandstonden. Heb bijna niets van bloed verlies alleen heel donker bruinverlies. Hoe moet je nu in godsnaam zwanger raken als je zo onregelmatig bent!!