HoiHoi, Ik zit nu op dag 15 in mijn cyclus en ik heb mijn eisprong duidelijk gevoelt .. en het was iets eerder dan mijn banner vermeld! 4 dagen geleden.. 5 dageng geleden een aanhoudende steek in mijn lies, en de volgende ochtend enorme krampen aan de rechter kant van mij buik.. waardoor ik amper kon bewegen en lopen dit hield half uurtje aan.. Nu merk ik al een 3 dagen dat ik een harde onder buik heb en ook zijn mij tepels wat groter en uitpuilender dan normaal.. vanmiddag op mijn werk kreeg ik ineens een aanval van misselijk heid en mijn collega moest me zelfs naar de wc lijden omdat ik bang was flauw te vallen.. ook had ik tegelijk enorme krampen waardoor ik elke x bijna door me benen heen zakte? Heb normaal altijd veel afscheiding en nu helemaal niks.. af en toe beetje nat maar gewoon helder.. en niet kleverig? puistjes komen ook opdagen hier heb ik normaal nooit last van! Wat denken jullie ? Zou het dan nu eindelijk toch ? ben al 9 maanden van de pil af en bezig om een kindje te krijgen.. maar moet nog tot volgende week vrijdag wachten om te testen.. pfff die onzekerheid ook! Liefs
Ik hoop niet voor je dat je de griep krijgt, want voor zwangerschapssymptonen is het echt wat aan de vroege kant, MAAR de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus blijf hoop houden
Ja dat dacht ik ook, zo vroeg al ? Griep zou het niet kunnen zijn denk ik, want vandaag voel ik me niet slecht alleen wat moe en nu doen me buikspieren zeer.. Voor de rest zijn me benen ook heel erg vermoeit en me armen :S Maarja af wachten maar
Kan het niet zijn dat je wat verkeerds hebt gegeten? Dat kan de misselijkheid en buikkrampen verklaren en evt ook de puistjes als hdt wat vettig eten was. Maar t zouden ook al symptomen kunnen zijn, hoop het voor je!
Ik denk dat als ik wat verkeerds gegeten had dat ik wel diarree had gehad ofzo.. ik kan trouwens nu ook moeilijk poepe haha * klinkt stom * Normaal doe ik dit elke dag, maar nu bijna geen 1x meer en zo wel dan gaat het moeilijk ? Wat kan dat zijn :S