hallo dames, zoals het onderwerp al zegt wie stopt er in juni met de pil om voor het eerste kindje of een brusje te gaan?! als alles moet kloppen volgens mij brekening dan neem ik 9 juni mijn laatste pil om voor een brusje voor ons kleine mannetje te gaan!! dus wie nog meer kom gezellig mee kletsen
hoi! ik moet deze week ongi worden en dan komt in juni mn eerste eigen cyclus! na mn ongi in juni gaan wij voor ons 1e beebje
Heb al een aantal keren om op het punt te staan om te stoppen, maar telkens kwam er iets tussen.. Ga het waarschijnlijk eind Juni weer proberen Succes allemaal !
Hier 5 mei gestopt met de pil en eigenlijk eerst besloten om te ontpillen, maar door het forum toch besloten er gelijk voor te gaan.. Nu is 5 juni mijn NOD, maar denk waarschijnlijk toch niet dat het raak is. Jullie heel veel succes en het is inderdaad een leuk idee om elkaar op de hoogte te houden.
Ik ben deze maand al gestopt met m'n pil, en laat nu eerst m'n cyclus ff op gang komen, want die was door m'n laatste pil en miskraam een zooitje. Normaal gesproken zou ik 9 juni m'n NOD hebben en vanaf dan gaan we ervoor, dus lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten! We hebben al een zoontje van bijna 11 maanden en heb in januari een miskraam gehad bij 9 weken. Een brusje voor jayden is echt super welkom!
HoiHoi! Ook ik (wij) stoppen in juni met de pil. We trouwen op 4 juni a.s. En op 3 juni neem ik de laatste pil. Dan weet ik ook zeker dat ik niet ongi ben op mn trouwdag. Heel spannend allemaal... Leuk om elkaar op de hoogte te houden! Succes allemaal! Groetjes
nog 10 dagen moet ik nog meiden!!!ik heb zoveel zin om voor een 2e te gaan!hoop dat het ons gegunt is hoe is het bij jullie?!
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen maandag de laatste pil genomen, dus sinds 1 juni "pilvrij". Afgelopen vrijdag al ongesteld geworden! Vind het stiekem heel erg spannend, het wordt voor ons de eerste en we hebben afgesproken het nog even voor ons zelf te houden maar het liefst zou ik het tegen de hele wereld willen vertellen! Succes en veel plezier allemaal. Groetjes Sanne
Heel veel suc6 meiden Ik ben vorig jaar juni met de pil gestopt, voor mij is het helaas nog niet raak amar hopelijk is het voor jullie wel snel raak
Hoi Allemaal, Ik ben in januari wel al gestopt met de pil maar mijn vriend was er nog niet aantoe dus hebben we het veilig gedaan. Gelukkig heeft hij nu toch groen licht gegeven en gaan we het proberen! Erg spannend! Succes allemaal met zwanger worden!
Hoihoi! 3 juni laatste pil genomen, nu ongesteld. Heb er echt zin in! Alleen zo moeilijk om voor jezelf te houden terwijl je het wel uit wil schreeuwen! Hebben jullie dat ook zo erg? Succes allemaal! Groetjes Monique
ik wil het het liefste van de daken schreeuwen! heb ook al tegen een aantal mensen moeten liegen..'nee joh, wij zijn voorlopig nog niet aan kinderen toe. we zijn nog jong!' hihi. ik moet nu alleen eerst op mn ongi wachten. ben al 3 maanden (toen mét anticonceptie) niet ongi geweest, dus extra spannend!!
Wij zijn ook 5 juni gestopt met de pil om voor een brusje te gaan voor onze zoon van 8mnd. Ik vindt het allemaal weer super spannend. Twijfel soms of het niet te snel is maar lijkt me zo leuk als ze vlot op elkaar zijn. Dan hebben ze zoveel aan elkaar.(hopelijk)
Nou dames, hier is de 2e ronde begonnen. Ik ben nu vandaag 9 juni ongi geworden na het stoppen met de pil weer voor de 1e keer. Mijn cyclus was 32 dagen.... ben nu blij dat ik ongi ben geworden. Geeft een beetje duidelijkheid over mijn cyclus zonder de pil. Ook ik zou het liefst van de daken willen schreeuwen dat we bezig zijn, maar dat is niet helemaal de bedoeling Moet natuurlijk wel een suprise blijven
Ik ben niet gestopt met de pil, maar wij deden het 'veilig' sinds mijn bevalling in januari. Nu ben ik 3 juni ongesteld geworden tot en met gisteren en we gaan weer voor een 3de! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, de eerste 2 waren al raak voordat we bezig waren! Iedereen succes!
hey! had al een bericht geplaatst dat ik 6 juni zou stoppen, maar ik stop vandaag (11 juni). Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden! Succes allemaal!