Zo dames, ik ben nu 3 dagen ongi en kan niet wachten tot het weer voorbij is. Ik hoop dat het niet al te lang gaat duren, dan kunnen we weer aan de klus. Volgende week gaan we lekker op vakantie en dan wordt er dus flink geklust aangezien mijn eisprong dan is.
ik heb woensdag me laatste pil genomen!!!en ben vandaag ongi geworden!!! ik heb het ook hoor dat ik het aan iedereen wil vertellen dat we voor een 2e gaan alleen ben ik bang voor de reactie van sommige!!tuurlijk het is onze keuze maar toch!!! ik heb ook nog wel eens twijfels over of het niet te snel is maar onze kleine man is al 16 maanden en ik vind het heerlijk 2 kleintjes in huis!!!hoop dat het snel raak mag zijn!!! succes meiden
ik ben al wel eerder gestopt met de pil, maar nu is mijn eigen menstruatie op gang en gaan we voor het eggie. Ben zo benieuwd. Wij gaan ook voor een brusje hahah
Hey ellentje23 is niet te snel hoor. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Onze zoon is net 8mnd en wij gaan nu al voor een tweede. Daar voelen wij ons goed bij. en je moet echt niet gaan denken wat zullen ze wel niet denken. haah doen wij ook niet er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het te snel vinden en anderen zullen zeggen wat leuk zo snel op elkaar. Nogmaals lekker doen waar je jezelf goed bijvoelt Succes met zwanger worden.
@ inggrid : ik weet wel dat we moeten doen wat we zelf willen maar vind het kut voor me zus die is al 6 jaar bezig en nog steeds niets! daarbij heb ik een vriendin die nog niet aan kinderen toe is en daarbij zoiets heeft van je moet niet nog een 2e doen want dan kan je bijna niets meer en word het lastig oppas te regelen enzo!!!maar goed wij gaan er gewoon voor en zien wel wanneer het raak is!!!hoop wel snel maar dat doet iedereen volgens mij denk ik
Hallo dames, Mag ik hier ook mee komen babbelen, wij beginnen in juli voor een tweede, ik slik al geen pil meer sinds ik zwanger was van mijn dochtertje maar ik geef nog wel borstvoeding (wat ook invloed zou kunnen hebben). Ben op het moment ongi dus we wachten nog een cyclus, kan ik mooi beginnen met het foliumzuur. We wouden eerst deze zomer nog wachten, en in het najaar beginnen maar hebben er zoveel zin in... Mijn schoonouders en een bevriend stel weet dat we voor een tweede gaan, maar die denken dus dat het in het najaar. Voor de rest vertellen we het niemand. Mede omdat bij mij vorig jaar endometriose is ondekt en we dus niet weten of we zo zwanger zijn/ of dat het nog lang kan gaan duren en we de mm in gaan. Hoop van niet. Zwanger raken met zijn tweetjes lijkt met toch leuker! Zo hihi dat was een heel verhaal
Ik heb 5 juni mijn laatste pil geslikt. Nu voor de eerste dag niet meer ongesteld dus voor mijn gevoel is ronde 1 nu echt begonnen. Ik heb een zoontje van 1.5 en gaan nu dus voor ons 2e kindje. Ik hoop dat het snel raak mag zijn. Ik vind het nog 100 x spannender als bij de eerste keer. Toen was ik na ongeveer een half jaar zwanger dus dat was vrij snel. Nu kan ik niet wachten!!!!
Wie van jullie voelen dat je een eisprong hebt gehad? En zo ja hoe voelt dat dan? Want ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat je het niet voelt.
Ik wist het eerst ook nooit, tot ik er op ging letten. Nu zit ie bij mij rond dat 16 van mijn cyclus. Ik voel hem en op dat moment is mijn (sorry) afscheiding ook anders (nogmaals sorry) en slijmerig. ik heb een soort van lichtte ongi krampen.
Dames, komen jullie gezellig naar eht ander juni forum? Daar bevinden zich al meer dames in zelfde situatie :d