Hallo Ik zit al een tijdje met iets.. Ik was vorig weekend bij mijn vriend gaan slapen van vrijdag tot maandag Ik bleef normaal gezien tot die zondag middag en ik was voorzien op de pil voor die dagen. Maar ik ben ziek geworden ik had de buikgriep En ik bleef een nachtje extra.. Tot die maandag erachter. Maar ik had zondag de pil niet meer. En heb dan maandag direct de pil ' s middags ingenomen. Maar ik was meer dan 12 uur telaat. Maar ik heb wel elke avond sex gehad met mijn vriend behalve dan die zondagavond. Ik had toen al last van diaree en misselijkheid maar dan dacht ik en ook mijn mama dat ik een buikgriep had Maar ik blijf er steeds last van hebben van die misselijkheid maar dan s'ochtends vooral en diaree maar.. ik ben ook erg moe, heb heel verwarde momenten, mijn urine ruikt anders ik ben snel prikkelbaar ( Snel huilen om vanalles) ik heb gisteren mijn bijsluiter gelezen van mijn pil Ik neem microgynon 50. En deze pil mag ik drie maanden doornemen. Omdat ik tijdens mijn week dat ik mijn maandstonden heb, enorm er van afzie Nu leesde ik in die bijsluiter dat als je in je eerste week gemeenschap gehad hebt in de week voor het vergeten dat ik dat ik dan de dokter om advies moet vragen. Ik schrikte enorm.. Ik zat in mijn eerste week van mijn tweede strook toen ik gemeenschap gehad heb. Nu weet ik eigenlijk niet goed hoe dat is als je de pil dan doorneemt want in die bijsluiter spreken ze niet over een tweede strook. Terwijl die pil wél geschikt is voor ze door te nemen. Ik maak me zorgen Mijn vriend en ik zijn allebij bijna 18 jaar.. Ik en ook mijn vriend zijn er helemaal nog niet klaar voor.. Ik ben zo bang dat als het toch zo is dat heel mijn toekomst er anders zal uit zien dan ik wou en voorstelde.. Ik belde derjuist met mijn vriend en probeerde hem uit te leggen wat er is.. Maar hij zei dat het niet zijn fout is .. Ik ben ALTIJD al HEEL JUIST geweest bij het nemen van de pil.. Ik durf er met mijn mama niet over praten. En ik durf ook niet om een test te gaan bij de apotheker. Daarom ik eerst raad aan jullie wil vragen.. Alvast bedankt Liefs
Gewoon nu stoppen met je pil, en kijken of je ongesteld word of niet. Dan heb je je antwoord, word je ongesteld ( dus echt rood vloeiend bloed ) hoef je je geen zorgen te maken, word je het niet, dan ben je waarschijnlijk wel zwanger. Want testen heeft denk ik nu nog geen zin.