(Jonge) Mama's omgeving Utrecht?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door chantal1985, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik ben 26 jaar (weet niet of ik dan nog wel echt onder 'jong' val, haha) en heb een dochtertje van 3 maanden. Ik woon in Maarssen. Ik woon hier nu twee jaar, omdat m'n man hier al woonde en een koophuis had, maar ik kom zelf uit Delft. Omdat ik hier niemand ken ben ik benieuwd of ik misschien via deze weg in contact kan komen met andere jonge mama's uit de buurt.

Groetjes,
    Chantal

2. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Hoi Chantal! Ik woon nu 1,5 jaar in Maarssen, lekker dichtbij! Ik heb 2 kinderen, zoontje van 2,5 en dochter van 3 weken. Ikzelf word volgende week 26. Ik mis ook contact met andere moeders en merk dat ik er vaak buiten val (bij kdv en dergelijke) vanwege mijn leeftijd. Misschien kunnen we eens kijken of het klikt?

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hey chantal en duimerijntje,

ik ben 25 lentes jong, woon in leidsche rijn, heb 2 prachtkindertjes, en heb hetzelfde "probleem" als jullie twee hi hi

4. juffie2008

Ik heb trouwens overal ongeveer gewoond haha, we wonen nu hier sinds 2009.

5. chantal1985

Haha, lekker handig, plaats ik hier een bericht, vergeet ik om te kijken of iemand reageert... Bedankt Duimerijntje dat je mij even een PB hebt gestuurd.

Grappig zeg, jullie hebben allebei twee kleintjes en de jongste van bijna dezelfde leeftijd. Mijn dochtertje is iets ouder, nu 4 mnd.

Lijkt mij leuk om met jullie beiden eens af te spreken, kijken of het klikt idd. Misschien kunnen we ook wel met z'n drieen tegelijk afspreken, is ook gelijk weer wat minder 'eng', haha.

6. juffie2008

lijkt me leuk!! we kunnen eerst eens op facebook chatten?

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ooow als jij ook tot de jonge mama's hoort, dan hoor ik daar ook thuis. Ben 25 en woon in Nieuwegein. Heb weinig contacten hier. Kom officieel van de Veluwe.

8. juffie2008

kijk kijk ze zijn er dus wel :p

9. sweetchocolate

Yep,yep, zag dat een aantal uit Maarssen komen, leuk! Althans, heb in Maarssenbroek gewerkt (dat was minder leuk:p) het is ook erg leuk dat iedereen (tot nu toe die zich heeft gemeld dan) 25-26 is. Niet ouder, niet jonger:D

10. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ze zijn schaars, maar ze zijn er ;) Ik zal eens proberen mijn facebook wat vaker aan te zetten juffie!

11. sweetchocolate

Wie heeft er allemaal Facebook? (Hyves gebruik ik nauwelijks nog)

12. juffie2008

Ik heb acebook, ook ik gebruik geen Hyves meer ;)

13. chantal1985

Hier ook Facebook. (ook nog wel hyves, maar gebruik ik eigenlijk niet meer)

14. sweetchocolate

Voor diegene die mij had toe willen voegen, zou die het nog een keer wilen doen? Heb in mijn stomme kop gedacht 'hmmmm die ken ik niet, negeren klikken' gedacht. (Sorry)

15. sweetchocolate

Wat een rust, heeft niemand iets leuks te vertellen hier?

Vandaag vanuit Nieuwegein zuid naar kanaleneiland Utrecht gefietst met zoonlief. Wat een eind, was gebroken toen ik weer thuis kwam. Goed voor de conditie;)

16. juffie2008

Hihi had je je kogelvrije vest aan ;)
    Ja erg stil hier....

*silence*

17. sweetchocolate

Kogelvrijevest? Van Kanaleneiland? Dat deel ben ik niet geweest. Bij Kanaleneiland zuid heb je nog een bedrijventerrein. Op dat bedrijventerrein werk ik.

Ik kom niet graag bij winkelcentrum Kanaleneiland. Zet mijn auto daar ook nooit neer. Altijd bang dat ze in me auto inbreken. En ik vermijd Lombok. Wat een engerds lopen daar zeg. Als Nederlands meisje loop ik daar niet lekker rond.

(Wat is het toch fijn om over Utrecht te praten zo whahaha)

18. juffie2008

hihi nou ik moest voor controles naar het ouderijn.. ai ai ai..
    Da nging ik daarvoor of daarna nog wel ff naar wkc kanaleneiland maar idd daar word je niet echt vrolijk van ;)

Gelukkig hoefde je daar niet heen..
    Industrieterrein? Bedoel je bij TOYSXL?

19. sweetchocolate

Ja vlakbij de ToysXL werk ik;) Bij horecagroothandel (sligro niet).

Op zich is wkc Kanaleneiland leuk, de winkels zelf. Maar voel me daar niet echt op me gemak en al helemaal niet als mijn auto daar staat. Haha. but i love de tram. Ideaal!

20. sweetchocolate

Controles? gyn? of Ka? Ben je in het ouderijn bevallen?

Deel Deze Pagina