Wie telt de laatste 4 weekjes mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siren84, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O erg he. Hier ook hoor vandaag/morgen of zondag.. hihihi...
    Weee achtige pijn in je rug. Tkan best maar dat betekend wel dat je rugweeen krijgt :(
    Had je dat bij de 1e ook?

2. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Weet je dat ik me dat helemaal niet meer kan herinneren...;)
    Ik had bij eerste om 6 uur 's ochtends al om de 4 minuten weeen en ben om half 2 's nachts bevallen... Ik weet dat het vreselijk was maar hoe en wat weet ik gewoon niet meer... erg he.

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Owww hou maar op.. Ik weet ook nog wel dat het vreselijk was ;) :(
    Zie jij er ook zo tegenop? Elke bevalling is anders hoor ik steeds. Gaan we daar maar van uit he!

4. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    jeeetje Spannend!! Heel veel succes meiden! Hopelijk komt het heel snel voor jullie!!

5. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Soms vliegt het me gewoon aan en zou ik wel even kunnen huilen zo bang ben ik.... Iedereen zegt wel dat de tweede sneller gaat dus daar vestig ik mn hoop op... Pffff ik zie er dus vreselijk tegen op :S
    Maar het komt goed want bij de eerste is het ook goed gekomen en ik weet nog toen hij er eenmaal uit was dat alles over was :D

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Oooo jij heb dat dus ook!! Ik ben heeel bang :(
    En iedereen maar zeggen dat ik het niet moet gaan vergelijken.. Maar ja toch!!
    Ik heb 2x in het zh gelegen en 2x lag er iemand naast mij die ingeleid ging worden..
    En 2x heb ik alles tot aan bijna de bevalling gevolgd.. O die pijn wat die meiden hadden..
    En nu moeten wij nog :(

7. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Jann!!!! mn vliezen zijn gebroken!!!!:$:$:$

8. jolyn29

jolyn29 Lid

8 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meid!!!!! Je kunt het!!!!!

9. yasmientje

4 jan 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij is het hier ook begonnen. ze zeiden heel de tijd als je weeen krijgt voel je het wel direct dat het weeen zijn en gelijk hebben ze ben ze nu aan het opschrijven om de hoeveel tijd ze komen.
    zekomen om de 5 en dan om de 8 minuten maar ga nog een beetje afwachten. Hier in belgie is het zowiezo een ziekenhuis bevalling dus ga me rustig aan klaar maken om als t doorzet te vertrekken naar daar.

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Poeze: geweldig!!!! In het weekend :) :) :)
    Succes!!!! Ik hoop dat je snel wat van je kan laten horen!

@Yasmientje: Ook heeeeeel veeeeel succes meid!

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O ik denk de hele dag al aan jullie zeg!!! Spannend....

Als ik zelf ga bevallen, dan kan ik het niet zo snel laten weten neem ik aan want ik heb geen internet op mn mob :(

Ik heb af en toe een harde buik, maar niet echt pijnlijk, meer menstruatie krampen.

12. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ff een snel berichtje :D Heb erg slecht bereik hier
    Ik ben gisteravond om half 9 bevallen van een zoon. Helaas wel in het ziekenhuis ivm overmatig bloedverlies en het ontbreken van weeen, ontsluiting en indaling. Om 11 uur waren we weer thuis en we maken het erg goed. Ik mag niet klagen met 3x persen was hij er :D

13. LiesEd

LiesEd Actief lid

14 mrt 2008
    130
    0
    0
    Intern begeleider op basisschool
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Poeze!!!!
    Jammer dat e naar het ziekenhuis moest, maar wel fijn dat je al weer thuis bent!
    Nu lekker genieten!
    X Liesed

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Poeze! Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Nog wel ff een fotootje laten zien he hiero!! :D Geniet ervan!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Poeze gefeliciteerd!! Vervelend joh dat je naar het ziekenhuis moest. Daar had je niet opgerekend. Jij doet het goed, in het weekend haha.
    Dat is wat je vriend wilde he..

Hoe heet hij?

Hier nog niks geen actie :(

@ Yasmientje: ook al bevallen hoop ik?

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Poeze met jullie zoon!

Yasmientje: hoop dat je ook bent bevallen.

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Daantje je hoef nog maar 1 week!
    Hier nog niks aan de hand. Zal wel inleiden worden as vrijdag!

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gisteravond al een slijmerige bedoening hier en net ook weer. Verder niet echt iets dat op menstruatiekrampen lijkt, meer een beetje een trekkerig gevoel.

Nu ja, ben voor komende vrijdag uitgerekend en donderdag nog een afspraak met de vk maar hoop toch dat dat niet meer hoeft.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Zat er bloed bij? Ik heb al weken last van slijm en dat is niks :(
    Nou nog ff doorzetten je ben er bijna!

20. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Hoi hoi,

@Jann Wat vervelend dat er nog niks staat te gebeuren :( Maaaar as vrijdag ga je wel zeker bevallen :D

@allemaal bedankt voor de felicitaties :D

Hier gaat het op zich goed. Onze zoon heet Joris trouwens :D Hij is helaas best wel veel afgevallen terwijl de bv heel goed gaat, hij hapt goed maar helaas heeft hij veel last gehad van zn eerste ontlasting en daardoor even véél gehuild. Nu is hij enorm tevreden gelukkig en slaapt (te) goed.

@Jann. De bevalling ging dit keer veeeee'sneller ik denk dat ik er 5 uur over gedaan heb en maar 3x persen. Ik heb wel pijnstilling nodig gehad maar dat was heerlijk hahahaha. Ik heb nu ook gelukkig minder last met lopen alleen de naweeen zijn echt minder maar dat gaat ook vast snel beter.
    Ik hoop echt dat je toch nog een dezer dagen zelf gaat bevallen :D

Deel Deze Pagina