Slijm is inderdaad wel wat rozig nu. Helemaal anders dan de afscheiding die ik tot hiertoe had. Daarom komt er nu zo stilaan wat hoop, maar ik wacht wel af...
O spannend als het wt rozig is dan kan het je slijmprop zijn! @ Poeze: wat vervelend zeg dat hij daar zo last van heb.. Hopelijk gaat het snel de goede kant op. Gelukkig een positief verhaal van jou. Ik vind het wel eng hoor
Pijn doet het maar ja dat is algemeen bekend maar het gaat echt sneller en makkelijk. Bij jou ook ik weet het zeker . Vraag gewoon om een pijnstiller. Ik had een pijnpomp dan kun je je zelf pijnstiller toedienen. HÉÉRLIJK, ik was helemaal van de wereld hahahaha. Echt waar het komt goed (zeg ik die ook doodsbang was hoor)
Oewww ja naweeen niet leuk! Heb ze ook een paar weken regelmatig gehad! Maarja, ook die horen erbij! Ik heb een ruggenprik gehad, heerlijk! De scherpe kantjes waren eraf! Ik voelde de weeen nog wel omdat ik al 7cm had bij het zetten!!!! Kwamen ze later pas achter! Ging blijkbaar opeens erg snel bij me. Toen vielen de weeen weg, kreeg toen weeenopwekkers.. nou die wilden wel toen! Pfff!
Heel raar maar ik wil het zonder pijn stilling doen! Ik wil het op eigen kracht doen.. Komt misschien raar over en wie weet gil ik het hartste wel om een ruggeprik maar ik ben doodsbang voor een ruggeprik! Wat is dat voor een pompje dan?
Ik wilde het ook eerst zonder proberen maar na 2uur weeen had ik al genoeg, en wilde zo snel mogelijk naar het zh om die ruggenprik... het zetten daarvan is ook niet fijn maar had het er graag voor over! Laat het op je afkomen meid en dan zie je het dan vanzelf wel!
Idd bij mij n zoontje riep ik na 10 uur nu kan ik echt niet meer, geef me die ruggeprik. Maar toen zeiden ze als de anesthesist er is dan is jou kindje al op de wereld gezet Dat gaf weer moet. Na een uur was hij er. Ik zie het vanzelf wel. Ik begin nu opeens een beetje menstruatiepijn te krijgen Ik hoop zo!!! HOpelijk jullie met mij mee???
Ik ga het ook zonder ruggeprik proberen, nu ja zal wel moeten ook denk ik zo. Het ziekenhuis waar ik ga bevallen geeft op hun website aan geen epidurale te doen?! Nu neem ik aan dat ze die in sommige omstandigheden misschien wel zetten maar dat je dit dus niet op voorhand kan aangeven. Dus als je echt van te voren aangeeft aan je vk dat je een ruggeprik wil dan moet je voor een ander ziekenhuis kiezen. Dat is iig wat ik denk dan. Ergens vind ik het wel gek hoor. Wij hebben geen eigen vervoer dus naar het ziekenhuis toe is met de ambulance. Terugkomen wordt dan een taxi maar als ik dan een ruggeprik zou willen wil dat zeggen dat ik naar een ziekenhuis moet op ongeveer 45 minuten rijden. Dat wordt een aardig bedrag dan voor een taxi en dan komt er ook nog eens bij dat veel taxi bedrijven nog een extra som aanrekenen als ze je met weeën of net na de bevalling meenemen. Dit voor eventuele schoonmaakkosten. @jannn ik hoop voor je dat het doorzet Hopen jullie hier ook mee? Slijm komt nog steeds en nu toch ook wel iets dat op krampen lijkt maar er valt nog niet echt iets in te ontdekken van regelmaat of iets dat mij vertelt van ja nu komt het allemaal wel.
Jann: hoop dat dit een begin is voor jou!!Ik duim!! Spannend! Laat je het weten als het lukt als de weeen zijn begonnen? Poeze: mocht ik pijnbestrijding willen, wil ik ook zo'n pompje..ben benieuwd hoe deze bevalling zal gaan. Elisje: bij jou ook spannend, hoop dat het snel gaat beginnen bij je Wist trouwens niet dat dat bij sommige ziekenhuizen zo is, van de ruggeprik (niet geven) Idd ook een gedoe dan als je met de taxi moet en met de hoge kosten etc. Ik hoop voor je mee dat die krampen overgaan in weeen! Siren: een ruggeprik is dan zo fijn idd! Mijn eerste bevalling duurde heel lang, begon op zaterdagavond en ben pas op maandagmiddag bevallen, maar doordat ik 2 nachten niet geslapen had, en de hele tijd pijnlijke weeen had, raadden ze mij toen een ruggeprik aan, was erg prettig om toen eindelijk weer een beetje te rusten, en weer kracht te hebben voor de bevalling. (heb toen ook weeeen opwekkers gekregen om de weeen sterker te maken, want had weinig ontsluiting)
Nou nix aan de hand hoor meiden Ik ben het zat. Straks naar de gyn. Kben benieuwd wat hij/zij gaat zeggen of doen.
ah balen jann.. Snap dat je het helemaal zat bent. Eerste bevalling van mij begon met 40 weken en 2 dagen (en dus bevallen met 40 weken en 4 dagen) en de tweede met 41 weken precies.. ben ook benieuwd wat je gyn gaat zeggen.
Hahahaha jij bent echt precies hetzelfde als ik. Ze gaven me zaterdag een ruggeprik als optie maar daar ben ik doodsbang voor en bij Jasper gilde ik erom en mocht het al niet meer, gelukkig. Ik had nu een infuus met vocht en kreeg daar een "paal" bij met pijnstiller. Ik kreeg een knop in mn hand en mocht tussen elke wee in op het knopje drukken, dat was heerlijk. Het hielp misschien niet eens zozeer tegen de pijn maar ik kon enorm uitrusten tussen de weeen door. Ik had ook gehoopt op geen pijnstilling maar ik had het echt nodig op dat moment anders had het weer uren langer geduurd. Wat balen dat het niet doorzet maar zo begon het bij mij op vrijdag ook. Ergens dacht ik het ook en heb ik vrijdag nog ff gauw het hele huis gepoetst dus het komt goed bij jou. Ben benieuwd hoe het bij de gyn. was
Bij mijn eerste zoontje gilde ik op het einde om een ruggeprik haha.. Maar toen mocht het ook niet meer omdat ik al 9 cm had Maar nu durf ik het gewoon niet.. Ik ben er echt bang voor. Nou ja we zien het allemaal wel. Bij de gyn hebben ze inwendig niet eens gevoeld. Ik moet gewoon as vrijdag komen voor inleiding. Spannend idee. Ik hoop nog wel dat het eerder komt!
Bij de vorige ben ik bevallen zonder pijnbestrijding en dt zou ik nuweer willen. Morgen naar de vk. Ik ga vragen voor inwendig onderzoek. Ij vorige bevalling had ik al 4 cm zonder wat gevoeld te hebben. Vk heeft aangegeven dat ik erom mag vragen. Ben benieuwd.
ik ben opgenomen im het zh ivm bloedverlies..... heb pijnlijke harde buiken als het niet doorzet morgen of overmorgen inleiden.
Is misschien wel de slijmprop die je aan het verliezen bent! Was bij mij ook nogal bloederig zeg maar , spannend!!!!!
Jann!!!! spannend!!!! Nou ja je wordt dus voor hetzelfde opgenomen als ik :S Ik had ook veel te veel bloedverlies. Ze hebben uiteindelijk niet naar de oorzaak gezocht het hield gelukkig vanzelf weer op. Ik hoop dat je op dit moment misschien al bevallen bent