Meiden, gisterenmidd om kwart over 5 is onze zoon geboren. weegt 3535 51 cm lang. bevalling was vreselijk....... kzet mn verhaal nog wel op als ik thuis ben. kleg nu nog in het zh.
@ Jann Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Wel vervelend dat je een nare bevalling hebt gehad. Je was er al bang voor. Ik hoop dat je wel kan genieten van je zoon! Liefs Liesed
@Jann Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en jij ook een zoon . Oh nee maar een vreselijke bevalling... Wat erg voor je dat had ik echt niet verwacht. Probeer in ieder geval lekker te genieten van je mannetje. Beterschap!!! P.s. Hoe heet je zoon
Jann: gefeliciteerd met je zoon!! wat vervelend om te horen dat je bevalling zo erg was.. Hoop dat je nu wel lekker aan het genieten bent.
hoi dames, vanmiddag rond 12 uur ben ik wat slijm verloren, het was een klein bolletje..niet erg groot en er zat ook geen bloed bij..nu heb ik ongeveer om het half uur een harde buik..en soms met opstaan flinke steken down under... Is dit het begin van de bevalling? Ik moet namelijk naar het ziekenhuis bevallen en heb nog geen tas klaar staan...toch maar doen? ik ben nu 38 weken... alvast bedankt voor de reacties.. en Jann...VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
He meiden, Vanmiddag uithet zh gekomen.. Overal pijn heb een totaal reptuur. Kan niet zitten liggen, lopen, poepen etc... Maar ons mannetje maakt veel goed, hij heet Ruben
Jannn, gefeliciteerd met de geboorte van Ruben!!! Maakt hij het verder goed? Wat vervelend te horen dat het met jou minder gaat!!! Weet verder niet goed wat te schrijven... ik hoop dat je toch van je kraamtijd kunt genieten en van je zoontje. Beterschap voor jou!
Net bij voetreflexologe (als je het zo schrijft) geweest. Ze heeft diploma om voetreflexologie toe te passen bij zwangere vrouwen en weet zo ook welke punten te stimuleren om zo de baarmoeder actief te maken, weeën op te wekken, enz. Ben heel benieuwd of het helpt!
hey meiden...hier zijn de laatste weekjes ook al ingegaan. wil jullie even sterkte wensen met de laatste loodjes!!
@Jann hoe gaat het nu met je??? Ik vind het zo erg voor je dat je wéér een rot bevalling hebt gehad. Hier gaat het heel goed en ik voel me weer als vanouds. Het was vanmorgen wel even wennen zo voor de eerste keer in je eentje met 2 kindjes.
@ Poeze: het gaat beter gelukkig. Ruben is een leuk ventje Alleen vannacht heeft hij vanaf 2 uur gehuild tot sochtends 10 uur. Had krampjes.. Nu leg hij de hele dag al te slapen. NOg tot vrijdag hulpt.. @ LiesEd: Heeft het geholpen
@Jann Ben blij dat Ruben een leuk ventje is. Het heeft flink gerommeld gisteravond en vannacht. Vandaag weer rustig. Ik voel genoeg in mijn buik. Maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen. Zijn het weeën, harde buiken (mijn buik is de hele dag een vrij harde bal), wat moet ik voelen...beetje hopeloos dus. Ik zou zo graag willen weten hoe of wat bij deze bevalling. De vorige bevalling kwam zo onverwachts en toen bleek ik al een aardig eind op weg te zijn. Maar helaas...gewoon afwachten. Als de baby a.s. zondag er nog niet is, ga ik nog een keer naar de reflexologe.
Laat je man snel infacol halen. Het werkt helaas pas wel na 2 dagen geven maar bij Joris werkt het goed, hij heeft ook zo last van krampjes. Gelukkig gaat het steeds beter. Heeft hij zn eerste poep al gehad? daar kunnen ze ook enorm last van hebben Gelukkig gaat het beter met je en kun je genieten Mijn hulp was er zaterdag voor het laatst dus vanaf gister moet ik het alleen doen maar gelukkig gaat het erg goed, Joris is zoooooo makkelijk
Vandaag uitgerekend...maar nog helemaal niets. Moet straks naar vk...ben benieuwd! Het klinkt misschien raar maar zelf denk ik dat ik 6 september pas ben uitgerekend. De vk is uitgegaan van mijn laatste menstruatie. Maar ik heb een onregelmatige cyclus. Ik heb getempt en 2 grote pieken erin zitten. Fertilityfriend gaf aan dat de tweede piek wel eens mijn eisprong kon zijn, dan zou ik 16 sept uitgerekend zijn. Maar met de echo's was goed te zien dat het kindje 'ouder' is dan op 16 sept geboren te worden. De eerste piek werd niet aangegeven als eisprong. Maar als ik die datum aanhoud, dan ben ik uitgerekend op 6 september. Ik ben zo benieuwd...wil onze kleine wonder nu wel eens zien. Straks naar vk voor controle en inwendig onderzoek. Wie weet is er al wat gebeurd de afgelopen week....
Het kan elk moment beginnen ik was 1 dag overtijd en dacht dat het nog wel zeker 'n week kon duren.... en 's ochtends om 5 uur braken mn vliezen. Nog ff geduld
Ben net terug van vk. Baby heeft duidelijk nog geen zin! 0 cm ontsluiting en bmm nog niet helemaal naar voren en nog niet week. Do naar gyn voor onderzoek. *klaag* Ben eigenlijk wel een beetje (erg) klaar met wachten!!! *klaag*