Hoi Serephina , bedankt dat je dat hebt opgezocht voor me. Ik had ook ergens gelezen dat ik misschien na de bevalling ook injecties nodig heb. Dus daar was ik al op de hoogte van Maar heb het aan de assistente gevraagd die de injecties doet en ze zei dat als ik niet zwanger was geweest en vitamine b12 tekort had dat ik levenslang die injecties nodig heb. Maar nu heb ik grotere kans dat ik strax die injecties niet nodig heb. Maar mocht ik het wel nodig hebben dan ga ik ook gewoon voor de injecties , want voel me zo slap en moe anders. Zo wil ik me nooit meer voelen
Ow en alle andere dames welkom!! Ik kan op dit moment niet 1 voor 1 antwoord geven maar jullie kunnen gerust meekletsen!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd haha
Wat leuk zoveel dames op mijn topic! Ik heb het nog 4:30 zien worden!... Bah slecht geslapen, 10x eruit om te plassen... werd 1x wakker met het maagzuur in mijn keel, weer naar beneden om een Rennie te pakken. Zo gaan we maar door he de laatste weekjes!!!
Ja lekker he dat rommelen in huis, doe ik ook nu. Elke dag een beetje, tot alles opgeruimd en schoon is. Vluchttas staat zo ver als mogelijk klaar, nog even een x checken. Spulletjes voor de baby ook!
Ik mag ook mee doen Er is bij mij nog niks aan de gang. De baby is ook nog niet ingedaald dus die pret krijg ik straks in een keer als de bevalling zelf op gang komt. Dat was bij mn eerste ook waar ik zelf van vind dat ik er lang over gedaan heb....
@mama giovanni, heb je kans dat je kindje dan ook weer tot 42 blijft zitten? Ik heb geen idee want voor ons is het de 1e namelijk, ik hoop het niet voor je meid. @Tricia, denk het niet hoor.. bij mij was ons meisje met 33weken al helemaal ingedaald maar de vk zei al dat dat niet betekend dat ze ook eerder komt
Nou, helaas bij de afspraak zei ze ineens dat mevrouw toch niet zo extreem groot is (dat 4 van de 5 echo's zeggen van wel bleek ineens niet zoveel meer uit te maken )... Maar nadat ik zo'n beetje in huilen uitbarstte heeft ze toch een brief naar de gynaecoloog gefaxt... Ze zei dat hun meestal vóór het weekend bellen voor een afspraak, ben dus mega benieuwd!!!! Ze heeft niet meer gekeken (inwendig), maar opperde wel dat als de gyn niet wilt inleiden, ze volgende week en/of de week daarop kijken om me te strippen... wooptiedoe!!! xD Ik ben het zoooooo beu Vind het super dat ik lees dat er hier een aantal lekker kleertjes aan het wassen zijn en dergelijke...!
Eloa, nog maar een paar weekjes dus dan heb je je kleintje in je armen!! Moest jij naar amphia langendijk vandaag??
hoi hoi!!! Siren, nee toevallig maandag wel En dinsdag ook Ben teruggebeld door het Amphia en heb maandag weer een echo en dinsdag gesprek met dr. Vogel! Ben benieuwd!!!!! Hoe gaat het met de rest????
Ik mag ook dinsdag weer naar het Amphia.. dr vonsee of zoiets...?? Heb vandaag mijn dagcurve geprikt, 4x op suiker! Was perfect!!! 4,1..5,0...5,3...4,4 elke keer na de maaltijd... en het moet onder de 7 zijn dus keurig!! Denk dat ik terug mag naar de vk en dan in Origine bevallen.. owwww hope so!!!!!
@siren, ik zei ook al tege me moeder "dat ik er nog nooit van had gehoord en de verlos zei dat t nog alle kante op kan gaan" wat fijn om te lezen dat je suiker helemaal goed was!!!! gisteren en vandaag weer veel harde en soms pijnlijke buiken gehad en voel me bekken steeds erger. pfff hoop niet zo nog 3 tot 5 weke te hoeve rondlopen. zou wel willen dat ik eens een keer goed kon slapen, barst inmiddels van de hoofdpijn. zo moe dat ik ben ach ja we zullen zien, alles is nu klaar. dus kom maar op met die kleine meid!!