wie telt er mee af bijna op de heft!

Discussion in 'Zwangerschap' started by sorien, Aug 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sorien

sorien Actief lid

Apr 3, 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 18 weken zwanger over 2 weekjes dan ben ik op de helft :D
    nog meer meiden die bijna op de helft zijn?
    en gezellig komen mee kletsen?!

2. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,398
    707
    113
    Female
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Joehoe, ik ben zondag 20 weken! As maandag de 20 weken echo...spannend!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Je kletst toch ook in het januari topic?
    Daar zijn we allemaal bijna op de helft! Hahaha

4. GelukkigeDaphne

GelukkigeDaphne Actief lid

Jun 13, 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag op de helft! Dinsdag echo!

Wie wil weten wat het is?

5. chila

chila Niet meer actief

Jaaa, morgen 20weken.
    Volgende week de 20 weken echo en we willen weten wat het wordt en dan lekker met de babykamer beginnen. Meubeltjes hebben we al.

Hoe gaat het bij jullie qua pijntjes?
    Ik heb helaas bekkeninstabiliteit.

Groetjes Chila

6. Sanne152

Sanne152 Actief lid

Jan 18, 2012
    146
    2
    0
    Ik heb over twee weken de 20-weken echo!
    Ik wil wel heel graag weten wat het wordt :D <3
    Hoop dat ik me na de 20 weken grens eindelijk wat beter ga voelen alleen.. :/

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik ben zaterdag (eindelijk ;)) op de helft, en de 14e de echo! Dan horen we ook of we een jongetje of meisje krijgen! Vindt het zo spannend! Ons maakt het echt totaal niet uit en ik heb ook geen idee wat we gaan krijgen.. een echte verassing :)

Ik heb tot nu toe een super zwangerschap, ben in het begin wat moe geweest (is normaal) en nu ijzertekort (hoort er ook bij) en verder heb ik helemaal nergens last van! (afkloppen :D). Hoop dat het zo door blijft gaan! Ik vind zwanger zijn heerlijk, maar ben zo benieuwd naar ons kleintje! Wil hem/haar zo graag echt vasthouden!

Zijn jullie al begonnen met het kamertje?

Liefs

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben morgen op de helft en we hebben morgen ook de echo, we zijn zo nieuwschierig, ik heb vanacht zelfs gedroomd over de echo, kan niet wachten :D

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik ben morgen 17 weken dus nog 3 weekjes en dan ook op de helft!
    wij hebben volgende week donderdag de geslcahtsbepalingsecho, zijn erg benieuwd!! bij de vorige echo dacht ze het namelijk al te zien!!

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben net over de helft, joepiee!
    Heerlijk moment, het gaat wel snel nu vind ik. :)

11. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

Nov 21, 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Ik ben dinsdag op de helft en heb dan ook de echo. Ik kan aan bijna niets anders meer denken! Hopelijk is alles goed en weten we dan ook het geslacht!

Ik heb weinig kwaaltjes gelukkig, al slaap ik de laatste tijd iets onrustiger waardoor ik moe wakker wordt.

We zijn druk allerlei babywinkels aan het bezoeken voor een kamertje en een kinderwagen. Ondertussen zijn we de toekomstige babykamer aan het opruimen (was namelijk onze rommelkamer...).

Voelen jullie al veel beweging? Ik voel regelmatig 'plopjes' in mijn onderbuik maar ik vind het nog moeilijk te onderscheiden van rommelende darmen, hihi.

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bijna op de helft. :)

13. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,398
    707
    113
    Female
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hier ook weinig last van kwaaltjes. Sinds vorige week wel last van allergieen en sinds deze week blaasontsteking, verder niets.

Wij weten al wat het wordt! We krijgen een meisje :) ik heb met 16 weken een pretecho gehad.

Het kinderkamertje hebben we ook al gekocht. Het wordt 26 september geleverd. Leuk leuk!

Ik voel overigens weinig beweging. Mijn placenta ligt dan ook aan de voorkant. Af en toe plopjes, maar ik durfniet te zeggen of dat de baby is.

14. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    @Laura haha ik herken het helemaal :) Ik heb dinsdag ook de echo en ben echt zo benieuwd!! Blijf er maar over denken!

Ik voel de kleine vanaf 15 weken iedere dag. Echt ontzettend vroeg, maar sindsdien blijf ik het voelen en wordt het ook iedere week sterker! Nu zijn het af en toe echt schopjes en voel ik het als de kleine zich op een bepaalde manier draait, echt grappig en fijn!

15. GelukkigeDaphne

GelukkigeDaphne Actief lid

Jun 13, 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat er meerdere zijn die dinsdag de echo hebben! Wij hebben hem in de ochtend!
    Wij willen graag weten of het een jongetje of meisje is.......... maar is dan de bedoeling dat we het voor ons zelf houden...... weet niet of dat gaat lukken.....!
    Het maakt ons ook niet uit wat het is, als het maar gezond is!!

Ik hdb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad..... tot deze week...... ben erg druk met get huishouden geweest (werk in de vakanties 8 uur per dag ipv 3.50) dus was het een en ander blijven liggen. Ik kreeg aan mij linkerkant van mijn buik bij mij lies zo veel pijn. Kon echt niks meer doen, de pijn bleef echt we 2 uur zitten! Denk dat het mij banden waren, wat jullie?

16. dolfina22

dolfina22 Actief lid

Dec 8, 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    ben bijna op de helft dan kunnen we gaan aftellen hahaha in plaats van optellen ;)

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

raar he, de tijd gaat zo langzaam maar als je terugkijkt, het leek alsof ik die positieve zwangerschapstest gisteren in mn handen had.
    dit jaar gaan wij allemaal geweldige feestdagen hebben, de mooiste van ons leven

18. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,398
    707
    113
    Female
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Denk ook dat het je banden zijn. Vooral bij plotselinge bewegingen?

19. smoothie88

smoothie88 Actief lid

Apr 29, 2012
    181
    0
    0
    Ik ben ook bijna op de helft, zondag ben ik 19 weken.
    Wij hebben met 16 weken een geslachtsbepalende echo gehad dus weten al wat t word. Zijn dus al druk met spulletjes kopen en behang voor de babykamer is ook binnen. Gaan binnenkort beginnen met verven enzo.

Heb tot nu toe ook een zwangerschap waarbij ik echt niet mag klagen. Alleen bandenpijn maar verder geen kwaaltjes gehad.

Heb de baby een week geleden ong voor t eerst gevoeld, waren echte schopjes zelfs mn vriend kon dr voelen schoppen. Nu voel ik soms savonds wel van die plopjes maar die harde schopjes nog niet weer gevoeld.

20. Mimi25

Mimi25 Actief lid

Jan 2, 2009
    290
    0
    16
    Ik ben net over de helft! Wij verwachten onze 2e zoon :D
    Hier echt een druktemakertje, heerlijk om die bewegingen te voelen :p
    Verder gelukkig geen klachten meer. Misselijk gevoel en weinig eetlust heb ik de eerste 3 maanden gehad. Kan nu weer genieten van eten.

Share This Page