ahhhh geweldig!!! @gelukkigdaphne fijn dat voor zover alles goed is, alleen dat het hoofdje te klein is..? Wat gaan ze morgen doen? nog een echo? Heerlijk dat jullie het weten, meid!! Kun je gericht aankopen gaan doen Dat bewegen dat merk je vanzelf als hij/zij groter is hebben ze dat ook verteld bij de echo? Waar je placenta ligt? @Laura wauw wat een mooie profiel foto!!! En wat fijn dat alles perfect is Ben ik echt benieuwd vanavond! wel een foto van de hele taart maken he? Dus dan snijden jullie hem open en dan zit er blauwe of roze vulling in.. vind een geweldig idee Man, je kan toch uren naar die foto kijken he? Ben er helemaal verliefd op hahaha Ok.. het gevoel van 'willen' weten is op dit moment helemaal veranderd.. het 'willen' is meer een 'moeten' geworden haha
ik weet als sinds 13 weken dat het een girl is. met 18 weken echo gehad en nog steeds een girl! ze is behoorlijk groot hihi. bij mij begint er nu echt een buikje te komen maar ach ik ben er superrrr blij mee!
Bij mij begon het ook met 18 weken wat zichtbaar te worden. Vanaf toen ging het eigenlijk best snel, bedenk ik me nu Vind het echt geweldig! Af en toe moet ik gewoon even in de spiegel kijken of ik echt zo'n buikje al heb en dat het geen verbeelding of zo was haha
Bedankt Kiewie! Ik vind het ook echt een superfoto. Zo lief dat gezichtje. Mijn vriend en ik grappen altijd dat ons kindje zeker een grote neus zal krijgen. Vriendlief heeft meer een langere haakneus en ik een combi van een weide Indische neus en een Hollandse grote gok (ben een halfbloedje ) haha. Maar op de echo valt het nog wel mee, hihi. Ik spiek ook vaak naar mijn buikje hoor. En als ik op straat loop hoop ik ook altijd dat mensen wel goed zien dat ik echt zwanger ben en niet gewoon dik. Daarom doe ik ook regelmatig mijn hand op mijn buik. Niet dat het nodig is ofzo, haha.
Er word dan inderdaad nog een echo gemaakt in het zieknhuis. We zullen het wel zien! Hebben al lekket geshopt! Veel plezier vanavond, zal aan jullie denken!
Haha hier ook een brede indo neus en mijn vriend heeft een spitse neus! Bij de 12 weken echo zei de echoscopiste al dat beebie een grote neus heeft ! Ik ben zooooo benieuwd! Hier ook al een buikje zal gauw een foto plaatsen. Ik heb mijn placenta ook voorliggen. Voel de beebie nog niet echt, op een plopje af en toe na. Fijn om te horen dat de echos tot nu toe goed verlopen. En dat te kleine hoofdje zal ook wel goedkomen. Onze beebie lag in stuitligging, dus ze kon de omtrek van het hoofdje niet goed berekenen.
Ik kom ook gezellig mee kletsen! Morgen 18 weken zwanger, dus nog 2 weken en ben ik ook op de helft! Volgende week donderdag de 20 weken echo!
Hey hey, Nou hier istie dan! Bekijk bijlage 267759 Het wordt een meisje! We zijn echt superblij! (Maar dat waren we natuurlijk ook geweest als het een jongetje was geweest ). De 'Gender reveal party' was erg gezellig. We hebben de taart bij mijn zus aangesneden (die zelf 2 dochtertjes heeft). Mijn ouders waren erbij en 2 vrienden van ons. Daarnaast hadden we vriendlief zijn familie via 2 ipads op Skype (mijn vriend komt namelijk uit Zweden), dus die konden ook meegenieten van het moment! (jammergenoeg voor hen niet van de taart ). De taart was ook superlekker! Hij was gevuld met chocolade en mango/abrikozen bavarois! @Kiewie: Ik ben ook wel heel benieuwd hoe jouw echo is geweest!
Hee meiden!! Sorry! Gisteravond geen kans gehad om een berichtje te sturen en nu even tijd op het werk De echo gister was super!! Alles is goed met onze kleine en groeit ook perfect! Ben zo opgelucht! Ook weten wij nu wat wij krijgen Alleen mag ik dat van vriendlief tegen niemand zeggen.. en aangezien dat mijn zusje en een aantal kennissen hier meelezen en mijn naam ook weten, kan ik het hier niet vertellen Echt balen! @Laura wat een mooie taart!! Kreeg helemaal kippenvel toen ik hem zag! Een meisje, wat super!! klinkt wel heeeeel erg lekker! Ben blij dat het een geslaagd 'feestje' was wantja.. er is taart en er wordt wat gevierd haha Wahaha ik kon mezelf wel horen praten! Ik kijk vaak in spiegelende oppervlaktes of het nu goed te zien is dat ik zwanger ben en hoop ook dat anderen het goed zien Vind het geweldig om erover aangesproken te worden En mijn hand op mijn buik.. ik wil dat altijd doen als ik de kleine voel trappen Vind dat zo'n geweldig gevoel <3 ben helemaal verliefd! @gelukkigdaphne hoe is de echo vanmorgen gegaan? Die had je vanochtend toch? @agne wat leuk van die neus haha! Mijn vriend heeft ook een iets bredere neus en ik hoop zo dat ons kindje dat ook krijgt! ziet zo schattig uit Ach dat gevoel van de kleine komt vanzelf wel mijn placente ligt achter en een stukje aan de rechterkant. Verklaart een hele hoop waarom ik de kleine alleen links en onderin voel haha! @Joycee welkom meid! Spannend van de echo! Kun je gaan aftellen Ik heb op mijn telefoon een foto van de echo, zal hem straks hier wel even posten, want ben toch wel trots op mijn kindje!!
@ Kiewie wat fijn dat het allemaal goed is! Ook ik mag niks vertellen van man lief..... hihihi is ook wel leuk om samen een geheimpje te hebben toch? In het zh was heg goed gegaan, het kindje is niet TE klein maar gewoon klein. Over 2 weken moet ik terug dan maken ze weer een ech om te kijken hoe kns kindje gegroeid is. Ook moest ik voor de zekerheid blied laten prikken om te kijken of er geen virus naar binnen is geslopen! Ik heb nu al een flinke blauwe plek op mij arm...! Ach het is voor een goed doel! Mij placenta ligt aan de voorkant, vandaar dat ik ons kindje ook nog niet voel. Het kindje beweegt heel erg veel, kan niet wachten tot ik het kan voelen!
@gelukkigdaphne ai.. vervelend van die blauwe plek en het bloed prikken, maar inderdaad.. alles voor je kindje Hopelijk heb je geen virus! Hoeveel lag jullie kleine dan achter op de groei? Zolang hij/zij niet TE klein is, zou ik me er niet te veel zorgen over maken Wel fijn dat je een extra echo krijg en dat het in de gaten gehouden wordt! Het is inderdaad wel leuk om het als geheimpje te houden Hoop alleen dat ik mijn mond niet voorbij praat hihi hoe doen jullie dat? Zeggen jullie altijd hij tegen de kleine? Of zeggen jullie zij? Ik eigenlijk al van begin af aan 'hij'... ook tegen andere zwangeren over hun kindjes ("Trapt hij al?" "Voel je hem al?" "Hoe groot is hij nu?"). pff nah.. we gaan maar weer eens aan het werk.... over 96 dagen gaat mijn vakantie en daarna verlof in hahaha *aftellen*
Wij praten in het openbaar over het kindje of de baby. En als we met z'n tweetjes zijn praten we over het geslacht van het kindje!! Kiwie wat fijn dat je aftelt! Ik ga eind november met verlof... moet nog even doorzetten!!
@Daphne dit is ook eind november 20 of 21 november om precies te zijn gaat mijn vakantie in en daarna vanaf 02 december verlof (Situatie op t werk is niet zo heel erg leuk, ben overgeplaatst waardoor het mij onderhand een maandsalaris per jaar kost om op het werk te komen en ik krijg totaal geen tegemoedkoming in reiskosten of reistijd.. en nog meer zaken, dus ben het helemaal zat op mn werk )
He wat vervelend zeg! Ik snap dat het nu dan ook wel zat bent! Ik ga 29 november met verlof! (zoals het er nu uitziet) Op mijn werk kan het ook beter hoor... mijn vaste collega haar contract niet verlengt, dus ik krijg over 4 weken een invaller er bij en we hadden al een invaller rond lopen.... en als ik dan in november weg ga.... staan er alleen maar invallers bij mij op de groep. (Werk op een BSO dus vind vaste gezichten erg belangrijk voor kinderen) Nog 3,5 maand werken zodat ik mijn inval collega`s goed kan inwerken! Dat geeft mij dan nog wel een beetje een doel!
Kiewie, wat balen van je werksituatie. Probeer niet te stressen he. Heel veel sterkte! In het openbaar hebben we het gewoon altijd over " haar", wij vertellen nl gewoon eerlijk dat we en meissie krijgen. As we met zijn 2en zijn noemen we haar bij naam De naam blijft wel geheim. Dames, sinds een paar dagen voel ik haar ook echt schoppen! Meerdere keren per dag, vooral als ik stil lig. Zooooo leuk!
wat gaaf dat sommige meiden de baby al zo goed voelen! ik nog 5 daagjes dan ben ik op de helft... het lijkt wel een eeuwigheid te duren haha. hebben jullie het ook zo warm?!?!