hai ik ben 5 weken en drie dagen zwanger ik heb al een termijnecho gehad maar die was misgelopen(hadden ze uitwendig gedaan en dan zie je nog niks zo vroeg) ik moet nu 5 maart weer terug en ik kan niet wachten ben zo onzeker en blij mixfeelings hihihi
Ik tel ook af tot de eerste echo, deze zal op 6 maart plaatsvinden (een dag na de jouwe). Ik ben dan 9 weken. Spannend hè! Groetjes Franka
het is zekr spannend de tijd gaat sinds ik die afspraak heb zo langzaam normaal zijn de dagen me te kort en nju te lang hahaha
Ik tel mee af tot de 26ste...nog een paar daagjes dus. Heb de tweede echo. Eerste bij 5w 6 dagen. Wel vrucht gezien, maar nog geen hartje (wat volgens gyn niet vreemd was). Ben wel megazenuwachtig voor maandag!
oh spannend das idd al heel snel das toch wel weer fijn toch 5 maart is voor mij wel een jaar weg hihihihih zwangerschaps ongeduldheid
Idd niet zo lang meer, al lijkt het ook nog een eeuwigheid. Wat zal ik weer stressen als ik die stoel inga....Pfff hoop dat ik na maandag eindelijk mag gaan genieten, maar dat zal wel herkenbaar zijn. Onze voorgeschiedenis speelt daar natuurlijk ook nog aan mee. Ben hier gewoon zo ontzettend blij mee, dat ik echt hoop dat het goed zit. Anders betekent dat voor ons behandeltraject in...
Ik krijg vaak te horen dat geduld een hele positieve eigenschap van me is, maar die is nu ver te zoeken De dagen gaan inderdaad als slakken voorbij, terwijl normaal ik veel te weinig tijd in een week heb zitten. We tellen de dagen af (nog precies 14 dagen, zal een scheurkalender gaan maken) Groetjes Franka
Ik tel ook mee af. Ik heb ook mijn eerste echo op 5 maart om 9.30 uur. Ik ben dan ruim acht weken zwanger!
ik heb de afspraak om 10.15 op 5 maart spannend en tja zelfde heb ik kom altijd tijd te kort en nu heb ik tijd teveel zo frustrerend he
Ik tel met jullie mee..... Ik moet 21 maart om 10.00 uur naar het ziekenhuis voor mijn eerste echo. Ik ben helemaal geen geduldig mens!
Ik krijg mijn eerste echo op 5 maart om 9.30 uur! Ben erg benieuwd en vindt het veel te spannend. Ben zo bang dat ze net als de vorige keer weer niets zien....
ha hendrikje de vorige echo konden ze bij mij ook niks zien behalve dat me baarmoederslijmvlies wel goed aan het dikken was dus we wachten af en ook ik hoop dat er 5 maart dan ook wat te zien is zal haast wel want dan ben ik in me zevende week jij ook trouwens he?! zijn al paar meiden die op 5 maart moeten hoop dat alles goed is voor ons allemaal.
wauw das al snel moonique laat je het effe weten misschien een leuk idee om onze foto's hier dan ook neer te zetten wat denken jullie ervan?
ja doen we , mn man wilde ook een filmpje van maken met digicam er is niet veel te zien tis nog niet groter als een rozijntje maar goed