zoals de titel al zegt heb ik daar last van ik d8 dat ik al eerder wat ervan had gelezen maar kan het niet terugvinden iemand enig idee wat het zou kunnen zijn het lijkt me niet echt normaal de urine is ook veel donkerder als normaal alsof er bloed bij zit ofzo nou iemand enig idee of tog maar even de vk bellen wil niet voor iets onzinnigs bellen namelijk ik hoor het graag groetjes grummelke
Witte vlokjes kan wijzen op vruchtwater.. maar heb je maar 1 keer verloren of vaker? Witte vlokken kan ook van afscheiding zijn...... Maar bij twijfel, bel gewoon je verloskundige!
Grummelke het kan misschien ook iets van vruchtwater zijn..als je niet zwanger zou zijn zou ik als eerste aan blaasontsteking denken (kan het nu natuurlijk ook nog zijn...tijdens zwangerschap ben je daar vatbaarder voor), heb je ook pijn bij het plassen? Ik zou ook de verloskundige bellen als je twijfelt hoor. Groetjes, Eva.
Ik heb dat ook wel eens hoor en ik vermoed dat het afscheiding is wat mee komt aangezien ik nog niet zo ver ben en het al een tijdje heb. Maar goed jij bent al een stuk verder misschien kan het bij jou iets anders zijn. Gewoon even bellen als je het niet vertrouwd.
in mijn zwangerschapsboek staat dat het de vernix is die om de baby heen zit. Je gaat tegen t einde aan en dan laat de beschermende vernix laag van je babytje af en dat gaat dan met jou toiletbezoekje mee. Kan ook meekomen met de afscheiding. Heel normaal dus
hallo ik heb de verloskundige gebeld en moest voor de zekerheid even langs in het ziekenhuis voor te controleren het bleek geen vruchtwater te zijn moest ook un half uurtje aan de ctg en had om de 5 min een harde buik nu maar hopen dat ze snel doorzetten in echte weeen haha groetjes grummelke
Spannend hoor Grummelke! Wie weet horen we over een tijdje nieuws van je dat de kleine er is...Succes!
Grummelke spannend! Hoop voor je dath et door zet. Maar mij is verteld dat witte vlokken in je urine eiwitten zijn of huidcellen die je meeplast.
hallo het gaat he de harde buiken blijven aanhouden en beginnen wat meer zeer te doen ben echt aant w8te tot het doorzet haha en juist dan gaat het langzaam dus het is echt afwachten maar groetjess
Ja idd....zal het ook maar niet elke keer vragen als ik je online zie....word je anders ook wel knetter van . Maar veel succes en hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Groetjes, Eva.
Is het idd niet zo dat je urine wat viezig is! Heb je nog een plasje in moeten leveren? En anders idd afwachten...
goedemorgen ze wisten ook niet wat het was dus hebben ze het nagekeken ik kan vrijdag naar het ziekenhuis bellen voor de uitslag en dan hoor ik wel wat het was afwachten.. groetjes grummelke
nou net bij de vk geweest moet om 4 uur weer int ziekenhuis zijn voor aan de ctg en daarna bij de gyne omdat ze willen gaan inleiden deze week dit ook omdat mijn buik veelste groot is en ik vanallerlei klachten heb kan niet w8en om naar het ziekenhuis te gaan en te horen wat ze zeggen word echt weer een lange dag.... groetjes grummelke
heel veel succes grummelke, misschien kom je nu wel met je babietje in de maxicosi naar huis ipv in je buik....... Twinny
Misschien heb je wel zwangerschapssuiker, dat zou ook die grote buik kunnen verklaren en je troebele urine! Heel veel succes en hopelijk kom je met beebje terug!