oh te gek misoh ben jij dan de eerste die de echo erop zet hihi leuk zeg hoor het morgen wel succes en veel plezier eindelijk ga je je kleine hummel zien
Ik heb 7 mrt. de eerste echo om 11.30uur en meteen nekplooi meting. Ik ben dan 12 weken en 3 dagen. Zelf voel ik me heel onzeker 8-[
Vanavond voor het eerst naar de VK, dan hoor ik hoeveel weken ik al ben! Dinsdag een echo.. ben zo benieuwd
ik duim met je mee ik heb 5 maart mijn 12 weken echo (nekplooimeting) voor ons allebei een spannende dag dus!
Ikke 2 mrt om 18:00, zet hem er gelijk wel op daarna, heb een scanner.... even testje of mn aftelticker werkt voor de echo:
Vandaag dus naar de gyn voor de eerste echo waarop wat te zien zou moeten zijn. Ben volgens de berekeningen bijna 7 weken nu. We (maar vooral ik) waren nogal zenuwachtig, of het allemaal wel goed zat. Of er wel een hartje te zien zou zijn. Mijn man is gelukkig met me meegegaan. De gyn deed lekker vlot de echo en we hebben het hartje zien kloppen. Mijn man zag ook in het beeldscherm staan dat de uitgerekende datum 16-10-07 zou zijn naar aanleiding van de nu gemeten grootte. 7 mm. Dat ligt een paar dagen later dan wat het volgens de laatse menstruatie zou moeten zijn. De gyn was echter tevreden. Volgens termijn tussen de 6 en 7 weken. Over 3 weken heb ik weer een afspraak met de gyn. Zou willen dat het alvast zover was... liever nog dat de eerste 12 weken erop zouden zitten. Dan ben ik hopelijk niet meer zou bang voor een miskraam en is hopelijk ook die megavermoeidheid en misselijkheid weg. Kan ik weer aan het werk. Voorlopig nog rustig afwachten tot het beter gaat...
@misoh wat fijn om te lezen dat alles ok is en meis maak je niet te druk probeer nu te genieten van je zwangerschap je hebt nu je beeb gezien en vertrouw op het gevoel wat je kreeg toen je hem/haar zag het komt goed joh.
Mijn eerste echo is 13 maart om 10.00. Dan ben ik 8 weken en 4 dagen. Ik ben nu al aan het aftellen, hihi.
Hallo meiden, Mijn eerste echte echo zal plaatsvinden op 15 maart. Dan ben ik 12 weken en 3 dagen. Ben erg benieuwd. Ik probeer er toch niet te veel over na te denken en zegen elke dag dat ik me zwanger voel. Veel geduld, een goede gezondheid en plezier toegewenst! Modo
Ik heb dinsdag 6 maart mijn eerste echo! ben dan 6 weken en 5 dagen.. Vind het super spannend omdat het al 2 keer fout is gegaan..al heb ik er nu wel een goed gevoel over..vorige keer was het trouwens erg vroeg fout gegaan en waren mijn testen maar licht positief en werden niet duidelijk maar vager...nu had ik al snel super positieve testen waar ik wel blij mee ben Heb ook echt last van de klachten dus ben zo benieuwd! Liefs Sylvia
ik mag 6 maart om 9.40 weer echo maken. Het wordt de 4de echo maar eerste 3 was niet veel op te zien. Dus het voelt eigenlijk als eerste echo. Dan ben ik 6 weken en 2 dagen. Hoe komt het eigenlijk dat er zoveel verschil zit in de echo's qua tijd sommige gaan met 5 weken al andere pas met 12 weken.
Ivm mijn 2 miskramen mag ik wat vaker komen. vanaf 6 weken is er eigenlijk pas duidelijk iets te zien zei mijn vk. Als ik dus dus kom, ben ik 6 weken en 5 dagen en dan moet er wel iets te zien zijn, waarschijnlijk mogen we dan ook weer het hartje horen! Het is dan natuurlijk wel een inwendige echo. Voor de 6 weken is het dus eigenlijk niet handig om alvast een echo te maken aldus mijn vk.. Liefs Syl
ik tel ook mee af. heb 28 februari mijn eerste echo en o god wat heb ik voor mijn gevoel lang moeten wachten. ben volgende week 12 weken en al ik zo lees zijn er wel veel dames die al vrij vroeg een echo hebben.... ben ik wel een beetje jaloers op zeg. ik vind het ook heel spannend: hoor ik een hartje kloppen en hoe ziet het kindje eruit. ben nu dus ook al aan het aftellen. Nog 6 nachtjes slapen en dan is het zo ver...... maar pfff wat duurt dat nog lang
ik tel met jullie af, ik moet volgende week woensdag voor een echo. vind het echt heel spannend en kijk er naar uit.
Gisteren heb ik mn eerste echo gehad van deze zwangerschap. Nog erg klein en weinig te zien maar toch! het knipperde dus er is hartaktie! ook was het zo groot als het zou moeten voor dit termijn 8mm nogwat... Mijn mannetje zou een filmpje maken maar was te nerveus en daarna moest ik nog bloedprikken en toen is hij bijna flauwgevallen hij is gaan zitten op de trap in het trappenhuis van het ziekenhuis , er kwam een dokter voorbij en zij vroeg wat er was en of hij misschien net een onderzoekje had gehad ofzo. Ik vertelde dat ik net een bloedprik had gehad. Hahahaha zei ze ja klasiek geval hahaha ik lach je niet uit hoor hahaha. Hij mocht op de dichtstbijzijnde afdeling even op een bankje liggen met zn benen omhoog.Wel schattig hoor zo'n boom van een vent 1,90m 95kg die bijna neer gaat vanwege mijn bloedprikje hihihihi... in mijn album staat een ecofoto van het vlekje wat wij hebben zien knipperen Volgende echo heb ik 27 mrt dan ben ik 10 weken , maar ik maak het filmpje dan zelf wel vanuit die stoel!
harstikke leuk moonique heb dubbel gelegen om het verhaal an je man nou dat word dus nog wat op de verloskamer straks wehahahaah alvast succes hihi mooi hoor die foto van je echo
Ja dat is het rare nou juist van die vent van mij , bij de bevalling van onze zoon was hij ook , en nergens last van en hij is er toen bij geweest in de OK tijdens de keizersnede. Toen ik november mn MK had viel ik flauw na de nabloeding en stoote mijn hoofd in mn val , een gat in mn hoofd dat gehecht moest worden , ik lag echt in een plas met bloed toen de ambulance mij ophaalde. Mijn man heeft na afloop alle bloed en rommel opgeruimd zonder dat het hem wat deed. En nou bij zo'n stom bloedprikje gaat ie bijna onderuit!?...hahahaha , raar man.