Jippie! Mijn echo zag er goed uit gisteren. Goede afmeting en hartje klopt 14 maart heb ik weer een echo. Ik mag nu naar de verloskundige. (was bij de gyn, omdat we op de wachtlijst stonden voor IVF...)
oh wat leuk elvira ik zat al stiekem in je album te kijken of we daar je beeb al konden bewonderen op naar 16 mrt dus
Hoi, Ik mag 7 maart voor de eerste echo. Dit omdat het vermoeden bestaat dat ik al verder in de zwangerschap ben. De dagen kruipen idd voorbij. verschrikkelijk. Ik hoop dat ik verder ben dan bijna zes weken want dan is de echo natuurlijk ook wat mooier. succes allemaal!
Ik mag 14 maart voor de eerste echo! Voor mij extra spannend want bij mijn eerste miskraam kwam ik er bij de eerste echo pas achter dat het kindje niet meer leefde(ik was 12 weken zwanger) en bij de tweede miskraam (7 weken)verloor ik het vruchtje op de dag van de eerste echo! Ik ben dus ontzettend bang
Hoi Banjer, Lijkt me dan inderdaad heel erg spannend! Is ieders nachtmerrie op dit moment, geloof ik, met de termijn-echo erachter komen dat het kindje niet (meer) leeft.... Had je de eerste keer geen bloedverlies of voorgevoelens? Liefs, Modo
ik vind het steeds spannender worden......nog 14 uur (vanaf 1.00 uur s'nachts, wat het nu is) dat we ons kindje voor de eerste keer gaan bewonderen.
Ik zit ook de uren al af te tellen, ben zooooo zenuwachtig! Zeker omdat ik echo's sinds de vorige keer nu niet meer zo leuk vind, maar toch wil weten hoe het gaat, best dubbel gevoel eigenlijk.
nog twee daagjes heerlijk toch meis je kleine beeb zien ik meot nog 5 en word gek van het wachten ben iedere dag blij als ik zie dat het avond word hahahahah en dan snel naar bed en de volgende dag op maa nu speelt het toeval dat ik midden in de nacht hier op het forum zit omdat ik nie slapen kan word wakker om te plassen en dan ben ik echt van zo ik ben wakker erg frustrerend en vermoeiend word vast een nachtbraker die beeb van mij hmmm kind naar zijn/haar vader pffff
poeh he nog 6 dagen het liefst ging ik slapen en dan dinsdag weer wakker worden want het duurt wel erg lang hoor..... voel me ook weer str#ntmisselijk vandaag. jakkes kruip er zo maar weer in denk ik ...... liefs triez
Ja, dan mag ik al gauw vergeleken met jullie, kan verdorie aan niks anders denken man. Komt straks een vriendin op de koffie, maar dat wordt toch ook weer babykletsen , die heeft er één van 8 of 9 maanden, een wolk van een jongen en denk dat ze hem wel meeneemt. Als je daarmee door de stad loopt stopt iedereen om even een aai over zn bol te geven, zit met iedereen te sjansen, dat wordt wat als ie 16 is, hihihi
ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. het was een inwendige echo en wat erg leuk was, was dat er al hartactiviteit is. je zag t gewoon kloppen op t scherm! erg mooi om te zien!
dank je rastagirl! nee kon nog niks horen. maar het zien was ik al erg blij mee. eva85 succes zaterdag!
Ik ben vandaag voor het eerst naar de ha geweest.Morgen bellen voor een afspraak bij de vk en krijg dan ook een echo.Spannend!Kijk er wel naar uit,want heb nu weinig besef dat ik echt zwanger ben...