mijn aftellen naar mijn echo is voorbij... gisteren mijn echo gehad en alles zag er goed uit. er was een sterk hartje te zien kloppen. alle dames die de echo nog moeten krijgen: succes en geniet ervan. het wachten duurt lang maar wordt als het goed is wel beloont.
jammer was al aan het spieken naar foto's in je album, maar hij stond er nog niet Leuk he als je dat hartje zo tekeer ziet gaan op de echo. Heb je alweer een afspraak voor je volgend echo of hoor je dat niet gelijk.
Hallo, Ik moet 13 maart naar de verloskundige. Alleen hebben ze daar niet zo'n echo-apparaat, dus zal ik wel doorverwezen worden naar een instantie waar ze dat wel hebben. Volgens mij doen ze daar ook gelijk die bekende nekplooimeting. Wel spannend hoor! Het duurt voor mij dus nog eventjes. Liefs Karo
ik moet hem er idd nog inzetten maar dit komt nog. volgende afspraak is 28 maart en of ik dan een echo heb, weet ik eigenlijk niet.... stom vergeten te vragen
Hallo dames Ik krijg mijn eerste echo op 6 Maart. als alles dan goed is kan ik het eindelijk iedereen vertellen. spannend. Grtz. Ine
ik heb al een echo gehad met 8 weken en toen zag alles er goed uit, vanwegen me geschiedenis krijg ik er 6 maart nog een. voor mij is deze echo nog spannender dan de eerste dus ik tel mee af
leuk lovewinnie dan tel jij dus ook gezellig met ons mee af voor mij nog 4 dagen pffffwat duren de dagen opeens lang
nog steeds geen dinsdag het duurt zo lang. ik mag pas om 14.40 dus ze houden de spanning er wel in hé.
dat gevoel dat het lang duurt ken ik. Ik mag woensdag voor de eerste echo. En dan is het eindelijk zo ver straks en dan zie ik misschien niks. Daar ben ik heel bang voor. Ik hoop maar dat ik het hartje wel kan zien kloppen.
Thanx Rastagirl. Stom hè, die angst, wilde vanochtend mn bed niet eens uit, wilde de dag nog niet beginnen. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest. Wel lekker mezelf verwend vanmorgen, lekker ingesmeerd met amandelolie, dat gebruiken ze hier tegen striae, en nu glibber ik van alle kanten, maar huidje is lekker zacht. En warm ook, das wel grappig. Gelukkig moet ik vanmiddag even de computer repareren van vrienden en die hebben een heel groot terrein, met wijnvelden eromheen en zelf verbouwen ze groenten, olijven en slakken. Heerlijk, even frissse neus halen dus, ga denk ik een lange wandeling maken, dat doet een mens goed... Sorry voor het lange verhaal, ben niet helemaal normaal vandaag....
Veel succes Marieke....kan je zenuwen helemaal begrijpen want ik ben over ruim een uurtje ook aan de beurt!
En salsa hoe leek het allemaal? Ik ben morgen aan de beurt whaaa wat ben ik zenuwachtig! ik had 4 weken geleden een nieuwe broek gekocht(onwetend dat ik zwanger zou zijn), vorige week kon de knoop al niet meer dicht en sinds vandaag gaat de rits ook moeilijk hihi dus volgens mij gebeurt er wel wat in me buik! nooit verwacht dat ik nu al dik zou worden, een vriendin van me had toen ze 16 weken zwanger was nog helemaaaal niks!
he eva85 nog even voor jouw dus heerlijk wou dat ik dat kon zeggen morgen maar ik moet nog 3 daagjes wachten grrrr laat je morgen weten hoe het is gegaan? spannend @salsabin hoe was ie gegaan volgens mij zit jij lekker op een roze wolk meis laat je snel wat weten
Ja ik moet einde van de dag heen, dus morgen avond heb ik nieuw voor jullie! Ik hoop vrolijk nieuws! Wat is het wachten he op een echo pffff zenuwen gieren door je lijf!
ja meis ik weet het het duurt zo elle lang allemaal he maar goed nog effe meis dan is het zover voor jouw gwoon vroeg naar bed vanavond en morgen zo laat mogelijk opstaan hihihi
Salsabine,hoe is het gegaan?Eva,spannend dat je morgen moet! Laten jullie het weten? Ik moet 13 maart!Ben o zo benieuwd ofdat ik dan het echte bewijs heb dat er wat leeft in mijn buik,want merk er o zo weinig van...