Ik ga idd lekker vroeg slapen, ben kapot van de week werken, woensdag om 19.00 in slaap gevallen en werd smorgens om 7.30 wakker van me wekker, ik slaap me suf zeg, heerlijk en ben nu alweer op. dus doe vroeg me oogjes dicht en dan lekker weer bijslapen. best apart he wat er allemaal gebeurt in je lijfje en alles, zo onwerkelijk, zal een hele last van me af vallen als ik dat hartje zie kloppen, zal het nog wel niet kunnen horen!
oh wat leuk mariekebalm ben je toch wat gerust gestelt he heerlijk lijkt me dadt geniet van de roze wolk meid
nog even meis dan zie je hummel het is vast allemaal ok maak je niet zo zenuwachtig je bent bijna aan de beurt hihi ga nog effe uurtje liggen anders
hahaha ik lig met de laptop in me bed, ben vanaf 8 uur alweer wakker, ga zo lekker douchen en aankleden en dan even de stad in, moet daar ook zijn voor de echo, heb om 17.00 een afspraak, dus als ik de winkels dichtgaan kan ik daarheen haha, wel gekke tijd maar kon mooi nog ffies
ik zit hier idd ook al klaar wakker vanaf een uurtje of 5 hoor begint een beetje me nieuwe ritme te worden hahaah lang leve de hormonen
heeej zo hehe mijne zit erop, zag er allemaal goed uit, was nog echt miniiiii nu mag ik over 2 weken terug komen want dan kon ik het beter zien. maar tot nu zag alles er prima uit!
wow eva85 wat een opluchting he heb je wel foto's meegekregen? nou heb je iets zichtsbaars mooi he nou is het echt of niet? fijn dat alles ok is klopte het hartje ook al? evaatje ik mag hem zo vroeg omdat ik medisch ben voor de andere kan ik geen antwoord geven.
@ evaatje, ik mocht ook al heel vroeg omdat ik door mijn anticonceptie zwanger ben geworden, en ik symptomen had van ruim 3 maanden wilde we zeker weten hoever ik was. Later bleek dat er tijdens de echo niets te zien was, wat of er op duide dat ik nog niet zo ver was of dat het niet goed zou zitten zo heb ik 3 echo's gehad in 4 dagen. En ja nu willen ze me toch wel onder controle houden om er zeker van te zijn dat het nu wel goed groeit. dus mag ik dinsdag weer ( dit is twee weken na mijn laaste echo. Vind het wel spannend die echo dinsdag zeker omdat de telling gewoon totaal niet klopt normaal zou je pas na 4 weken en 3 dagen positief getest kunnen worden en als we de echo aanhouden was ik pas 2 weken en 4 dagen, wat dus bijna onmogelijk is. Dus als ik verder zou moeten zijn had dat op de echo zichtbaar geweest moeten zijn. Ik hoop dan ook maar dat het enorm gegroeid is en dat het nu gewoon zo groot is zoals het moet zijn met 8 weken. Tja en anders, tja daar wil ik nog even niet aan denken.
nou eerst dacht ze dast het nog maar 5 weken en 2 dagen was, het was nog echt een heeeeeel klein stippie, en ze was wat laat enzo dus krijg ik over 2 weken gratis nog 1 ze zei dan zien we alles een stuk beter. maar de 2e meting die ze deed was het wel 6 weken en 2 a 3 dagen, hartje was nog nouwelijks te zien, af en toe een flits dus het is echt nog mini, maar wel erg gek dat ze het jonger verwacht, late eisprong gehad denk ik.
ik kreeg een vroege echo om mij gerust te stellen. maar eigenlijk is dit dubbel want vorige x was de 1e (9wk) echo ook perfect en de 2e (11wk) niet. nu heb ik er een gehad met 8 weken en het kleintje deed het goed (zie album). dinsdag mag ik dus voor de 2e echo en deze is voor mij zeer spannend. fijn hoor dat het zo goed gaat met jullie ukkies.
joepie het is nu echt bijna dinsdag.... jeemig wat duurt wachten toch lang. maar het gaat nu snel ik hoop dat ik dan een mooi kindje zie met een sterkn hartje moet bekennen dat ik het stiekem een eng idee vind dat er ists niet goed is....... weet dat ik er niet teveel aan moet denken maar onbewust..... op naar dinsdag naar onze kleine krummel kijken!
Ik moet nog 3 daagjes wachtten. En wat ben ik bang zeg voor wat ik zal zien. Zijn jullie ook zo onzeker, of valt het wel allemaal mee? Vreselijk.
Ik hoop dat we dinsdag niet allemaal naar dezelfde verloskundige gaan Ik zie dat veel meiden (net als ik) ook op dinsdag het eerste bezoek afleggen. Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we hopelijk wat meer. Nu nog even........ afwachten. Veel succes allemaal! Groetjes Franka
Heerlijk hoor nog twee nachtjes slapen. kan niet wachten. Moet wel zeggen dat het dan gezellig druk wordt als we allemaal in hetzelfde ziekenhuis moeten zijn.
yes yes vandaag is de dag joepie om 10.00 uur ben ik aan de beurt oh ik hoop en hoop en hoop dat alles ok is