wie telt er mee af naar de eerste echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rastagirl, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @rastagirl succes en geniet van het eerste levende bewijs! :)

2. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @ rastagirl, heel veel kijkplezier he meid geniet er lekker van.

Nog 1 nachtje slapen, kan niet wachten.
    Gaat er bij jullie trouwens iemand mee, ik wil het vandaag mijn moeder vertellen en als ze het goed opvangt wil ik haar eigenlijk meenemen, al ben ik daar nog niet helemaal over uit omdat het inwendig gaat worden.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    en hoe is het gegaan @rastagirl?
    ik mag morgenmiddag de spanning wordt echt heel hoog nu.

4. desiree81

desiree81 Lid

27 feb 2007
    24
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Rasta girl,

Hoe is t gegaan vanmorgen? Hoop dat alles goed is en dat je gerust gesteld bent. Ik moet nog twee daagjes wachten. Woensdag is voor ons de dag. Kan ook echt niet meer wachten en ben nog steeds bang dat ik niets zie op de echo.
    Hoop voor iedereen dat alles goed gaat!
    Denk aan jullie!

5. Mahicary

Mahicary Actief lid

23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    ik heb 19 maart mijn eerste afspraakje maar weet niet of ik meteen een echo krijg.. is dit normaal zo? xxx

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee Rastaatje,
    nou meis, je hebt dus toch het geduld kunnen opbrengen! Hoe is het gegaan?

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hoi meiden ik heb de echo gehad gister en het hartje klopte en me banner ook wel het is wel klein hoor hihih lief man maar nu heb ik levend bewijs gezien inderdaad heerlijk voel me wweer even happy

@lovewinnie succes vandaag he laat het ook even weten meis spannend

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat leuk zeg rastagirl.
    ik moet pas vanmiddag en me hart zit in me keel. aan de ene kant durf ik niet en andere kant wil ik zo graag weten af het nog goed gaat met me uk. vond de dagen lang duren maar die laatste uren zijn nog veel erger. laat vanmiddag weten hoe het is gegaan.

9. desiree81

desiree81 Lid

27 feb 2007
    24
    0
    0
    Alkmaar
    jeeeeeeeeeeee, goed nieuws rasta girl!
    ben zo blij voor je!
    Ik heb vannacht al amper geslapen door de zenuwen en moet nog een nacht voor wij mogen.
    Morgen om 17.40u is t voor ons het moment.
    Hoop dat ik net zo blij terug kom als jij.
    Geniet van t goede nieuws!

10. desiree81

desiree81 Lid

27 feb 2007
    24
    0
    0
    Alkmaar
    Love winnie,

Ook heeeeel veel succes vanmiddag.
    Hou vol meis.
    De tijd gaat langzaam maar het moment komt echt, ga iets leuks doen om de tijd door te komen!

11. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Zo ik ben ook weer terug met een super echo. hartje klopt ben wel 5 dagen minder ver dan ik dacht. Maar het ziet er allemaal goed uit, het is er 1tje (gelukkig hihi).
    Ben nu wel stuk opgeluchter zeg als je ziet dat het gegroeid is en dat het hartje klopt. Op naar de echo met geluid :)

12. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik ben 8 weken en drie dagen zwanger en overmorgen (donderdag) hebben we een afspraak bij de gynaecoloog. Ik weet niet zeker of we dan een echo krijgen, maar ik hoop het wel natuurlijk!

13. triez

triez Actief lid

hi girlz vandaag was het dan zover mijn 1e echo ( foto in album)
    in een woord WAUW!

ons kind leeft beweegt en is erg actief. hij draaide zwaaide en het hartje klopt krachtig. het is zoooo mooi ik ben helemaal verliefd!

de hele wereld mag het nu weten!

ik wordt rond 18 sept 2007 mama, ik ben zelfs een week verder dan ik dacht. ben dus nu 12 weken !
    het is echt een wonder om dat kleine mensje te zien bewegen zonder dat je het voelt.....

het is het wachten waard geweest.

liefs een overgelukkige triez

14. Jose1979

Jose1979 Actief lid

18 aug 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
    Ik moet helaas nog even wachten tot ik een echo krijg.....

15. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    lovewinnie ik ken dat gevoel de tijd die wil gwoon niet gaan en ik moest nog wel in de ochtend dus lijkt me erger als je laat in de middag mag
    ik zag je bent al 11 weken dus dat word wel een hele leuke echo dan zie je ook dat het echt al de vormen van een ieniemienie mensje is...
    geniet ervan meis we horen het wel

desiree81 ik was ook op van de zenuwen stel je vooor dat en stel je voor dit maar al met al was het onnodig geweest maar ik begrijp hoe je je voelt en je kan er niks aan doen succes

anne36 het is natuurlijk zo vroeg een kleine schatting van hoe lang je zwanger bent hoor het kan zijn met de twaalf weken echo dat jij denkt ik ben 11,1 wekn terwijl de echo dan misschien zegt u bent 12,2 het scheelt nooit heel veel hoor dat niet luek he meis

16. Niet meer actief

Als het goed is niet, je krijgt dan bij de eerste afspraak een heeeeeeeeeeele hoop informatie, alle vragen die je hebt kun je dan stellen (maak van tevoren een lijstje) en je maakt een afspraak voor de volgende keer, waarschijnlijk 4 weken verder. De eerste keer wordt je bloeddruk gemeten en misschien (hangt van de vk af) je gewicht, urine doen ze niet meer geloof ik.
    Deze afspraak luisteren ze waarschijnlijk ook nog niet naar het hartje, omdat een normale doptone pas goed werkt bij 12/13 weken.

Van de vk krijg je dan te horen waar en wanneer je een afspraak mag maken voor de eerste (termijn)echo. Meestal rond 11/12 weken.

Wel spannend zo'n eerste afspraak hoor, je voelt je dan echt helemaal in verwachting. Misschien nog niet helemaal zwanger, maar zeker in verwachting.

17. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    leuk man triez mooi is dat he ik kan nu ook niet wachten op de 12 weken echo ik moet 10 april weer dus das op zich ook weer snel hihih gwoon de tijd doden maar goed nu komt 25 maart eraan en gaat de tijd weer vooruit alhoewel hoeven we een uur minder te wachten hahahaha succes meiden

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Gefeliciteerd met jullie mooie echo's allemaal!Gaaf hè?

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de echo was prachtig, het kleintje rekte zich de helle tijd uit. er waren ook 3 verschillende metingen haha. hij zwaaide en schopte flink met zen voetjes. de echo zet ik zo in het album. ben nu al zo trots op me uk en kan echt gaan genieten.

1e meting 11.1. 2e meting 11.3, 3e meting zelfs 11.4 :)

20. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    aaahh wat leuk

Deel Deze Pagina