O Marie wat rot zeg, nog even volhouden deze week. Zijn die ovutesten dan zo betrouwbaar? Sterkte meid.
Ten eerste: Marie wat rot voor jullie. Ik ben afgelopen dinsdag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Het was een intake gesprek. Ik vond het wel teleurstellend dat ze nog niet naar het hartje luisterden en dat ik pas bij 13 weken de eerste echo krijg. Ik voel me niet misselijk enzo, maar had heel graag een teken van ons kindje gekregen. Nu moet ik weer 4 weken afwachten :x Zijn er meer mensen die nog moeten wachten tot de 12de of 13de week? Een afwachtende Franka
Marie dat is heel naar om te horen. Ik hoop dat het nog allemaal goed uitpakt voor je volgende week. Sterkte meid
ik heb 4 april pas mn eerste echo Jeetje wat duurt dat toch lang, de dag erna heb ik me intake gesprek. Ben wel nerveus, vind het echt eng, maar ga maar van het beste uit. Nog 4 weken dan ben ik 7,5 week zwanger ben benieuwd of er dan duidelijk iets te zien is, en vooral het hartje !
hoi hoi Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes. Ik heb raar gedroomd vannacht: we hadden ineens wel een kindje en het kon zelfs al lopen. Vandaag ben ik thuis gebleven van mijn werk, kon het even niet opbrengen. Soms denk je dat het wel gaat en het andere moment besef je ineens dat het voorbij is en dan volgt er een huilbui. Maar ja, we houden de moed erin. Nogmaals edankt voor jullie reactie en veel succes meiden met de echo! Liefs Marie
Is heel normaal hoor Franka, ik snap je teleurstelling, maar nu is het nog veel te vroeg om het hartje te kunnen horen, en als er niks aan de hand is, zoals een eerdere miskraam oid dan heb je pas rond de 12/13 weken je eerste echo. Ik denk dat je je veel slechter had gevoeld als ze geprobeerd hadden het hartje te beluisteren (wat dus nog niet kan) en je hoort dan niks, dan ga je je zorgen maken of het allemaal wel goed is. Dat betekent dat Caruli voor hun heeft gependeld wanneer ze zwanger raken en vaak ook of het een jongen of een meisje is/wordt. Hier kun je er meer over lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Marie; heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Hey meiden, Ik heb afgelopen dinsdag de eerste echo gehad! Ik was toen 6 weken en 5 dagen zwanger! En het zag er allemaal heel mooi uit en we hebben het hartje zien kloppen (knipperen) De vk zei dat de dooierzak er nu ook beter uit zag dan de vorige keer, toen het mis was gegaan dus dat is ook wel een goed teken! maarja, het blijft gewoon super spannend! 20 maart krijg ik weer een echo! (ik krijg dus eerder echó's ivm mk) Dus 20 maart (dinsdag) om 8.00uur s ochtends is mn volgende echo!ik ben dan 8,5 week zwanger! Oja, ik had dus zelf al berekend hoe lang ik zwanger was, mijn cylcus was iets langer dan de 28 dagen.... en de vk had het kindje opgemeten en het klopte precies met hoeveel ik dacht dat ik zwanger was! Dus ik kan mn banner lekker zo houden! Liefs Syl
Wat is het stil hier op het forum... Heeft niemand meer iets te melden? Hier nog alles ok. Ondanks dat ik sinds deze week dus wel erg misselijk ben ik heel veel pijn in mijn buik heb. Hoop maar dat alles goed blijft gaan. groetjes.
hahah was idd stil gevallen he franka ik kreeg het hartje ook niet te horen heb hem wel gezien maar ik loop dan ook bij een gyno en geen verloskundige die hebben die echo apparatuur niet dus vandaar maar ik krijg het hartje ook pas echt te horen als ik 12 weken en nog wat daagjes op 10 april moet ik weer yes desiree81 ik voel me gelukkig niet echt meer misselijk ik vreet bijna alles wat los en vast zit en delen ho maar heb alleen veel last van de rug mijn buikje begint al echt te komen nu zie mensen ook echt al kijken en denken maar durfen nog niks te zeggen hihihih ga dan kapot van het lachen vanbinnen. oh waar ik nu echt last van heb me borsten ben al een cup omhoog en ze doen pijn maar alleen als ik me bh af doe dan moeten ze effe een uurtje aclimatiseren en dan valt de pijn wel weer mee.
Nou om even de stilte te doorbreken.... Ik heb vanmiddag mijn eerst echo en eerste controle bij de gyn. Ik heb het geluk een gyn te hebben die bij elke controle een echo te maken. Ik ben erg gespannen en super zenuwachtig. Volgens mij nog meer als mij eerste twee kinderen. Nog twee uurtjes en dan is het zover. Groet, moeders
Wow, dat was heel tof die eerste echo. Het hartje gezien en gehoord verder zag je nog niet zo veel. Maar zo'n echo zegt toch iets meer dan een zwangerschapstest. Het is allemaal wat reëeler geworden. Over 4 en een halve week de volgende echo. Lekker snel al. Groet, moeders
oh geweldig moeders ja idd als je het gezien hebt maakt dat het veel echter dan twee strepen op je test ik ken je gevoel. nu aftellen naar de volgende echo dan is de beeb ook wat groter en ziet het er echt uit als een minimens die beweegt enz. ik moet 10 april weer en tel de dagen af hoor. spannend moeders kijk jij ook steeds naar je fotootje ik wel kan het dan niet geloven dat er een kind in me groeit hahahaha mooi he
he sylvia je mag al weer bijna voor je tweede echo leuk hoor nog 2 daagjes he ik mag pas 10 april weer duurt nog lang hoor pfffff je word gek van het wachten en dan gaat 25 maart de kklok weer naar voren dus de dagen lijken dan ook langer te duren nou moest effe klagen hoor ben mw ongeduld geworden hihi laat je het weten dinsdag?
Hoi Rastagirl! Ja, het is bijna dinsdag! gelukkig! Heb er veel zin in, al voel ik nog wel onzekerheid..maar toch heb ik nog duidelijk veel zwangerschapssymtomen die vandaag gisteren en vandaag weer erger waren dus moet wel goed zitten toch Spannend dus! Ik laat zeker weten hoe het is gegaan..ik hoop dat ik gewoon goed nieuws heb en een mooie nieuwe echo foto (ik krijg bij mijn vk elkee afspraak een echo, dat is wel fijn, zij hebben 2,3,4 d echoapparaat dus later kan ik ook 3/4 d laten maken Hoop echt dat het allemaal zo ver gaat komen en dat we rond 25 oktober ons wondertje in onze armen mogen houden. Gisteren waren we op kraamvisite bij vrienden en weer werd er gezegd..ben je weer zwanger? Echt iedereen maakt opmerkingen, hihi...vind het wel grappig dat iedereen dat denkt, want het is ook echt zo rastagirl, houd je ook zoals je naam al zegt van Reggea enzo? of bedoel je iets anders met je naam? Ik vind reggae muziek nl helemaal super Liefs Syl
ik verwacht ook zeker goed nieuws hoor dinsdag als ik je zo hoor zit het heus goed. is wel spannend voor je ik kan het gewoon voelen gek is dat. nog twee nachtjes slapen
hoi dames heb zojuist een afspraak gemaakt voor de 20 wk echo. mag 7 mei. duurt nog zo lang. hopelijk zien ze wat het wordt. 14 mei heb ik de 3d/4d echo