Hoi Bij ons is iedereen wel komen kijken behalve mijn schoonbroertje . Ik moet nog 10 weekjes en vind dit eigenlijk zo belachelijk, omdat ie ook nog maar 1x op visite is geweest in 2,5 jaar Ik vroeg me af of bij jullie de belangrijkste personen uit je omgeving de babykamer zijn komen kijken? En als je nog niet zover bent wat verwacht je ervan? gr
tja is moeilijk. bij ons hebben mijn ouders en broertjes het gezien en een groot deel van mijn vriendinnen. maar van leons kant helemaal niemand. zijn ouders komen wel binnenkort langs en zijn erg benieuwd, maar zijn broer (peetoom notabene) heeft nog niks laten horen de hele zwangerschap. vind het zelf ook heel erg net wat jij zegt maar heb me er al bij neergelegd...
Ken het gevoel Tweeling. Mijn ouders komen geregeld hier langs, nemen wat mee voor de kleine die in mijn buik zit. Maar mijn schoonfamilie de hele familie hoor. Is hier nog niet geweest. Ze hebben het kamertje nog niet gezien. Maar als de kleine er is moeten wij wel elke week naar hun toe komen... Moet nu ook nog zo'n 10 weken.
Moet dat dan? Van mij hoeft niet iedereen speciaal naar de baykamer te komen kijken. Mensen die geen kinderen hebben of zwanger zijn beleven het heel anders dat dat je zelf zwanger bent.
mee eens, maar je ouders, schoonouders, broers en zussen vind ik niet kunnen als je ze hiervoor uitnodigd notabene.
Bij mij nog niet moet wel zeggen dat de kamer nog niet helemaal af is... En ik denk pas dat ik heel veel mensen zie als me zoon in mei jarig is anders niet Mischien dat me zus nog een keer kom kijken Groetjes Brenda
Als je ze uitnodigd is het wel heel erg jammer als ze dan niet even de moeite nemen om te komen kijken. Hier hebben beide ouders, m'n schoonzus en m'n vriendin het kamertje gezien. De rest komt wel als de kleine er is.
Naar de babykamer komen kijken, nee hoor.. Ja als ze toch langskomen , gaa nze staks vast wel even kijken. Maar speciaal daarvoor ... ik zie mijn studerende broertje al daarvoor langskomen Of mijn single , en kinderloze vriendinnen. nee hoor. MEt hun doe ik liever andere dingen dan alleen over de baby bezig zijn. Maar .............. ze zijn wel allemaal op hun manier geïnterreseerd over hoe het met mij en de baby gaat. Daar gaat het om voor mij, niet om de babykamer.
hihi bij mij is ook bijna iedereen wezen kijken...onder het mom van ff bakkie doen( ja ja :^o ) en ook mijn zwager is niet geweest! maar ja boeien hoor! ga me er niet druk over maken
Hier sluit ik me bij aan! Mij interesseert persoonlijk de babykamer van een ander ook nooit een biet. Ze zien het eventueel vanzelf wel als de kleine is geboren, maar om daaar mensen speciaal voor te laten komen en naar boven te sturen. Mij niet gezien!
Hier ben ik het 100% mee eens! Wat kan mij het schelen dat ze de kamer niet hebben gezien? Nou ben ik helemaal erg maar als er mensen zijn die het kamertje willen zien bij ons is mijn man vaak diegene die het laat zien en niet ik! Ik ben best trots op het kamertje maar om daar nou mee te koop te lopen nee dankje!(misschien ben ik daar te makkelijk voor) Overgens heeft mijn eigen vader het kamertje ook geneens helemaal af gezien! En dat terwijl ik wel goed contact met hem heb. Hij is denk net zo makkelijk als mij.(weet het wel zeker ) Maar hij is wel zeer geintresseerd in mij en hoe het met mijn zwangerschap gaat, dat vind IK belangrijk!
Ook wij hebben niet echt te koop gelopen met het kamertje. Als mensen hier toevallig waren hebben ze het bekeken, en met onze bruiloft wilden een paar mensen het kamertje zien. Maar als ze het niet wilde, boeide me het eigenlijk ook niet zo.. en ja, zit echt elke avond en ochtend bij de voeding van Sam te denken "wat een gaaf kamertje is dit toch".
Ach ja ik vind het wel leuk om iedereen die er over begind te zeggen van, kom maar een keer kijken. En bij naaste familie zeggen we het zelf zo van het is af...ben best spontaan en kan het niet eens voor me houden Maar idd het is belangrijker dat mensen naar ons en de kleine informeren..maar dat doet deze persoon in kwestie ook niet jammer genoeg, en daar hecht ik juist waarde aan. maja het zij zo
Wij hebben de kleur van het geslacht op de muur zitten en willen het geslacht geheim houden.... Dus niemand mag erin ! Alleen mijn moeder, broertje, schoonouders weten het en hebben gekeken... Ik vind het niet erg dat ze niet mogen kijken... Als de mensen wel gewoon mochten kijken en niet "kunnen" , is dat pech voor hen. Missen ze een mooi kamertje 8) Ik zal er niet mee zitten iig ... maar dat is voor iedereen natuurlijk anders..
Bij ons is iedereen komen kijken naar het kamertje de meeste idd speciaal voor het kamertje. Niet dat dat van ons moest of zo ze waren gewoon nieuwsgierig. Zelfs collegaatjes van mij zijn aan gekomen toen ze in de pauze aan het wandelen waren. Alleen mijn schoonzusje is nog niet geweest, maar zij hebben net zelf een kleine schat van een meid gekregen. En ja overdag werken wij en 's avonds slaapt ons nichtje.
hier is dat niet echt gebruikelijk, tenminste ik ken het niet dat je naar het kamertje komt kijken. naar de baby wel
Ik ga daar tzt geen mensen voor uitnodigen. Mijn eigen moeder zal het wss nooit zien omdat ze door MS in een rolstoel ziet, en m'n vader haar niet twee trappen op kan tillen (neem ik aan). Dus dan vind ik het weer een ander verhaal. Als mensen willen kijken prima, maar ik geloof niet dat ik ermee te koop ga lopen. Linda