Heb nu al gewoon geen zin meer om te werken. Ook al zijn het nog maar 18 daagjes... Ben echt aan het aftellen!
Nog 5 weken werken en dan start hier de zomervakantie, dus ook voor mij als juf. Verlof gaat pas over ruim 7 weken in... Hoef dus nog maar 5 weken maar zullen wel pittige weken worden om alles af te ronden, musical, klas leeg halen enz...
Ik mag nog 15 weken. Daar gaan tussendoor nog 3,5 week vakantie af dus eigenlijk nog 11 weken en 2 dagen. Ik werk in de beveiliging dus af en toe best wel pittig dus ik stop met 34 weken om (hopelijk) nog wat van de zon mee te pakken in september. Voor de rest tel ik nog niet af hoor Denk alleen dat ik het stiekem toch wel een beetje zal missen hoor, ookal gaan we dat natuurlijk niet toegeven
Nog twee weekjes werken! Dus nog maar tien daagjes! Ik word wel gek als ik aan alles denk dat ik nog wil doen... En goed wil achter laten voor mijn collega die de klas overneemt.. Rotttijd om weg te gaan.. rapporten, musical groep 8.. Maar goed ik weet zeker dat als ik het deze twee weken nog de aandacht geef die ik voel dat ik moet doen dan ga ik daarna heerlijk genieten! 8) 8) 8) Jendo
Nog 4 weken -2 verlofdagen, er is licht aan het eind van de tunnel Niet dat ik werken zwaar vind want ik heb nog nergens last van maar ik heb wel erg veel zin in niets doen wat moet!
Ik heb sinds afgelopen vrijdag eindelijk zwangerschapsverlof De rest van het jaar hoef ik niet meer te werken....,zooo lekker