oei dat van mij duurt nog wel ff.. hier nog 13 week... kan niet wachten.. 8 week voor mijn 40ste week zwangerschap.. waarvan nog 2 week vakantie .. maar daar spelen we wel weer op , die 2 week vakantie.. weggevers kunnen het leuk spelen maar ik ook.. scheelt me weer 2 week vakantie.. eerder in de ziektewet.. ghighigihih..
Pardon? Begrijp niets van je verhaal maar krijg de indruk dat je van plan bent de boel te flessen... lijkt me niet zo netjes. Als ik het verkeerd heb... SORRY!
Vandaag mijn laatste dag werken \/ gek idee hoor, ben wel van plan om af en toe langs te gaan, maar eerst ga ik nog een week met vakantie
Ik moet nog een week of 8 als alles gaat zoals ik wil, ben zelfstandig ondernemer en hoop voor 1 augustus een meisje gevonden te hebben die 2 en halve dag komt werken, hoopt dat het lukt ander duurt het nog wel ff voor ik verlof heb en met pech pas een week voor uitgerkende datum.....
hey meiden, Ik ben nu 25 weken en heb sinds vorige week vrijdag verplicht verlof van de Arbo gekregen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er erg van baalde omdat het helemaal niet zo leuk is allemaal ivm BI je kan bijna niets en moet vaak rust houden. Maar goed ik hou me steeds voor dat het met de kleine goed gaat en dat dat het belangrijkste is. Inmiddels ben ik wel "gewend" aan het verlof ookal moeten we nog +/- 15 weken wachten tot de kleine komt. Doe nu allemaal kleine leuke lichte dingen en voel me er prima onder. waar ik wel echt van baal is van mensen die "faken" dat ze ergens last van hebben, verlof krijgen en dan lekker de hele dag in de stad gaan lopen, ik vind echt dat ze die mensen moeten straffen! sorry moest het even kwijt Voor iedereen die wel verlof heeft zonder klachten SHOP ZE en geniet van de laatste loodjes ook al zijn ze zwaar. Liefs
Officieel heb ik al verlof, maar ik ben toch maar weer gaan werken. Maandagochtend thuisgeweest, en wat boodschappen gedaan en schoongemaakt enzo, en toen had ik er alweer genoeg van, dus ben ik 's middags en de rest van de week weer gewoon gaan werken. Ga nu maar gewoon door totdat het niet meer gaat, want thuiszitten is echt niks voor mij. Studies heb ik nu wel vakantie van, dat vind ik dan wel weer fijn, want ik kon me de laatste tijd niet meer zo goed concentreren.
Ik ben sinds woensdag officieel met verlof.. Helaas 2 weken eerder dan me voorgenomen door rugklachten! Her en der werk ik nog wel een uurtje (thuis) maar niet lang meer. Jammer dat ik niet zoveel kan doen tijdens mijn verlof... Enne.. ben het met een eerdere schrijfster eens; mensen die de boel besodemieteren moeten ze bestraffen!
ik zit ook helaas al thuis, as donderdag naar de arbo, ben benieuwd... (zit al 5 weken thuis, geloof ik..) Toch tel ik, hoe vreemd, wel af naar mn verlof.. En dat is nog 9 weken (lijkt me leuk, dan te kunnen zeggen dat ik verlof heb ipv ziek thuis te zitten)
Ben zaterdag 5 juli met verlof gegaan. Daarvoor zat ik ook al thuis hoor, maar dan in de ziektewet. Vind het nu ook heerlijk dat ik kan zeggen dat ik met verlof ben!
Nog 3 weken tot aan m'n vakantie (2 weken) en daarna nog 7 weken werken. Totaal dus nog 12 weken tot m'n verlof. Maar heb er nu al zin in! Dacht in eerste instantie: shit, wat moet ik dan allemaal doen? Maar begin nu toch steeds vermoeider te worden en klinkt erg goed om een tijd lang uit je bed te komen als je daar zin in hebt, in plaats van als de wekker gaat Gelukkig is het de komende anderhalve maand rustig op m'n werk: clienten die zelf op vakantie zijn, dus in plaats van 12 mensen waar ik wekelijks een bezoekje moet brengen, zijn het er gemiddeld 9 of 10. Scheelt toch weer een halve dag, Die kan ik dan wel thuiswerkend doorbrengen, maar da's een stuk relaxter, :-D
voor de meiden die al lekker verlof hebben: GENIET ervan! voor de meiden die nog even moeten: Veel succes!
Nog 6 daagjes werken..... pfffffff...... heb het zo gehad! Op en top seizoen dus nog echt gewoon druk ook! Volgende week donderdag laatste werkdag, 26 augustus uitgerekend!