Nog 1 weekje werken en dan heerlijk vrij! Twee weekjes vakantie en aansluitend mijn verlof 6 weken van te voren, het word nu echt aftellen! groetjes Ramona
Ik nog 2 uur en 30 minuten, haha! Had eerst voor vier weken voor bevallingsdatum voor verlof gekozen. Maar hield het niet meer vol: combinatie van soort werk + klachten. Advies: nog maar 50% werken. Maar dan moest ik met zes weken verplicht met verlof! Ik zit nu echt af te tellen, ben zo blij Straks lekker rustig aan doen met de voetjes omhoog, aaaaaaaah Voor iedereen die nog langer moet wachten: succes!
Nog 6 weken werken. Gelukkig kan ik mijn eigen tijd indelen en werk daardoor nu veel thuis. Kan dan tussen de middag even slapen als dat nodig is Ik hoop dus dat ik het gewoon volhoudt tot 5 weken voor uitgerekende datum, dan hoef ik aan het einde minder vakantiedagen op te nemen.
hoi meiden. ik zit een beetje met een probleem. ik heb pas een nieuwe baan, ik werk er nu iets van 4 maanden en ik ga pas over 8 wekken met verlof. maar ik heb de laaste tijd heel veel gewerkt omdat mijn collega,s met vakantie zijn. maar ik zit er op het moment even helemaal door heen, ik ben heel erg moe en mijn vriend is door de weeks ook niet thuis omdat hij bij de landmacht zit, dus ben ik alleen. en ik voel me ook zo alleen mijn ouders zijn met vakantie. ik voel me niet lekker in me vel en zit er hele maal door heen.. wat moet ik toch doen. groetjes honey
na morgen nog 7 week ! eerst 2 week vakantie en daarna met 6 week voor de bevaldatum met verlof.. dus ga met week 32 al stoppen met werken ..! ben de weken al stiekem aan het aftellen.. kan niet wachten ! nog 7 weekjes.. en dan geen werk ..! ben er zat van (werk teminste) bewust voor gekozen , lekker nog de laatste weekjes genieten en lekker alle rust nemen..
Vandaag m'n laatste (halve) dag Zit ook al best een tijd af te tellen en nu is het dan eindelijk zo ver. Ik heb het normaal gezien best naar m'n zin op m'n werk, maar nu zijn er belangrijkere dingen in het leven. Dus: hoera, verlof over een uurtje of vier!
Joepie ! Afgelopen donderdag was mn laatste werkdag! Nu 2 weekjes vakantie en aansluitend mn verlof heerlijk! Nu eens verzinnen wat ik allemaal ga doen met zoveel vrije tijd groetjes Ramona
Nog 10 ochtendjes werken van half 8 tot 1 en dan 15 augustus heeeeerlijk met verlof! Druk bezig met de verbouwing , dus is dadelijk nog genoeg schoon te maken hihi
ik heb 11 augustus verlof! Maar omdat ik daarvoor al 4 weken vakantie heb zit ik al vanaf 11 juli zalig thuis!
nou met mijn gaat het wel weer. ik mag nu eindelijk wat minder gaan weken, ik had het echt gehad. deze week nog 3 dagen werken en dan ben ik een weekje vrij echt lekker. daarna moet ik nog vier weken werken en dan met verlof. en dan lekker rusten. groetjes honey
hier ook nog 6 week en dan lekker met verlof.. ! kan niet meer wachten.. het komt steeds dichterbij.. chebu.. al 26 week en 3 dagen ..
Denk je dat je lekker met verlof bent. Kan je baas het niet alleen af en wil hij graag met je overleggen.. Arm schaap.. kan ook niets alleen. Ik laat 'm even een dagje zweten en dan zal ik hem laten weten dat hij me mag bellen en indien nodig mag hij zelfs langskomen. (maar wel een kadootje meenemen!)