Wat grappig zeg dat er zoveel meiden al aan het aftellen zijn. Ik ook. ik ben nu 25 weken en 2 dagen. Ga met 34 weken met verlof. Heb dus nog 8 weken en 4 dagen te gaan. Erg heh?
Ik moet nog tot 5 september, dat betekent concreet nog 7 diensten draaien. Kan mij niet snel genoeg gaan !
Hoi meiden, Ik moet nog 3 weken waarvan ik nog 10 dagen moet werken nu. Dus voor mij is het aftellen ook begonnen! Het kan me niet snel genoeg gaan want heb geen zin meer in mijn werk! Allemaal gezeur sinds dat ik zwanger ben, bah! Ik denk dat als het lukt ik na mijn verlof een andere baan ga zoeken, want heb het hier helemaal gehad! Liefs Farfan
Ik moet nog 2,5 week halve dagen werken en dan zit het er voor mij ook op Heb het ook wel gehad nu, maar dat heeft meer te maken met het feit dat mijn contract niet verlengd wordt denk ik haha
Hoi Ik moet nog tien weken! Ik ga dus met 34 weken met verlof. Ik hoop wel dat ik het vol kan maken, aangezien ik bekkeninstabilliteit heb. Zijn er nog meer mensen met ervaring met bekkeninstabiliteit die eerder moesten stoppen met werken? Groetjes
Vanaf vandaag VERLOF Vind het echt heel raar dat ik niet meer hoef te werken dit jaar. Het is eerder alsof ik weekend heb of zo Maar nee heb echt gewoon 5 maanden vrij!
Wij lopen gelijk. HEb ook vanaf vandaag verlof, en ik geniet er nu al van. Ik ga ook pas in het nieuwe jaar weer beginnen, en ik vind het een heerlijk idee