Hoi hoi! Ik hoef (inclusief vandaag) nog maar 2 halve dagen te werken. Het einde is voor mij dus ook in zicht! Wat ik me afvraag, trakteren jullie op je laate werkdag en zo ja wat dan?
Ik had het wel willen doen, maar aangezien mijn collega's me de laatste weken ontzettend tegengevallen zijn, heb ik er vanaf gezien. Maar anders had ik verschillende koekjes/cake op een schaal gedaan.
Wat jammer zeg van je collega's, zeker omdat het je laatste weken voor je verlof waren. Thanks voor de tip, denk dat ik ook zoiets ga doen. Zal morgens een langs de AH gaan.
Ik ben juist met een heel fijn gevoel mijn verlof in gegaan. Eindelijk weg daar. Ga straks ook op zoek naar een andere baan, met studie erbij denk ik. Ik ben ook wel op een normale manier weggegaan, gewoon afscheid genomen enzo, en heb van een aantal collega's ook kadootjes gehad. Maar er zijn gewoon smerige spelletjes gespeeld, die ik niet kan en wil begrijpen. Heel kinderachtig en achterbaks, en daar wil ik gewoon niks mee te maken hebben.
Ik heb nog 5 diensten en dan verlof, jeej ! Daarna nog een vergadering van 3 uurtjes inclusief een lunch. Wij werken altijd zelfstandig dus zien onze collega's maar eens in de maand met de vergadering, vandaar. Kan ik mooi trakteren en nog iedereen even gedag zeggen voor ik definitief met verlof ga, op 5 september!
vanaf vandaag nog 3 weekjes werken ! en dan leker met verlof ! heb er nu al zin in ..! lekker een paar weekjes helemaal voor je zelf ! meiden , succes nog met de laatste weekjes/ dagen !
Ik moet nog 4 weekjes werken. Dan kan ik eindelijk gaan genieten van mijn welverdiende verlof. Ik ben er hard aan toe. Meiden, succes met jullie laatste werkweekjes/daagjes. Liefs Hummel.
Hello allemaal, Ik moet ook nog vier weekjes gaan werken en dan mag ik ook eindelijk met verlof. Kijk er ontzettend naar uit. Maar ben een beetje bang voor de laatste loodjes.
je bent niet de enige hoor , dat je bang bent voor het laatste einde... het houdt mij ook steeds meer bezig.. weet niet of het je eerste is , maar je weet gewoon niet wat je te wachten staan en hoe alles verloopt.. weet wel , je moet het over heen laten komen maar ja blijft angstig..!
Yes ! Nog 2 slaapdiensten en 1 avonddienst, dan zit het erop. Wat ik wel jammer vind is dat de vergadering net voor mijn verlof afgezegd is. Ik zie mijn collega's namelijk alleen bij de vergadering eens per maand en bij de overdracht een halfuurtje in het weekend. Zo komt het dus voor dat ik een collega gerust 3 maanden niet zie (werken zelfstandige diensten). Ik baal ervan dat ik niet normaal afscheid kan nemen, want 1 collega gaat weg en nog een andere zal met zwangerschapsverlof zijn als ik weer wegga. Plus er is een hoop gebeurt op het werk waar ik het nog over zou willen hebben, maar gaat dus niet. Wel jammer, maar goed ik kijk toch wel uit naar mijn verlof !
Ik moet nog 6,5 week werken Ik neem 5 weken voor de uitgerekende datum maar voor mijn gevoel zal de beeb vroeger komen.... Dus hopelijk heel wat weekjes nagenieten met me Beeb
ben ik weer... kun je nagaan dat ik de dagen aftel.. maar hier nog 2.5 week werken.. schiet al lekker op !
nog 5 weken en wat zie ik er naar uit! het valt me steeds zwaarder (werk in de hulpverlening: heb echt grote moeite om m'n aandacht bij gesprekken te houden en eerlijk gezegd bekruipt me steeds vaker (als clienten een beetje het slachtoffer uit gaan hangen) de gedachte: het zal mij eigenlijk m'n reet roesten.... tijd voor verlof dus!