wie telt er mee af naar het zwangerschapsverlof?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Marie26, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nog 5 weekjes halve dagen werken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmheeeeeeeeerrrrrrllllliiiiijjjjjjjkkkkk

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb sinds afgelopen vrijdag (29 aug) half 5 verlof ! lekker, nu kan ik eindelijk gaan genieten en aan mezelf gaan denken.

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mensen ik heb vandaag m'n laatste weekenddienst afgesloten! Je wilt niet weten wat een last er van me afvalt. Want echt concentreren op het werk lukte gewoon niet meer zo, laat staan de motivatie opbrengen om echt aan het werk te gaan.

A.s. dinsdag m'n allerlaatste dienst, lekker patatjes eten met de clienten en gezellig doen. Gewoon ontspannen....heeerlijk en dan verlof vieren! Yes! Heb zo naar dat moment uitgekeken !

4. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik heb nog drie weekjes te gaan. Of terwijl nog 6 werkdagen,
    want ik werk nog maar twee dagen per week.

Kan niet wachten tot het zover is. :D

Liefs Hummel.

5. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    ik ga de derde week alweer in. Het ga wel snel hoor.

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hier nog kleine 2 weekjes tegaan ! kijk er heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg naar uit !

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier nog 10 weken en 2 dagen te gaan... duurt lang zeg!

8. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw

nog even aftellen dus

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Geldt ook voor mij! kan niet wachten op de vrije dagen :D
    Heerlijk!

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    oooo ik dacht dat ik de enige was die vreselijk aan het aftellen is voor zijn verlof.
    eigenlijk kan ik niet meer maar dat komt ook omdat ik nu met griep thuis ben. ik moet nog werken tot en met 16 sept dan heb ik vakantie. ik moet dan nog een keer op 25 sept terug komen ivm een curcus mijn verlof gaat officieel in op 2 oktmaar eigenlijk op de cursus na van 25 sep hoef ik na 16 sept lekker niks meer. heerlijk

dat betekend dat ik nog 8 diensten moet draaien.
    heerlijk kan het al op twee handen tellen lekker hoor.

11. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    hoi ik ben 26 weken en 6 dagen zwanger nu, ik moet nog 7 weken werken voordat mijn zwangerschapsverlof in gaat,23 okt is mijn laatste werkdag
    ik stop 6 weken van te voren.

groetjes van summer

12. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    vroeg me af of jullie iets gaan doen op de laatste werkdag.. ? iets van een taart enzo achterlaten voor de collega's ? weet niet zo goed wat ik wil doen..

13. melloncollie

Nou ik zit hier op m'n werk, over precies 2 uurtjes, dus om 9.00 uur eindigt mijn laatste dienst. Yessss wat een heeeeeerlijk gevoel ! Keek er ZO naar uit :D

Helaas heb ik niets kunnen doen voor collega's. Ik werk zelfstandig en zie mijn collega's dus niet. Ja 1 keer per maand met locatieoverleg, that's it. Dat zou dus donderdag zijn maar die is verplaatst omdat flapdrol van een locatiehoofd vakantie heeft. Nu is het verplaatst naar de 11e maar dan is mijn verlof al in gegaan (de 5e) dus dikke vingerrttt ! Collega's denken of vragen of ik kom, maar ik heb dan intake van de kraamzorg en dat heb ik al een week moeten verplaatsen vanwege datzelfde werk. dus ik ben er klaar mee. vinden jullie ? Verlof is verlof toch?

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    nou meid , groot gelijk hoor ! :D zou het zelfde hebben gedaan..! ;)

15. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    mijn laatste dienst gaat een avonddienst zijn en ik dacht om dan maar lekker patat ofzo te halen voor de meiden met wie ik werk. en wat snoepjes ofzo. voor de dagploeg en de ploeg aan de andere kant van de gang hihihi

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn laatste werkdag is 2 oktober, 4 oktober zal ik dan nog wel een keertje met een woongroependag mee gaan, (jaarlijkse dag met allerlei leuke activiteiten, dus lekker ontspannen). Ik heb dan met mijn echte directe collega's, die ik eenmaal per maand zie tijdens het clientoverleg, voor de laatste keer vergadering 18 september, dus zal dan lekker taart meenemen voor tijdens de vergadering, :)

Maar, hier dus nog 4 1/2 week! Ben zo aan het uitkijken naar die laatste dag!

17. melloncollie

ja dat zijn leuke dingen, lekker uitdelen, laatste leuke dag. maar was mij niet gegund. :(

ik heb wel voor de cliënten uitgedeeld, roomsoesjes (heb zelf nog de meeste op hahaha :) ) en op mijn echt laatste dag heb ik patat gebakken.

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nog 3 weken en 5 halve werkdagen :D

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    joepie ! :D deze week nog 3 daagjes werken en dan zit het voor mij dit jaar erop ! ;) :D

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nog 5 dagen hier!

Deel Deze Pagina