Nog 3 en halve week werken, dat houdt in nog 13 halve dagen werken. Ik kijk hier al naar uit sinds dat ik weet dat ik zwanger ben. Heb dat bij mijn andere zwangerschappen niet gehad maar ja. Heb hele leuke collega's en werk. Misschien nog iets minder werken aangezien ik nog wat verlof heb en dat eigenlijk voor mijn verlof zou opnemen, maar omdat ik ziek gemeld ben moet ik zes weken vantevoren eruit. Dit moet ik nog overleggen met mijn leidinggevende, is nu nog op vakantie.
ik moet nog dertien daagjes gaan werken en dan mag ik ook in verlof gaan. Joepie. Ik kan bijna niet geloven dat ik dan echt 15 weken thuis zal zijn.
deze week nog 2 daagjes.. ! bye bye zwaai zwaai .. ! 8) zal nog een lekkere taart achterlaten voor mijn (leuke) collega's ... zal er wel een paar missen hoor.. altijd gezellig ..
Yes Yes ! vanaf gisteren is mijn verlof ingegaan ! heerlijk ff een paar weekjes voor je zelf , nu het nog kan.. begin februari weer beginnen ...maar daar denken we nog niet aan..!
Pfff, hier nog 14 hele dagen werken (na vandaag)! Heb er echt geen zin meer in maar helaas wel nog veel werk... Ik kijk er zooooooo naar uit!
JAAAAA vandaag is mijn eerste dag verlof! Hoef niet meer af te tellen nu! Dames, succes. Nog even volhouden (en die laatste maanden zijn zo moeilijk!)
Oooh ik kijk ook zo uit naar mijn verlof. Merk dat het nu toch steeds zwaarder wordt en helemaal met lopen. Ik moet helaas nog 3,5 week werken want wil stoppen met 36 weken of iig proberen als ik dit volhoud. Dan lekker 4,5 maand vrij heeeeerlijk
Ow ik kijk er ook zoooo naar uit....nog twee weken... maandag komt mijn vervangster pas, dus het wordt nog druk de komende twee weken, maar daarna ga ik lekker luieren, hahahhaa
Mijn verlof gaat dinsdag in, maar ik heb gisteren al mijn laatste dag gewerkt. Heerlijk hoor. Even helemaal niks meer. Liefs Hummel.
ik nu nog een week precies...ow wat ga ik feesten volgende week....tenminste, als ik dat dan nog kan hahahahaha
Nog 2 halve dagen werken. Heerlijk! Kijk er al tijden naar uit. Lekker genieten van de laatste weken van deze laatste zwangerschap. Wel nog druk met 2 kindjes die naar school en de peuterspeelzaal moeten.
Jep, in belgië wordt dat meestal gedaan. We moeten 1 week voor de bevalling verplicht stoppen. ik wil echt vroeger maar dan verlies ik verlof na de bevalling en wil zo lang mogelijk van mn meisje genieten Wij hebben 15 weken verlof, waarvan 1 week dus voor de bevalling. Maar als ik het echt niet volhou dan stop ik vroeger