Ow dames ik kan echt niet laten nog een keer te schrijven....ik hoef nu nog maar drie dagen te werken. maandag is mijn laatste dag en ik ben echt heel erg aan het aftellen, pffffff
Ha, hier zijn de echte werkzaamheden achter de rug, ik hoef nu enkel nog wat administratie en verslaglegging te doen (lekker thuis achter m'n pc-tje) en zaterdag hebben we nog een gezellige dag met sport (waaraan ik uiteraard enkel als supporter meedoe ) en 's middags workshops, samen met clienten, personeel en vrijwilligers... Joepie! Vanaf maandag begint dan mijn verlof!
Ik ga vanavond lekker een afscheidscake bakken voor mijn collega's! En die kunnen we morgen lekker op mijn laatste werkdag opeten...jahoe
Dit is mijn laatste week werken! YEAHH.... ik wilde 6 weken van te voren en moest ook nog is me vakantie dagen opmaken. .. dus ga nu 7 weken van te voren! RELAXTT... Groetjess
hallo iedereen ik moet nog iets minder dan 3 weken werken, dan heb ik ook lekker zwangerschapsverlof, ik stop 6 weken van te voren groetjes van Summer
pfffff kreeg ik te horen dat ik 1 week langer moet werken.... Wie weet hoe het werkt met die verlof? Ik ben op 3 december uit gerekend dat is op een woensdag. Is dan Woensdag 22 okt mijn laatste werk dag of dinsdag?
volgens mij is woensdag dan je laatste dag. Ik ben zelf namelijk 11 februari uitgerekend, en dacht zelf dat 31 december mijn verlof zou beginnen... maar bij mij was dat ook de dag erna dus 1 januari. Maar we hebben verplicht vakantie tussen kerst en oud en nieuw, dus 23 december is mn laatste dag werken... dus nog maar 10,5 week
bij mij was het ook 1 dag later.. Tis de dag na je uitgerekende datum, 6 weken ervoor. Ik ga 30 december met verlof en ben 9 februari uitgerekend
alle dames die nog aan het aftellen zijn! Hou vol he! en geniet, want de tijd gaat sneller voorbij dan je denkt!
Bij mij komt het einde nu ook in zicht! Doordat ik nu 50% werk, moet ik met 34 weken met verlof! Nog 4 weken werk dus! 16 halve dagen! AFTELLEN!