Dat gaat niet van je verlof af hoor. Dan word je gewoon voor 50% ziek gemeld. Ik werk normaal 8 uur maar nu nog maar 6 uur. Ben dus 25% ziek. Doordat je zwanger bent krijg je echter dan wel gewoon uitbetaald. Ik zou het lekker doen dus als ik jou was.
Ik moet nog precies 8 weken lesgeven. Vier weken vóór de kerstvakantie én vier erna. Ik vind het eerlijk gezegd best zwaar worden zo onderhand. Mijn sociale leven staat echt op nul, omdat ik al mijn energie nodig heb voor mijn werk. Vind het echt niet leuk meer. Als ik voor de klas sta heb ik het super naar mijn zin hoor, daar niet van. Vind het heerlijk om met de kinderen om te gaan, maar ik vind het gewoon superzwaar met alle nevenactiviteiten erbij. Groetjes, Sonja
ik neem ook 4 wk van te voren , een week daarvoor heb ik nog vakantie ook werk ik maar 50% nog dus nog 9 daagies , verdeeld over 3 weken
Nog 3 weken precies, vanaf morgen........ Voor mij dus nog 12 werkdagen! Gaat de goede kant op, ha ha!
wel ik hoef niet mee mee af te tellen gyn heeft vandaag zw.verlof gegeven ivm het werk wat gewoon niet meer doenbaar werd voor mij. ben dolgelukkig eindelijk terug bij mij zoontje en eindelijk op mijn tempo verder ben echt heel blij ermee.
nog 13 dagen (met vandaag er bij) en dan met de kerstvakantie lekker verlof! ben nu 30 wkn. ben er helemaal aan toe!