Yes! Gisteren laatste dag gehad, wat een opluchting. Nu alleen nog een feestavond aanstaande woensdag van werk!
nou ik ga eerder stoppen gisteravond besluit genomen en dan nog 16.5 dag werken ! heb nogal wat uren staan dus dan maar extra vakantie na bevalling ! gaat wel lekker snel met al die feestdagen nog tussendoor en 15 januari is dan mijn laaste dag dan neem ik ook nog 2 extra dagen vrij !
Nog maar 20 dagen werken en dan.....verlof ! Volgens mij beseft mijn baas dat nog niet....er is nog geen vervanging in zicht... XFD
oh dat is vervelend maar goed niet jouw probleem hoor meid ! en die van mij al wel en daarom mag ik lekker vrij nemen wanneer ik wil ha ha! lekker luxe dus maar kost me wel mijn uren en die heb ik straks liever met ons kindje samen ! maar het is wel raar om nu al "vervangen" te worden hoor .. ik ben er nog gewoon !
Ik moet nog 4 daagjes werken. Woensdag ben ik zowieso vrij maar had graag mijn laatste uren op willen nemen op donderdag en vrijdag. Maar nu ligt mijn B.L. in het ziekenhuis met hartproblemen, al bijna een week. Ik weet het wel, daar hoef ik geen rekening me te houden maar aangezien we met een heel klein ploegje zijn, zal ik die 2 dagen ook maar gewoon werken....(lees: aanwezig zijn )
Hier is mijn verlof ook eerder in gegaan en werk door harde buiken en bekkenpijn sinds vorige week maandag niet meer. Ik vind de rust en de ontspannenheid heerlijk!
Had eigenlijk deze week nog 'moeten' werken... Maar mijn zoontje was al niet lekker van t weekend en ik ook niet echt, maar zondagnacht hebben we dus bijna niet geslapen hierdoor dus toen was het besluit snel genomen. 's Morgens dus meteen even langs geweest om me af te melden voor deze week. Ik kom wel iets tot rust nu, voor zover dat gaat met een ziek manneke. Maar ja, ik zag het toch ook niet zitten om hem deze week naar de oma's te brengen. Nee hoor, wij zijn nu lekker saampies thuis, heerlijk toch!
Pfftttt, nog 2 weken, dan kerstvakantie en dan nog 5 weken. Ben het nu al helemaal zat..........Ouders die me nog willen spreken voor ik met verlof ga........Nog rapportgesprekken........Vergaderingen... blehh! Zo, lekker even geklaagd!
hier nog 12.5 werkdag ! oh oh dat gaat lekker zooooooo zit er zelfs over te denken om nog wat extra vrij te nemen
18 januari met verlof, dus nog even tellen 10 werkdagen............... das nog best wel snel...... Heerlijk, nu aftellen! gr. wup
Yes, mijn laatste week is nu ingegaan. Komende vrijdag trek ik de deur op mijn werk achter me dicht en ga ik heerlijk genieten van mijn verlof (en mijn huis eens flink poetsen!).