We hebben vandaag alles geregeld. 4 April gaat mijn verlof in. Dit is 4 weken voor de geplande bevallingsdatum. Ben benieuwd of we dit gaan redden. Maar het aftellen is begonnen.
Jaaa, het is zover: ik ben met verlof! Heb van al mijn lieve collega's afscheid genomen (nog nooit zoveel gezoend op 1 dag!) en nu is het genieten geblazen! Groetjes!
oh lekker marie ! jij kan al gaan genieten ik ben jaloers op je maar hier nog 8 hele en 2 halve dagen werken ! en dan verdeeld over 3.5 week dus komt goed !
Hey Emma Nog even volhouden! Voordat je het weet heb je ook verlof. Tenminste, bij mij vlogen de weken om, ik hoop dat dit ook voor jou geldt. Succes met de laatste loodjes!
thanks ! ik heb ook echt zin in mijn verlof .. ben er erg aan toe ook maar ben ook bang dat ik mezelf snel ga vervelen hmmm ben benieuwd ! wat ga jij zo de hele dag doen ? al plannen of juist lekker zalig niks ?
Ben zooooooooo ontzettend blij dat het eindelijk kerstvakantie is. Voor de vakantie ben ik bij mijn baas binnengestapt om over mijn verlof te praten. We hebben besloten dat ik niet 4 maar 6 weken van tevoren stop met werken. Dat betekent dat ik na de vakantie nog maar twee weken hoef te werken. Grote opluchting want ik trek het echt niet meer. Nu nog lekker twee weekjes rusten, twee weekjes werken. Kan ik daarna écht ontspannen en dan hoef ik niet meer te vechten tegen die gierende hormonen. Fijne feestdagen voor iedereen! Liefs, Sonja
Emma29: ik heb eigenlijk al best veel afgesproken met vriendinnen en kennissen die thee komen drinken, maar daarnaast moet ik ook nog wat dingen in huis van te voren doen, zoals kasten uitmesten, babykleertjes uitwassen en alles in orde maken zodat het dadelijk allemaal kan gaan beginnen. Dus ik ben nog niet bang dat ik me ga vervelen gelukkig. Ook scheelt het dat eerst nog de feestdagen natuurlijk voor de deur staan. Dus het komt allemaal wel goed. Sonja: heerlijk dat je 2 weekjes eerder met verlof gaat. Het aftellen is dus echt begonnen!
nou hier gaat het aftellen wat sneller .. ik moet nog een paar keer extra voor onderzoek/controle weg en dat is nog net voor mijn verlof .. onder werktijd ! kon niet anders dus nu nog ......... 4 hele en 2 halve werkdagen ! zo dat gaat nu ineens lekker snel ! geweldig ! is wel tot 15 jan uitgesmeerd maar zo zit mijn tijd er zo op !
Joehoe weer een dag er af ! en morgen maar een halve dag ! gaat lekker zo mijn baas heeft vandaag wel 5x gevraagd hoe lang nog en dan zag je de "paniek" in zijn ogen ha ha JOEHOE ! het gaat lekker snel zo !
Nou meiden nog even volhouden en voordat jullie het weten mogen jullie (net als ik) lekker gaan toegeven aan jullie nesteldrang. (en loop je dus de hele dag met de poetsdoek door het huis!). Ik hoop dat de tijd snel omvliegt voor jullie!
Hallo, mag ik mij aansluiten bij het aftellen? Ik ben namelijk errug toe aan verlof en het is nu bijna zover, yessss! Nog 7 halve dagen en dan ben ik er. Ik heb een to-do-lijst van hier tot Tokyo met dingen die ik tijdens mijn verlof wilde gaan doen, maar ik denk dat ik daarin wel flink moet snoeien. Ben nu echt hoogzwanger en kan steeds minder. Gelukkig kan ik wel lekker op de bank liggen met een laptop op schoot Mijn dochter gaat ook nog eens naar school begin februari, dus dan heb ik echt tijd voor mijzelf.
nog 3,5 dag ! oh meiden wat gaat het snel nu ! gelukkig hoor want ik heb al lang nesteldrang ha ha ben al zelfs met alles klaar maar ik verzin wel wat ! volgende week maandag en vrijdag werken en dan nog maandag en dinsdag erna en KLAAAAAAAR ! oh en nog ff gebak trakteren natuurlijk !
Deze week verplicht een weekje thuis. Na deze week nog 11 daagjes, waarvan ik er nog maar 3 hoef les te geven!
Over tien weken ga ik met verlof. En oooh wat heb ik daar nu al een zin in! Erg eigenlijk, dat ik er nu al naar uitkijk. Maarja, ik merk gewoon dat mijn wereldje steeds meer om de kleine gaat draaien... Zucht. En dan gaat de tijd wel langzaam he.... Iedereen sterkte met het uitkijken naar het verlof!
Officieel gaat 11 maart mijn verlof in. Ben dan 34 weken. Gister het rooster van maart gekregen en wat wil.....hoef niet meer te werken in maart. Heb dus 28 februari mijn laatste werkdag Zomaar twee weken kado! In totaal nu nog 13 diensen werken. Ben dus echt aan het aftellen. Kwebbel