ohoh nog 2 halve dagen meiden ! maandagmiddag want moet smorgens ff naar de gyn en dinsdagmorgen maar dan is het trakteren en de laatste spullen mee nemen en inpakken ! en dan ga ik daarna naar huis dat hou ik toch niet vol tot 5 uur en mijn baas is daar lekker soepel in op woensdag ben ik altijd al vrij en donderdag en vrijdag heb ik vrij genomen zodat het lekker snel klaar is en ik heb nog zoooo veel uren ! ZALIG ik ben er helemaal klaar voor !
Nog één week! Maar vier dagen werken en dan ga ik lekker met verlof! Ik kijk er echt naar uit. Ga de leerlingen en het lesgeven wel missen hoor, maar het lijkt me ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk om lekker op de bank te kunnen hangen en gewoon boekjes te kunnen lezen. Beetje slapen, laatste dingetjes in de kinderkamer regelen, lekker mutsen en freubelen. Heerlijk! Nog 4 dagen werken! Liefs, Sonja
ik moet nog 7weekjes werken en dan ga ik met verlof. waarschijnlijk moet ik helaas eerder stoppen vanwege bi, maar goed ik zie wel hoe ver ik ga komen. had zelf namelijk niet verwacht dat ik nu nog zou werken toen ik met 13weken last kreeg van bi. liefs doris
Nog twee dagen werken! Morgen lekker vrij, dan do en vr nog werken. Flink balen: een collega is overleden, zaterdag is de uitvaart. Wat dat betreft is het wel een erg rare laatste week hoor. Groetjes, Sonja
Nog 6 weken werken voor mij! Ik moet zeggen, ik kijk uit naar mijn zwangerschapsverlof! Ik zit nu in zo'n drukke periode... We hebben een huis gekocht en we hopen half februari er te kunnen gaan wonen en mijn werk gaat ook verhuizen, dus ik heb een dubbele verhuizing! Ik kijk er naar uit om eindelijk de babykamer in te kunnen gaan richten! Ik had die eigenlijk al af willen hebben, maar ja, het is niet anders...
Jahhhhhhhhhhhhhhh ik ook vanaf vandaag officieel verlof ! ben al wel lekker 3 dagen thuis .... was woensdag al vrij en heb donderdag en vrijdag vrij genomen ! oh sorry voor de rest maar ohhhhhhhhhhh wat is dit een lekker gevoel zeg nog wel echt ff onstressen maar komt goed !
Eindelijk! Lekker met dikkebuikenverlof! Haha! Ik ga lekker kneuterige dingen doen, boeken lezen, badderen, babykleertjes wassen, achter de naaimachine zitten, theeleuten met vriendinnetjes. Super! Voor iedereen die nog even moet: Succes! Zet hem op! Liefs, Sonja
Ik moet nog 12 weken werken. Begin nu ook een beetje af te tellen hoor. Nog lekker 1 weekje vakantie in Februari dus eigenlijk nog 11 weken werken Heb er nu al zin in!
Heerlijk, nog 5 dagen werken. dinsdag, vrijdag, maandag, dinsdag en vrijdag. Ben vandaag roostervrij. Kan ik even oefenen in niks doen .