Nog tien weken Maar eigenlijk niets te klagen, want ik heb meivakantie voor mijn verlof aan, dus lekker lang. En na volgende week eerst nog een week voorjaarsvakantie, dus nog negen weken werken. Ik heb geen idee hoe, maar ik zal ze vast nog wel doorkomen ...
nog 5 weekjes! Heb twee weken vakantie voor me verlof op genomen,dus ik heb 8 weken voor de bevalling al vrij(verplicht 6 weken van te voren i.v.m bekkeninstabiliteit) AFTELLEN!
Ik heb nog twee werkweken te gaan, waarvan komende week drie dagen werken en die week daarop twee. Ik heb zo'n zin in verlof! Mijn werk kan me gestolen worden, ik wil me nu gewoon op de baby richten... Nog even geduld, dus...
Ook ik probeer de 36 weken te halen. Nog 5 weekjes te gaan, tijd mag nu wel snel gaan wat mij betreft, vanaf volgende week mijn vervanger in werken.
Nog maar 1, 5week en dan verlof, ik ga er wel 6 weken van tevoren uit, maar dat komt omdat ik in de zorg werk, op een redelijk zware groep. Nu lekker een paar dagen vrij en dan nog maar 6 dagen ( waarvan maar 6 uur werken, dus dat komt wel goed xxx
Ik moet volgende week nog vier dagen en dan nog 2 vakantie dagen en dan VERLOF 8) Ben dan 36 weken. De dames die rond de 20 zitten ik vond dit de moeilijkste tijd was zo moe kon me niet concentreren lijkt nog zo lang te duren. weekje kerstvakantie heeft mij heel erg geholpen. Succes
ik probeer ook te werken tot aan ik 36 weken ben, mits dat mijn gezondheid me niet in de steek laat, anders wordt het ziektewet. Dus ik moet nog 12 weken werken (a.s. vrijdag 14.03.2008)
Na deze week nog zes weken! (Zit nu een week ziek thuis) Mijn verlof gaat in na de meivakantie en ik heb in totaal ruim zeven weken vrij tot de uitgerekende datum (vakantie + verlof). Ik hoef pas na de herfstvakantie weer te beginnen met werken (maar ik stop er een jaar mee). Per ongeluk ben ik precies op het gunstigste moment van het jaar voor een baan in het onderwijs zwanger geworden... Ik zou er gewoon een half jaar tussenuit zijn alles bij elkaar opgeteld. Vandaar dat ik ook niet probeer tot het allerlaatst door te werken (overigens denk ik ook niet dat ik dat zou redden). En na een vakantie is ook wel handig, omdat je alles dan mooi voor die vakantie af kunt ronden met je klassen en de leerlingen kunnen na twee weken fris beginnen met iemand anders. Maar nog eventjes dus... Ik heb een aftelkalender gemaakt omdat het me allemaal heel zwaar valt en ik echt naar het verlof uitkijk. Mijn verloskundige en psycholoog hebben het erover dat ik moet overwegen eerder te stoppen of in ieder geval te minderen, maar ik wil eigenlijk gewoon doorwerken tot de vakantie, dus ga er nog maar even flink tegenaan!
nog 6 halve dagen,en twee hele dagen,en dan verlof!In totaal dus nog twee en een halve week werken! heb voor me verlof twee weken vakantie geplakt,en na me verlof 2 en een halve week