Ik post niet zoveel, maar ik tel graag met jullie af naar het verlof! Mijn baas weet is het er niet mee eens, maar over iets minder dan 8 weken ga ik met verlof! Hij heeft nog geen vervanger dus is het er niet mee eens, terwijl ik het 6 weken voor de uitgerekende in wil laten gaan Iedereen alvast een fijn verlof toegewenst!
Mijn 'verlof' is trouwens vorige week woensdag ingegaan. Niet zo heel veel bijzonders, aangezien ik al een tijdje thuis zit @miniukkepuk... Denk dat je baas dikke vette pech heeft?
@wendyp: Mijn baas heeft inderdaad dikke vette pech Ik werk 40 uur en hou het nu soms al bijna niet meer vol. Iedereen heeft recht op maximaal 6 weken verlof van te voren, maar meneer denkt dat hij boven de wet staat. Dat feestje gaat dus mooi niet door. Hij wist het in december al en had toen al naar een vervanger kunnen zoeken. Tot nu toe heeft hij 1 sollicitant gehad en ook gelijk afgewezen. Ik tel in ieder geval af!
Voor mij nog 4 dagen en gaat m'n verlof in. Begin er nu ook heel erg naar uit te kijken. heb dan tot 4 weken voor de datum doorgewerkt en kon het ook goed volhouden dus vindt het wellekker dat is straks 2 weken langer met de baby heb.
hihi voor mij duurt het nog een hele tijd maar vond het wel leuk om even na te kijken.... nog 18 weken