Heb nu 2 weken vakantie, dan nog 7 weken werken. Dan start de zomervakantie (ben juf) dus moet wel stoppen. Officieel gaat mijn verlof pas 17 juli in, maar zit al vanaf 28 juni thuis... Heeft juf zijn toch nog een extra voordeeltje...
26 mei gaat mijn verlof in Eerste keer ben ik 4 weken van te voren met verlof gegaan, en twee dagen daarna was ik bevallen. Ik had alles al uitgestippeld, lekker wandelen, op visite gaan, dagen uitslapen maar dat zat er voor mij niet in Nu dus gekozen voor 6 weken van te voren, nu maar hopen dat deze niet met 34 weken geboren word
bij mij duurd het ook nog wel even na deze week nog 12 weken werken. zie er ook nog een beetje tegenop om thuis te zitten voordat de kleine er is maar daarna ga ik zeker lekker genieten. komt ook een beetje omdat ik nu al een hekel heb aan thuis zitten omdat ik niet zo makkelijk meer kan en rustig moet doen ivm mijn rug maar ja. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Deze week nog vakantie, daarna nog 7 weken werken. Dan begint de zomervakantie (BO) bij ons, dus kan ik niet meer werken, verlof gaat pas 17 juli in. Ga pas na de kerstvakantie weer aan het werk, zit dus een half jaartje thuis. Lijkt me heerlijk, lekker genieten van die kleine!
Heb net even zitten tellen, vanaf volgende week nog 11 weken, maar daar gaan nog 3 weken zomervakantie vanaf, blijven er nog acht over, lekker hoor Aan de ene kant mag het van mij wel zover zijn, aan de andere kant, dan is de zomer ook weer bijna voorbij (alhoewel dat misschien minder prettig is met dikke buik...)