Wie telt er mee af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ago, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi hoi, hier ook aan het aftellen! Ik weet dat ik nog maar 2 weekjes moet. Wordt volgende week doorgestuurd naar de gyn. voor me in te laten leiden met 40 weken, puur omdat ik helemaal op ben! Ben ook via icsi zwanger geraakt en zit dus al 2,5 jaar aan de hormonen ;) Me lichaam heeft aangegeven dat het echt genoeg is.. Maar ik hoop dat de baby wat eerder komt, want inleiden is ook niet alles.

Iedereen succes met de laatste loodjes!

2. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    #22 Baddie, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
    Ik ben 38 wkn zwanger en ook aan het aftellen. Hier ook een 2 jarige peuter rondlopen en dat maakt t idd zwaarder!
    Heb last van veel vocht vasthouden in de voeten, en mijn handen zijn ook opgezwollen. En met een temperatuurtje buiten van over de 30 gr wordt dat alleen maar erger :)

Mijn zoontje is geboren met 41 weken. Nu verwachten we een meisje dus ben benieuwd hoelang het gaat duren.

Rust heb ik nog wel. Mijn vriend kan veel thuis werken en eigen tijd inplannen. Elke dag ga ik 1.5 uurtje plat op bed. Fijn! Daarnaast komt mijn moeder 1x in de week voor beetje huishouden en soms gaat ons zoontje een dag of middag naar mijn ouders of zus.

3. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Hier ook aan het aftellen!! Ben echt op nu. Slaap nog amper, hou veel vocht vast, nu met dit weer al helemaal. :( woon 3 hoog zonder lift dus even weggaan betekent een hoop trappen pf.

Vorige week echte krampen in de nacht, ongeveer 4u wakker gezeten en dan zijn ze opeens weg, zo vervelend.

4. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Leuk om te lezen allemaal. Ik ben ook wel echt aan het aftellen nu. Heb geen rondrennende dreumes of peuter maar twee dochters van 4 en 6 dus die zijn lekker naar school. Ik zorg dat ik s`morgens de boodschappen heb en het eten voorbereid zodat ik tussen de middag even kan liggen als de meiden voor de tweede keer naar school zijn. Als ze dan uit school komen heb ik weer engergie voor ze. En ondanks dat mijn dochters hun best doen om me zoveel mogelijk te helpen(ff wat opruimen en hun eigen wasgoed in de goede wasmand enzo) vind ik dit echt de zwaarste zwangerschap! Ben de hele zwangerschap extreem moe geweest en nu kan ik ook niet al te lang lopen en staan. Heb ook een zere schaambod omdat de baby er erg op ligt.

Maar goed... baby moet nog even blijven zitten want volgens de verloskundige is het nog erg klein. Gelukkig waren die andere dat ook en die deden het prima.

Deel Deze Pagina