Moeders voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deniesje1, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Morgen komt Moeders voor Moeders langs wat kan ik verwachten?
    En vanaf hoeveel Hcg kan de test van hun positief uitvallen??:)

Liefs

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nou ze teste nit een hoeveel
    ze testen een streep...

gebeurd zelden dat t niet goed is zei ze

verder een vragenlijst met haar doornemen: kan en mag je meedoen

ennne kdootjes!!!

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Wat je kunt verwachten is een klein intake gesprek. Ze doen voor de zekerheid een zwangerschapstest en ze hebben enkele vragen over je gezondheidstoestand. Of je bijvoorbeeld medicatie slikt of ooit een bloedtransfusie hebt gehad.

Verer leggen ze uit waarvoor je urine wordt gebruikt en de hoe je het moet opvangen en hoe het wordt opgehaald. Allemaal erg praktisch dus.

Ik heb geen idee vanaf hoeveel HCG hun test positief valt. Ik was 5,5 weken toen ze langs kwamen en toen had ik al een knal test.

Ik vond het wel een gezellige afspraak.

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja ik ervaarde het ook al ee gezellig kwebbeltje met wat vraagjes onder een koppie thee haha

5. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Dankjullie wel voor jullie antwoord:D

6. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Er komt inderdaad gewoon iemand langs voor een gezellig praatje over je zwangerschap en ze neemt een medisch vragenlijstje met je door.

Jammer dat de regels veranderd zijn! Ik had vandaag ook een intake-gesprek en aan het einde van het gesprek kwamen we helaas tot de conclusie dat ik niet mee kan doen, omdat ik een hernia-operatie achter de rug heb. :(

Kleine kans dat het schadelijk is, maar je zal maar net 'die éne' zijn.

Veel geluk. :)

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    bij mij komen ze volgende week woensdag! Ben beniewd! Leuk hoor!

8. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    ja het is vooral gezellig..en uitleg.
    vragenlijstje en een testje, kreeg nog een tijdschrift en mocht kiezen uit een leuke armband of ketting.

9. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij komen ze volgende week donderdag langs, Erg spannend toch wel.. toch fijn te lezen wat ik kan gaan verwachten.

10. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
  11. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    leuk he!!!
    ik heb de ketting ook! eigenlijk nog niet echt gedragen... maar draag nooit zoveel van dat soort sieraad... :)
    ik kreeg ook n stoer nachtlampje.. :O

12. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Ja zeker leuk ook een leuk tijdschrift met handige infomatie erin:)
    Vond de ketting erg leuk en draag hem nu al hihi:D
    Ben echt superblij , kan niet wachten tot de 1ste echo 30 Janauri , 1 dag voor onze bruiloft:D

13. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Aah wat leuk joh, die foto's van moeders voor moeders!! Heb er ook aan meegedaan. Alleen niet zo lang want ik was zooooow misselijk dat ik op een gegeven moment al moest overgeven zodra ik die flessen zag, haha! ;)

14. susy26

susy26 Niet meer actief

hihi herkenbaar, ik doe sinds dinsdag mee, en heb ook de ketting gekozen. Leuk!

15. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hihi ja dat kan he:p ik vind het fijn om anderen te helpen en doe het graag , hopelijk ga ik niet misselijk en overgeven zodra ik die flessen zie hihi:p Het is super dat Moeders voor Moeders bestaat en hoop dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrouwen/stellen meegeholpen worden.

16. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Wat goed dat je ook mee doet:) het is super dat Moeders voor Moeders bestaat.
    Ik kon kiezen uit de armband of ketting , inderdaad de ketting gekozen draag geen armbanden eigenlijk en vond de ketting leuker:D.

17. Orchidee86

7 jul 2011
    79
    0
    0
    Druk, druk, druk
    NULL
    Wat goed dat jullie meedoen!Ik heb ook alle 10 weken mee gedaan en vond het een kleine moeite. Door de misselijkheid vooral 's ochtends moest ik soms wel even mijn neus dicht houden maar vond het verder geen probleem. Ik zou de volgende keer zo weer mee doen. Ik vind het Super dat je als zwangere vrouw iemand kan helpen!!
    Xx

18. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Helemaal mee eens! Ondanks mijn misselijkheid zou ik de volgende keer ook gewoon weer een poging wagen. Alle kleine beetjes zijn meegenomen toch? :)

19. MichMar

MichMar Niet meer actief

Hier idem.
    Ik hou even mijn adem in terwijl ik het de fles in giet. Het ruikt inderdaad wel erg funky, helemaal bij de ochtend urine:D

Ik heb ook de ketting gekozen omdat ik geen armbanden draag, ik was een vroege aanmelder en heb nog net op de valreep van het jaar het boek 'de grote geboortegids' mogen ontvangen ivm het 80 jarige bestaan. Ben er heel blij mee, maar zonder al die kado's had ik het ook wel gedaan :) Kostenloos een goed doel steunen is toch geweldig, laten we eerlijk zijn ;)

20. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik ben benieuwd. heb me in mijn 4de week al aangemeld, maar pas gisteren werd ik gebeld ;)
    ze komt volgende week langs. zou dan ong 7wk moeten zijn, dus ben benieuwd :D

Deel Deze Pagina