wie telt er ook mee af....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naverona, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, bij mij is het besef er nog niet echt; en bij mijn man ook niet. Het babykamertje is helemaal klaar maar het idee dat daar straks ons lieve kindje ligt, dringt nog niet helemaal tot ons door!

Het zit mij inderdaad ook niet echt mee. Heb vorige week een draaipoging gehad, met z'n 2-en hebben ze tot 3x toe het heel hard geprobeerd maar het ging echt niet :( Heb nu geaccepteerd dat het een stuitligging zal blijven. Ik wil zelf heel graag proberen vaginaal te bevallen, en volgens de artsen zijn tot nu toe alle voorwaarden gunstig. Als dat zo blijft, dan hoop ik het geluk te hebben op de natuurlijke manier te bevallen.

Liefs

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ chocochick

Hihi snap helemaal wat je bedoeld!:p
    Dat had ik ook hoor... Vond het zoon aparte gedachte....

Maar hoe cliche het ook klinkt.. Als je kidje er eenmaal is.. Lijkt het net alsof ie er altijd al was!:D

3. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi!

Vanmorgen om 10.14 is onze dochter Sarah Celestine geboren! Het is een heel klein meisje van 2184 gram. Naar omstandigheden maakt ze het goed. Ze ligt wel op de kinderafdeling ivm het gewicht.

4. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Krissiefeur: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sarah! Fijn om te lezen dat ze het goed maakt!

Liefs, Minnie

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Krissiefeur gefeliciteerd!!:D

Jammer dat ze moet blijven maar kOmt vast snel goed!;)

Hoe waa de bevalling?

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krissie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sarah!!
    Wat balen dat ze nog even moet blijven ivm gewicht. Hopelijk mogen jullie snel allebei naar huis!!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Krissie: gefeliciteerd met jullie dochter Sarah!
    Wow wat een kleintje, was dat al bekend?
    Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
    Is de bevalling goed gegaan?

8. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Krissiefeur met Sarah!!! Wat een kleintje! Hoe gaat het met jullie?

Hoe is iedereen de nacht doorgekomen? Hier voor de 10e achtereenvolgende keer nogal rot, bij elkaar weer amper 4 uur geslapen, word er moedeloos van :(

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Rus: balen dat je zo slecht slaapt.

Hier ook al in geen maanden meer door kunnen slapen maar dat komt door onze jongste ;)
    Had al slaappilletjes gekregen maar die doen niks bij hem. Homeopatisch..
    Misschien toch na de bevalling de kinderarts om echte medicatie vragen.

Hier ga ik in ieder geval niet uitgerust de ks in.. En de gyn maar zeggen dat ik het rustig aan moet doen..
    Geen idee hoe dat moet met een peuter van net 2 ;)

Ach vandaag koffer alvast inpakken, opruimen, poetsen enzo.

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi allemaal!

Bedankt voor de felicitaties!

De bevalling was niet gemakkelijk, ik werd ingeleid maar mijn lichaam was nog niet klaar om te bevallen. Verder ben ik erg ziek geworden tijdens de bevalling, bloeddruk veel te hoog.
    Zaterdag om 8.00 zijn ze gestart met inleiden met gel, om 13.00 herhaald en kreeg toen wel weeën. Om 23.00 zijn de vliezen spontaan gebroken (wat kan daar een water zitten!), daarna nog zieker geworden. Had op een gegeven moment 5 infusen.
    Uiteindelijk om 8.00 volledige ontsluiting en om 10.15 is ons meisje geboren via de natuurlijke weg.
    Ze hadden haar geschat op 6 pond, uiteindelijk weegt ze maar 2184 gram dus bijna 4,2 pond. Ze ligt nu op de neonatologie afdeling om een beetje aan te komen en lekker warm te blijven. Maar ze doet het goed!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Krissie: jee dat duurde ook een hele tijd zeg. Gaat het nu wel beter met jou?
    Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie meissie.

12. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    oei das geen makkelijke bevalling geweest he krissie..maar ws was ze zo klein door jou zwangerschapsvergiftiging..dan groeien kindjes niet f nauwelijks meer..
    zo zie je met een schatting zitten ze erheeeel vaak naast.. en was dat met de hand geschat of met een echo??

ik mag zo naar het zh..jrijg nu mijn eigen gyn weer..dus hoop dat hij wel over een inleiding gaat beslissen..ben inmiddls alweer 38 weken dus ja..althans morgen..

nou ja ik reken helemaal nergens meer op nu..dan kan het alleen maar goed nieuws krijgen toch??

hou jullie op de hoogte..

xxxxx

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naverona: heel veel succes meid, en als de gyn er zelf niet over begint dan geef jij het toch aan.
    Hopelijk gaan ze je snel helpen.

14. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ja het was een heftige bevalling, maar gelukkig is het achter de rug! Ze is inderdaad zo klein doordat ik zw.vergiftiging had. Ze is sinds vanmiddag van de zuurstof af en doet het nu zelf. Ze wil nog niet echt eten, hopelijk gaat ze dat ook snel doen!

15. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Ahhh.... wat een schatje!!! Mooi meisje hoor, Krissiefeur!

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie meid!!

17. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    wat een moppie krissie!! idd hoop wel dat ze snel zelf gaat drinken..

Nou ik heb mijn ritje zh ok weer gehad...ze kunne nog niet inleide want heb 0,0 ontsluiting niet verweekt niets noppes nada...En das maar goed ook want madam ligt dwars...voeten in mn bekken kontje links en hoofd rechts onder mn ribben..
    Woensdagochtend moetne we weer terug voor een draaipoging en als die niet lukt (en die kans is groot want vooliggende placenta en weinig vruchtwater en al 38 weken) dan krijg ik een ks...

het zit gewoon echt niet mee hier..

xxxxx

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naverona: ik dacht dat ze na 36 weken geen draaipoging meer deden ivm ruimtegebrek in de buik?

Krissie: wat een moppie zeg!

19. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    caruli ja dat dacht ik dus ook en met een echte max tot 37 weken..maar ben er dus al 38..en de bewegingen zijn voor mij niet veranderd dus heb het vermoeden dat vorige week de vk het kontje voor het koppie heeft aangezien..

volgens de gyn hadden anders de bewegingen anders moeten zijn..

maar goed als ik het niet vertrouw laat ik het niet doen uiteraard.aangezien ik alles tegen heb..weinig vw en placenta voor..dus wil eerst weten hoe en wat..maar ik hou jullie op de hoogte.

desnoods vraag ik of ze meteen kunnen inleiden na de versie..

xxxxxx

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Meid de keuze is aan jullie, maar een versie is niet verplicht toch?
    Ik hoop dat het nog lukt maar de omstandigheden zitten je niet mee...
    Ik persoonlijk zou geen risico nemen als het uiteindelijk toch een ks moet worden.
    Die krijg je dan wel snel, een geplande word meestal in week 39 gedaan ;)

Deel Deze Pagina