wie telt er ook mee af....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naverona, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    ik weet het..maar ik ga zowieso naar het zh naar die afspraak..probleem is nl dat ik nog 2 kindjes heb waarvan 1 nog getild moet worden...en dan is een ks niet de beste optie natuurlijk ;)

wat ik ga proberen als ze de versie veilig genoeg vinen en ik er zelf achter kan staan is dat ze gelijk inleiden..nee heb je ja kan je krijgen toch?en schijnt dat dat vaker gedaan wordt..

maar ik wil echt alle risicos weten voordat het begint...

xxxx

2. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat is het hier stil geweest gisteren... ik ben benieuwd of er iemand nieuws heeft...!!

Ik ben gsiteren op controle geweest bij de vk en mijn bloeddruk was weer te hoog. Er zat gelukkig geen eiwit in mijn urine dus ik mocht wel naar huis, nadat ik had beloofd thuis op de bank te gaan liggen.

Donderdag mag ik weer terug en als de bloeddruk dan weer niet goed is mag ik gelijk door naar het ziekenhuis. Spannend dus....

Verder hebben we hier allebei een beetje last van onze darmen. Heerst een virusje.... vind het alleen vervelend dat ik dan niet precies weet waar de buikpijn vandaag komt. Zijn het mijn darmen, bandenpijn, menstruatiepijn of toch weeen??? Pff.... wordt er best onzeker van en dat is natuurlijk ook niet goed voor de bloeddruk.....

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat en met de pasgeboren beebjes en kersverse mama's!

Liefs, Minnie xx

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Minnie: mocht je weeen hebben dan merk je het echt wel meid, dat voelt anders als kramp van de darmen.
    Spannend hoor, wie weet kunnen ze je dan donderdag of vrijdag inleiden ;)

4. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik last heb van mijn darmen minnie, dan voel ik dat meestal aan 1 kant, in mijn geval linksonder (daar zit volgens mij ook de dikke darm). Daardoor kan ik het altijd makkelijk onderscheiden van bijvoorbeeld voorweeen. Merk jij dat ook, dat je soms pijn aan 1 kant hebt maar niet zo stekend als bandenpijn? Dan zijn dat waarschijnlijk je darmen.

Hier alles nog precies hetzelfde, eergisteren dacht ik echt dat het begonnen was: 3 uur (!) gemiddeld elke 9 minuten een contractie, en douchen en warme kruik hielp allemaal niet...Stond net op het punt om de verloskamers te bellen dat ik eraan kwam toen het minder werd en een uur later weer helemaal verdwenen was...

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Rus: oh das balen zeg dat het niet doorgezet heeft..
    Hopelijk heeft het al wel wat werk verricht van binnen ;)

6. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    oww wat vervelend rus dat het niet heeft doorgezet...pfff zou dr gek van worden denk ik...de befaamde voorweeeen..

minnie idd weeeen herken je meteen...hihi diezijn niet te missen..

Nou ik heb ook weer wat hoor...zou om half 10 hier vertrekken voor de draaipoging..had afspraak om half 11..

belt de assisitent om half 8 op dat het niet door kan gaan omdat het te druk is...dus ik heb gezegd dat ze het maar moesten gaan oplossen..mn man heeft ervoor vrijgenomen en ik heb oppaas voor de kids moeten regelen..ze zou terugbellen..nou half 9 nog niets en zelf maar weer gebeld en de gyn ( weer een andere natuurlijk) wou het wel even snel!! doen om 4 uur vanmiddag...

ik heb dus daarop een ander zh gebeld en daar eenafspaak kunne maken voor vanmiddag bij de gyn...dit was gewoon de druppel na alle gedonder dat ik al heb gehad..

nu dus om kwart over 2 naar een ander zh..en iedereen geeft me gelijk...zelf de assistenten van het oude zh..

En mijn nieuwe gyn??die vond het belachelijk...dus vanmiddag poging 685 van mission ompossible 300..

xxxxx

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Belachelijk naverona dat je zo behandeld wordt, dat kunnen ze toch niet maken? Sommige artsen houden zooo slecht rekening met gevoelens van patienten: ik bedoel, los van praktische dingen zoals dat je oppas hebt geregeld en zo, is het mentaal best zwaar dit allemaal (ik was zelf echt heel nerveus voor de versie) en dan vind ik niet dat je het kan maken om zomaar even af te zeggen. Als ik jou was, zou ik lekker bij dat andere ziekenhuis blijven als dat bevalt; en een klacht indienen tegen eerste zh.

Ja ik word er flink gek van, dat het elke keer maar niet doorzet. Ben daardoor ook zo aan huis gebonden, durf niet goed de deur meer uit. Maar ja, ik dood de tijd wat met dvd's en lekker veel breien voor ons kindje!

Houd moed iedereen!!!! En heel veel sterkte vanmiddag alvast naverona, laat je weten hoe het gegaan is?

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naverona: nou ja zeg...
    Goed dat je nu naar een anders zh gaat, hopelijk krijg je een betere gyn.
    Heel veel succes meid!
    Hoop dat het gaat lukken.

9. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    hoi meiden,

ja ben blij dat ik er weg ben. je wordt gewoon als een nummertje behandelt.ik was idd zoooooo nerveus voor de versie en dan bellen ze af 2 uur van tevoren..en met de mededeling dat ik morgen maar moet komen...nou sorry nee dus..en met alles wat er al is gebeurt heb ik besloten er weg te gaan..en de assisiten daar gaven me groot gelijk..die idioten hebben zelfs mn dossier helemaal zitten veranderen( die heb ik maandag nl ingezien).klopt geen hout meer van..maar ik heb gelukkig alle uitdraaien bewaard..das weer in mn voordeel nu natuurlijk..

ik ga een hele dikke klacht indienen over dat zh en de artsen..na mijn bevalling..ik hoop dat ze in het andere zh toch wel beetje na gaan denken nu..

en er werd mij dus door de assisitent ook verteld van het nieuwe zh er een hele hoop factoren zijn dat ze NIET een versie doen..en ik heb er een aantal..

ik laat jullie weten hoe het was meiden moet er om 14.15 zijn..

xxxxx

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja dat dacht ik al meid, vind het ook raar dat ze nog een versie wilden doen bij je...

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naverona: dat klinkt gewoon als een slechte soap. Wat goed dat je nu naar een ander ziekenhuis bent gegaan!! Ik ben benieuwd wat er vanmiddag uit komt.

Rus: wat balen dat het niet heeft doorgezet. Is het nu nog rustig?

Caruli: nog steeds "geduldig" aan het wachten?

Bij mij is alles nog steeds rustig. En ik geniet dan dus ook maar van mijn rust. ;)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: geduldig? Hihi
    De dagen lijken steeds langer te duren..
    Maar goed nu heb ik zoiets van, blijf dan maar tot de ks datum zitten. Dan weet ik waar ik aan toe ben ;)
    Alles is in ieder geval al klaar.

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Naverona hoe is het?

En de rest ook nog zwanger zie ik.. duim voor jullie dat de beebjes snel komen!

14. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, vanmiddag weer voor een extra controle van de bloeddruk naar de verloskundige.... ik hoop dat de bloeddruk nu gezakt is anders zitten we vanmiddag weer in het ziekenhuis......

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook voor je Minnie!

Ik heb vanmiddag ook controle bij de vk maar verwacht er niet zoveel bijzonders van. Voel me goed en verwachte dat de vk ook tevreden zal zijn. We zullen zien... :)

16. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Lieve meiden...

Ik ben inmiddels bevallen van n droom van n ventje! Hij is ons op kerstavond eindelijk op komen zoeken... ;)

Na n (heftige) bevalling van ruim 23 uur... :D Echt makkelijk was t niet, maar na de eerste nacht was ik alle pijn en ongemakken alweer vergeten en zou ik t zo weer doen... :cool: Zal zo verder lezen om te kijken wie er nog meer aan t einde van t tellen belandt is... :)

Bedankt voor alle "zorgen".... :)

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Minnie: veel succes vandaag.

Choco: jij ook veel succes/plezier bij de vk

Mama4life: wow gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :D

18. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Thanks Caruli...

Krissie nog gefeliciteerd... ;) Wat n wonder he?

Naverona... Heel veel sterkte/succes... En normale mensen toegewenst... ;) Hoop dat je "iemand" tegenkomt met oren en verstand... Die ze nog zal gebruiken ook!

Alle andere dames... Good luck!!

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoe waren de controles vandaag meiden?

20. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Controle was goed, kindje lekker druk tijdens de echo :) gelukkig ligt kindje er iets beter voor - voor een vaginale bevalling - dan de vorige keer: nu in onvolkomen stuit in plaats van half onvolkomen stuit, blij mee! En heb een paar slaappillen gekregen om even een aantal uur achter elkaar te slapen, ben ik zo aan toe...

En verder helaas ziek sinds vannacht, keelpijn en snotverkouden. Bah, we zijn het nieuwe jaar weleens beter begonnen :(

Naverona, hoe gaat het? Hebben ze een versie gedaan?

Deel Deze Pagina