wie telt er ook mee af....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naverona, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama4life: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! :)

Rus: Beterschap!

De controle bij de VK was wel apart vandaag. Ze is van gedeeltelijk ingedaald naar niet meer ingedaald gedraaid. Nu maar hopen dat m'n vruchtwater niet breekt, anders kan ik mooi gaan liggen wachten op de vk. Wat een ontzettende druif is die meid van me toch.
    De vk laat me morgen weten of ik hiervoor deze week nog op controle moet in het ziekenhuis... of dat we de afspraak van volgende week hiervoor kunnen afwachten.

2. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal!

Mama4life: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Hier was de controle goed. Onderdruk was nog wat aan de hoge kant (90), maar de urine was goed. Ik mag nu twee keer per week op controle komen. Dan wordt ook iedere keer mijn urine gecontroleerd.

Nou, ik hou het maar kort, want mijn vriend is vandaag jarig. Hij viert het verder niet, maar toch de ouders en schoonouders op de koffie gehad. Nu lekker samen een filmpje kijken!

Groetjes, Minnie xx

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Chco: ben benieuwd wat ze dan willen doen als het straks niet ingedaald is...

Minnie: fijn dat je nu vaker op controle mag, gefeliciteerd met je vriend!

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag maandag naar de gyn op controle waarom ze nog niet ingedaald is. Ben benieuwd.

Hoe gaat het verder met jullie dames?

5. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi meiden,

kon niet eerder online komen sorry...

Even mijn verhaal....

woensag 4-1 zou ik naar het zh gaan voor een versie..2 uur van tevoren belde ze de afspraak af omdat ze weer eens geen tijd hadden..

ik heb toen dus een ander zh gebeld en kon gelijk terecht om 14,15 voor een controle..

Eenmaal daar liep het spreekuur uit en werd om 15.00 geholpen...echo gehad en wat bleek idd in stuit..met de voeten voor de uitgang en de navelstreng daartussen...mocht dus helemaal niet gewoon bevallen..als ze dat wel hadden gedaan dan had ze er nu niet meer geweest want het eerste wat naar buiten was gekomen was dus de navelstreng....hoe bedoel je goed zh ahum...ben dus blij dat ik ewr weg ben gegaan..

afijn half uur lag ik op de afdeling voor een poging tot draaien maar dat lukte dus niet want mevrouw was ingedaald met haalr voeten en draaide meteen weer terug..maar omdat ik al ontsluiting had moest ik meteen blijven..

werd meteen klaargemaakt voor de ok spoedkeizersnede ..en dus nog geen 3 uur nadat ik aangekomen ben voor controle in het zh..is om 17.52 ons derde kindje geboren..

Een klein eisje met de naam Yasmin Aliyah en weegt 3180 gram...( en ze zou zo klein zijn hahaha)

we zijn nu weer thuis maar moet erg rustig aan doen..

xxxxxx

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naverona: jeetje wat een verhaal zeg! Super dat je nu goed bekeken bent en je nu gelijk eenks hebt gehad :D
    Gefeliciteerd met jullie dochter :D

7. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Naverona, meid wat een verhaal! En wat goed dat je hebt doorgezet en dat je naar een ander ziekenhuis bent gegaan!!

En natuurlijk het allerbelangrijkste: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Yasmin, wat een mooie naam!! Geniet van haar en ik hoop dat je snel aansterkt.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hier nog steeds een half griepje, en ik verloor net - sorry dat het een beetje onsmakelijk klinkt - een flink stuk dikkig slijm (een beetje de kleur van snot), wel een centimeter of 3-4 lang. Slijmprop denk ik!!!!! Zou het gaan beginnen binnenkort???

Liefs Rus05

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeetje naverona wat een toestand!
    Blij dat je daar weggegaan ben!

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!!:D

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Spannend rus!!

Hee caruli... Jij zou toch je ks tussen week 38 en 39 krijgen...?
    En je ben 38 wkn 6 dgn....?
    Betekent dat wat ik denk dan of niet?:p

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naverona: gefeliciteerd met je dochter Yasmin! :D Wat een prachtige naam!! En wat super dat je naar een ander ziekenhuis bent gegaan!

Rus: spannend, maar volgens mij kan het na de slijmprop nog best lang duren...

Caruli: ja meid, duidelijk tijd voor een update!! ;)

Ik heb maandag een afspraak met een gyn om te laten onderzoeken waarom ze nog niet is ingedaald. Ben benieuwd!

11. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    hoi meiden,

dank jullie wel...ik zal morgen wel even een fotootje plaatsenvan ons kleine meisje..

rus spannend meis klinkt idd als de slijmprop..

caruli ja ben benieuwd wanneer jullie kleine komt zeg haha..moet wel zeggen dat de ks me zwaar tegen is gevallen hoor.man wat een pijn pfffff..beval 10 keer leiver gewoon..en alles is extra beurs omdat ze eerst nog hebben gedraaid..

gelukkig wel oplosbare hechtingen..lopen is ook zoeits leuks lijk wel een oud wijf hahah

12. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Naverona: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Hier alles redelijk rustig. We wachten maar rustig af....!!
    Morgen volle maan, en ze zeggen dat er met volle maan veel kindjes worden geboren, dus wie weet...!!! ;)

13. Steen12

Steen12 Niet meer actief

geniet ervan!

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wauw caruli!
    Wat heb jij ons mooi te pakken haha

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooi meisje!:D

15. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Naverona, gefeliciteerrrrrrrrrrd! Wat n mooie naam... En ongetwijfeld n mooie meid...:D

Geniet ervan meis... t Is t mooiste wat er is!

All the others... Keep up the good work... :p t Is babytijd... :cool:

16. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    dank jullie wel meiden...

caruli en mama jullie ook gefeliciteerd meiden!!! ook al zo een mooie namen zeg...en de rest ook gefeliciteerd.

hierbij een fotootje van ons kleine meisje..Ze is wel beetje geel maar is wel erger op de foto als int echt..;)

xxxxx

17. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Het kan aan mij liggen, maar waar hebben jullie gelezen dat Caruli bevallen is? Ben ik nou zo kippig?? :(

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Caruli & Naverona! (bij Caruli staat het bij haar onderschrift!:D)

19. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik moet nog n tijdje maar spiek wel altijd ff dit topic, zo leuk
    gefeliciteerd hoor!!!!

waarom is je meisje wat gelig??

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011