hoi ohi, zo moest even teruglezen hahaha..sam20 welkom! hier nog steeds nergens last van ja af en toe een vlaag misselijkheid.. Moet wel zeggen dat ik inmiddels het gevoel heb dat ze is ingedaald..kan af en toe bijna niet niet lopen van de bekkenpijn haha.. Woensdag naar het zh.dan gaan ze een oordeel over me vellen hihi..nee hoop dat ze echt besluiten met 37 weken ofzo van laat maar komen haha..de inleiding zal dan zowieso besproken worden, het zal me benieuwen..en ben ook vreselijk benieuwd of ze voldoende gegeroeid is.. @senna mocht ik je niet meer spreken meis heeeeeel veel succes dinsdag..ik ben benieuwd naar je kleintje en je verhaal.. xxxxxxxx
Naverone: spannend woensdag wat eruit komt. Hoever ben je nu? Hier moeten we woensdag ook weer naar de gyn... Zal eens van de laatste bezoekjes zijn, maf idee hoor. Heb totaal geen zin in de keizersnede, maar goed tis niet anders he. Kind moet er toch een keer uit
Dankje! Was er al eerder geloof Ik hoor haha maar geeft niet Spannend hoor! Dan weet je woensdag eindelijk hoe of wat! En caruli ook voor jou duurt het niet lang meer he? Kan me voorstellen dat je niet zoveel zin heb in een ks.. Maarja wat doe je eran.... Waarom moet je eigenlijk een ks... ? O heb ik daar gewoon weer overheen gelezen ofzo?
Sam: ik weet niet of ik dat hier ook al had geschreven.. Maar heb al 2x een ks gehad en daarna mag je niet meer gewoon bevallen ivm risico scheuren litteken. Hier gisteren een onrustige buik, steeds als ik liep werd mijn buik kei hard. Voorwerk denk ik. Vandaag is alles weer rustig..
hoi hoi, ow sam20 overheen gelezen denk ik haha..ja idd ik zit al weken in onzekerheid dus beetje duidelijkheid is altijd leuk na 36 weken.. @caruli ik ben nu 35.4 woensdag als ik naar de gyn moet dan 36.1.maar ben beniwued hoe het er voor staat met mn vw.. Ja heb ik ook hoor al sik loop pffffnu hadden we h ier afgelopen woensdag kaarsjesavond ( dan is heel het dorp alleen maar verlicht door kaarsen) en leuke kerstmarkt..ik erheen met kids..nou aardig wat harde buiken gehad hoor... en ik heb het idee dat ze af en toe door mn blaas probeert heen te komen...man dat doet zeer!! ken het helemaal niet van de andere twee.. snap dat je opziet tegen de ks..zou ik denk ik ook hebben hoor.. ik begin hem steeds meer te knijpen voor de bevalling..moet wel zeggen dat ik blij ben nu zo vroeg te worden ingeleid...scheelt een hoop kopzorgen.. ik heb af en toe echt het idee dat ze mn vliezen kapot trapt zo hard ze bezig.. xxxxxx
Thanks, ben al echt zenuwachtig! Vandaag nog ff snel een joggingsbroek en wat sloffen gehaald voor mezelf. Verder volgens mij alles wel in huis.. Hopelijk voor jou ook goed nieuws woensdag Naverona! Caruli en Sam ook nog ff doorzetten!
Senna: fijn dat je er klaar voor bent Hier duurd het nog wel een paar weken... Of het moet spontaan beginnen hihi Dan is het zh bellen en op naar de ok
Spannend Senna! Morgen is het al dinsdag! Hier gaat het verder allemaal goed, weinig klachten op het moment. Kan iemand mij wat meer vertellen wat het "rommelen" precies inhoud? Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoe weet je nou of het "rommelt"?
@ krissiefeur Das een goeie! Dat vraagt ik me ook wel eens af Succes morgen senna! Hoe is het met de andere dames hier?
Senna: heel veel succes morgen! Hoop op een voorspoedige bevalling. Zet hem op Rommelen is hier veel harde buiken..
@ caruli Ooow pff wel vervelend elke keer harde buiken! Ben blij dat ze bij mij minder zijn Tellen ongikrampen e.d ook als rommelen dan? Of hoort dt er gewoon altojd bij? Haha sorry eerste kindje
Hmm okee njaa hopen maar dat het stiekem toch iets doet hihi Maarja helaas kunnen we alleen maar afwachten
Het zegt helaas niet veel... Bij mijn eerste heb ik vanaf 34 weken voorweeen gehad en ben pas bevallen met 42.1 weken
Oooow jeetje! Pff werd je er niet ontzettend ongeduldig van? Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 2 weken overtijd te lopen! Haha Dan moet ik ineens nog 5.5 weken ipv 3.5
Nee niet?! Vind het knap van je! Ik ben nu al ongeduldig haha Pff volgens mij word je daar wel gestoord van als mensendat telkens vragen
Haha. Nu ben ik ook heel ongeduldig hoor. Maar ik weet al weken de datum van de keizersnede en dan gaat de tijd ineens zoooo langzaam. Ja ik werd er gek van, nam de telefoon op den duur niet eens meer op..
Jaa kan me voorstellen dat de tijd dan langzaam gaat! Haha Al lijkt het me ook wel weer lekker om te weten wanneer je je baby in je armen heb! Hmm gigen mensen je juist dan nog niet meer stalken als je niet opnam? Omdat E dan denken dat het misschien begonnen is