Hopelijk is ze al bevallen. Al kan het met inleiden soms wel ff duren voordat het goed op gang komt..
Hi dames, mag ik nog aansluiten? Ik ben vandaag 36 weken zwanger. Vooralsnog gaat alles wel goed. Af en toe wat banden pijn en vannacht wat buikpijn. Ik ben niet echt ongeduldig maar meer ontzettend benieuwd wanneer het gaat gebeuren en hoe het begint.
Jaaa! Ben ook benieuwd hoe het met senna gaat! We zullen nog even geduld moeten hebben... @ chocochick Welkom! Mooi dat alles nog goed gaat Haha hier nog een die Ich afvraagt hoe en wat.. Maar daar komen we over niet al te lang achter @ hier vannacht iets van voorweeen ofo gehad denk ik.... Elke keer kramp enzo en toen k dacht na een tijdje ik doe dalijk ff timen viel ik weer in slaap haha Vind het stiekem toch wel spannend worden!
Hihi zo word het wel spannend gemaakt he met die oefenweeen. Nu er jan beebjes geboren worden wil ik ook... Hoezo aanstekelijk
Hahaha leuk he zitten mekaar beetje allemaal ongeduldig te maken Had ook vannacht ook echt het rare gevoel dt ik zeker wist dat het zou doorzetten... Vraag me niet waarom haha maar helaas liet mn gevoel me in de steek En het leuke is nog... Nu wil ik zo graag bevallen en als ik dan eraan denk dat ik straks lig te puffen en te persen... Schijt ik echt in mn broek!
Ik dacht dat Senna een ks kreeg? Hier is ook wat voorwerk bezig, regelmatig harde buiken. Nou ja er zit niks anders op dan rustig afwachten hè? Ik wordt nu ook wel een beetje nieuwsgierig en ongeduldig hoor!
@ caruli op t monent van bevallen dan komt het wel goed toch? Ben eigenlijk beetje bang dt ik dan echt in paniek raak ofzo @ krissifeur leuk he dat voorwerk
Hoe moeilijk dat het ook is, probeer het over je heen te laten komen. Hoe meer dat je je verzet hoe langer dat het duurd. En een eigen ritme/manier vinden om de weeen op te vangen.
Hmm.. Ik zou t moeten kunnen hihi iedereen kan het... Mjaa ik zie het allemaal wel... Ondanks ik t soms wel eng vind maar t zal vast wel goed komen..
Gek genoeg ben ik helemaal bet meer bang voor de bevalling sinds ik zwanger ben. Ik heb eerder een nuchtere berusting. Ze zal er toch uit moeten... En komen. Ik hoop zelf wel dat het nog even rustig blijft. Vind het prima als ze in januari wordt geboren. En dat mag ook best half januari zijn. Maar ja, wie weet word ik de komende tijd wel onrustiger...
Gezonde spanning hoort erbij Choco: kan altijd nog komen of niet.. En idd er is nog geen 1beeb in de buik blijven zitte
@ caruli Zit ik net te googlen.. Komt er een stukje voorbij met wen post van jou uit 2009 haha Over diarree en bevallen... Nu heb ik echt al sinds gister diaree... Met erge krampen.. Moet dan gelijk naar de wc! Hoeft natuurlijk niks te zeggen maar goed haha Las dus dt jij dit had bij je eerste evalling... Nu ben ik wel nieuwsgierig hoelang je na die diareee ging bevallen
Haha leuk oude berichten van mij. Soms gaat het lichaam opschoning houden voor de bevalling. Ik had het avond ervoor en tijdens bevalling ook nog op de wc gezeten, vond het ook wel fijn om de weeen op te vangen. Rond 00:00u begon t te vervelen en vanaf 02:30 om de 8min weeen en ben uiteindelijk om 20:08u bevallen dmv keizersnede omdat Casey verkeerd lag (sterrenkijker) en niet door mijn bekken paste. Had toen al wel een tijdje persweeen en 9cm ontsluiting.. Dus baalde wel dat ik het niet zelf af kon maken, maar goed ze moest eruit.
haha jaa vond het wel grappig Dacht ga t eens even vragen,,,, Hmm ging dus best wel snel dan... Dan zal er voor mij wel niks in zitten haha aangezien k t al vanaf gister 18.00 heb Lijkt me idd wel jammer dat je dan dat stukje niet af kon maken... Maar idd wat je zegt... ze moet er toch uit...
Misschien iets laxerend gegeten? Ik had eergisteren ook veel krampen en aan de race maar hier ook nog geen naderende bevalling.
nou nee... zou niet weten wat... heb niks anders als anders gegeten... ooww he jakkes jij ook al! haha zijn gezellig bezig zo
Hoi meiden, Ben ik ook weer even! Wat betreft de darmkrampen en diarree: er heerst momenteel buikgriep! Ik heb er vorige week ook last van gehad en ben nog niet helemaal fit. Choco: ik heb hetzelfde gevoel als jij! Ik lees overal dat iedereen graag eerder wil bevallen, maar ik heb het liefst dat ik gewoon de 40 weken kan uitlopen. Natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig, maar ik heb me gewoon ingesteld op 40 weken zwangerschap. Maar goed, als het komt, dan komt het! Verder ben ik ook niet echt angstig voor de bevalling. Heel de zwangerschap nog niet geweest. Ik denk gewoon: er zijn zoveel vrouwen me voor gegaan dus ik kan het ook! Verder ben ik op dit moment snot verkouden. Zou het dus niet fijn vinden als ik nu zou moeten bevallen..... Nee, klein ventje.... wacht maar gewoon tot half januari...!! Groetjes, Minnie