hee meiden, moest effies teruglezen hahaha.. Ik moet morgen weer naar het zh en ga dan h oren hoe wie wat en wanneer.. Allereerst ben ik zzoooo benieuwd hoeveel ze ongeveer gegroeid is..en hoeveel vruchtwater er weer verdwenen is in 2 weken...ik mocht een weekje thuisblijven van de gyn omdat het goed ging..maar goed nu dus 2 weken geen check-up gehad..en vind het wel erg spannend weer..ze gaan ook een inwendig onderzoek doen om te kijken of er al iets verander was van binnen..ik hoop da ze dus zeggen kom volgende week met 37 weken maar voor de inleiding.. Senna kreeg trouwens geen ks hoor..( weet niet wie het hier vroeg) maar is gewoon ingeleid omdat ze eengrote baby kreeg.. xxxxxx
Morgen een spannende dag dus voor jou! Hoop dat de kleine wel een beetje redelijk gegroeid is! Hoop voor je dat je niet zolang meer hoeft te wachten op je kleine!
Ik kan me er eigenlijk nog steeds niets bij voorstellen dat wij straks een kleintje gaan hebben. En ik zou het erg fijn vinden als ze niet met kerst of oud/nieuw geboren wordt. Je hebt er geen invloed op maar hopen kan altijd... Spannend Naverona!
Choco: dat onwerkelijkegevoel hebben wij nu weer en dit is ons 4e kindje hihi. Het is en blijft iets bijzonders een kind krijgen. Zeker als je het gezond en wel mee naar huis mag nemen Nog even en ik ben weer van mijn angst af.. Een zwangerschap is toch altijd heel beladen sinds we tygo* hebben. Maar goed deze keer is het tot nu toe goed gegaan
Goeiemorgen allemaal... Mag k ook meetellen? Al gaat t bij mij niet meer om "vroeg" en ook al niet meer om "op tijd"... Whaha! Ben vandaag precies 41 w en t heeeeelemaal zat... Was megahappy toen k ontdekte dat er een baby in zat, maar inmiddels zou ik nog happy-er zijn als de baby er ook uit wil komen.. X
Mama4life: jee jij loopt echt op t eindje nu. Hopelijk komt de beeb snel. Ik lig nu aan de ctg voor de zekerheid omdat ik de laatste tijd minder leven voel. De gyn denkt wel dat alles goed is hoor maar ivm mijn verleden toch ff checken.
Caruli Succes! Ik ben dinsdag bij het ziekenhuis geweest. Ze wilden kijken of ze al konden inleiden omdat ik zwanger ben van een reusje Wat een hel was dat zeg. Verloskundige heeft even gevoeld en vertelde dat ik een hele kleine 1 cm ontsluiting had. Het was nog te weinig om wat te doen.... Nu heb ik weer een afspraak na kerst staan om verder te kijken. Ik ben bang dat hij er uit zichzelf niet uit komt en het prima heeft daarbinnen... Voel me zo slecht de laatste dagen veel pijn en nu ik moet wachten tot 28 december voordat we pas verder gaan kijken. Sorry dames moest even klagen!
Gelukkig wel t eindje... Zie t niet meer helemaal zitten, mja ook de bevalling kijk k nog niet echt naar uit... Whaha! Dat hoop ik (hopen wij) ook... Vanmiddag naar de vk, maar hopen dat die er wat aan kan/wil/mag doen... Hoop dat t bij jou (gezien t verleden) allemaal goed zal gaan... t Is en blijft toch n wonder om nieuw leven te geven! Sterkte... X
Ik moet me om 14.00 in het ziekenhuis melden, net wat vocht verloren. Meer als anders, erg dun en ruikt niet naar urine. Ze gaan voor de zekerheid even kijken!
Moet een boterhamzakje in mijn onderbroek doen om vochtverlies te kunnen zien? Zodra ik mijn onderbroek naar beneden doe is dat zakje weg... hahaha . En natuurlijk nu geen verlies meer...
Een boterhamzakje? Haha hoe moet ik me dat voorstellen Als je dan wat verliest ligt er een plasje in het zakje in je onderbroek? Haha dat valt dan toch als je t naar beneden doet?
Hier moeten we een maandverbandje erin doen. Of proberen zelf wat op te vangen. Vruchtwater blijft meestsl lopen en anders op je hand blazen dan komt het ook meestal.
Caruli: het blijft zeker bijzonder! Ik kan me voorstellen dat het inderdaad helemaal niet meet onbezorgd is voor jullie. Hopelijk is alles goed nu, en komt er niets uit de ctg meting Mama4life: je bent inderdaad al echt met de laatste loodjes bezig! Hopelijk komt het snel op gang! Lailiejloe:wat balen dat je nu tot de 28e moet wachten! en super klote dat je pijn hebt. Laten we hopen dat de (grote) kleine snel komt
Hoi meiden, Gelukkig geen vruchtwater! Net weer thuis, hele middag aan CTG gelegen. Had naast het vocht ook regelmatige harde buiken (elke 10-15 min). Ze wilden zeker weten dat het niet over zou slaan naar weeën. Dus nu met restricties naar huis en weer rustig afwachten!