Heb je nu bank/bed rust gekregen? Of moet je gewoon erg rustig aandoen? Ik heb echt last van mijn buikspieren nu. Werd er al mee wakker... Volgens mij gebruik ik ze gewoon toch nog teveel.
Ik ben vandaag ook weer even op m'n plaats gezet.... Ik dacht vanmiddag nog even snel de laatste dingetjes in te kunnen kopen..... Tegen de tijd dat ik de laatste winkel in huppelde kan ik opeens geen stap meer verzetten van de bandenpijn..... De rest van de dag maar op de bank gelegen. Nu is het wel weer gezakt, maar als ik een drukke dag heb gehad is het 's nachts meestal ook een onrustige boel..... Maar goed, ik heb nu echt alles in huis....!
Even een kort berichtje van mij gisteren ben ik bevallen van een prachtige flinke dochter ! Ze heet Yara en is 4695 gr en 55 cm. Was een pittige maar snelle bevalling. Helaas wel een totaal ruptuur. Verder gaat het goed en hopelijk mogen we vrijdag samen naar huis!
Senna: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yara! Ik hoop dat jullie snel samen thuis zijn om verder te herstellen! Groetjes, Minnie
Senna: super gefeliciteerd met de geboorte van je meissie Yara Idd een flinke meid. Balen van je ruptuur... Doe het maar rustig aan en geniet van je kraamtijd en je gezinnetje Hopelijk mogen jullie morgen naar huis.
Senna: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Yara! Wat een prachtige naam! Hopelijk herstel je snel van de ruptuur en van de bevalling natuurlijk en hopelijk kunnen jullie inderdaad morgen naar huis! Geniet maar lekker van jullie meisje.
@ senna wooe meis gefeliciteerd!!! en prachtige naam idd..Doe lekker rustig aan en geniet vanje kraamtijd! Ik ook nog ffies een updateje.hihi Ik had dus gisteren de allesbeslissende echo en controle.. Echo was gewoon helemaal goed..kleine heeft de schade helemaal ingehaald en weegt geschat nu 5 pond!!dus ze zal niet dysmatuur geboren worden maar ze zal ook zeker geen 7 pond wegen bij de geboorte.. Vruchtwater was ook gewoon goed!en dat dus al 4 weken, ze hebben dan ook besloten om niet eerder te gaan inleiden omdat dit alleen het risico voor mij maar groter maakt dat de placenta niet komt..moet nu gewoon wachten tot het vanzelf begint..maar ben zoooo opgelucht dat het allemaal weer goe is.. Ik heb de volgende controle pas op 9 januari...al vind ik dat dus wel weer erg onverantwoord het ios pas over 3 weken...ben dan bijna 39 weken, maar goed door de feestdagen is er niet eerder plek helaas.. xxxxxxx
Naverona: fijn dat alles goed is! Nu mag je dus ook afwachten wanneer de kleine zich gaat melden! Hier alles goed. In principe redelijk goed geslapen. Geen bandenpijn, maar wel rare dromen waar ik helemaal gestresst van wakker werd iedere keer. Het kwam er in iedere droom op neer dat ik dingen voor de komst van de baby vergeten was of de kleertjes niet goed had gewassen enzo..... heel stom, want ik heb sinds gisteren nu alles lekker op orde! Verder snip verkouden.... das iets minder natuurlijk. Kan er nu zo weinig tegen doen. Hopen dat het snel over is! Liefs, Minnie
@ Senna: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet van je grote kleine wonder, je kraamtijd en je gezinnetje... @ Everybody: Heeeeeeeel veel sterkte met al t wachten... @ Hierzo: Bahhhhh! t Is dat t te laat is om te wisselen, maar anders had k mn vk eraan gegeven... Snap niet dat die n praktijk hebben... Ach ja, we moeten t er maar mee doen! Hoop dat k later vanmiddag meer weet... Thanks for the support anyways!
dank jullie wel ! ze doet het erg goed, morgen mogen we naar huis.. jullie nog even doorzetten meiden, het is het waard. cliche maar tis zo.
t Aftellen gaat hier aan n eind komen.. Over n paar uurtjes (kwart voor 8) mag k me melden bij t zkhuis om ingeleid te gaan worden... Meiden succes en sterkte! k Hoop spoedig terug te zijn en te zien wie er allemaal nog meer "uitgeteld" is... Zoooo nerveus... Whaha!
Mama4life: je leest dit niet meer voor je naar het zh gaat, maar heel veel succes! Hopelijk een voorspoedige bevalling.
Mama4life hoe is t met je?! Hoe is t met de andere dames? Hier nog alles rustig.. Alleen zoon 2 uur geleden met naar de wc gaan weer wen stukje slijmprop verloren..(5 weken geleden ook al aantal grote stukken) en verlies ook wat slijm... Ondanks dat het niks hoeft te zeggen vind ik het stiekem wel spannend!
hoi meiden, hier ook n og alles rustig hoor.. Had woesndag conrtole en alles is echt perfect in orde..nog steeds wel een ukkie maar nog voldoende vw..en kleine groeit wel met de lijn mee al is het de onderste lijn..ben erg blij.. Maar ik zou met 38 weken ingeleid worden door alle omstandigheden en de grootste momenteel mijn eigen ongerustheid.. Kom ik woensdag bij een vervangende gyn ( mn eigen was er niet) en die verteld even doodleuk dat de inleiding enzo niet doorgaat want ze ziet er geen reden toe...nou mn mond viel open vanverbazing en kon gewoon niets meer zeggen..ik moest maar gewoon wachten tot het vanzelf begon en ander pas met 41 weken inleiden.meer deden ze volgens haar niet..was 36.1 weken met de controle..en een neiwue afspraak hoefde ik niet te maken maar moest maar gewoon naar de controle van 9 januari gaan ( die afspraak stond al 15 weken vanaf dat er nog geen problemen waren) want er was door de feestdagen geen plek meer voor me..moest dus 3 weken later pas.. Eenmaal thuis even alles laten bezinken en toch de vk maar even gebeld, en die zijn zoooo boos om die gyn haar reactie en hoe alles maar van tafel geveegd wordt...en dat het absoluutn iet medisch verantwoord is om aan het einde van je zwangerschap 3 weken niet op controle te gaan.. ze hebben ook gelijk een klacht ingediend en een andere gyn om hulp gevraag d voor mij...dus nu is t afwachten op de afspraak van woensdag ( bij de vk ) dan hoop ik meer te horen.. xxxxxxx
Noujaaaaa wat raar!!! Pff zo vervelend dat die mensen int ziekenhuis altijd andere verhalen vertellen.... Hebt ook gehad toen iver de lengte van mn baarmoederhals... Volgens de ene mocht het niet onder de 3 cm (met 30 weken ongeveer) 2 weken ingeveer erna na een weekend veel harde buiken 2,5 cm en volgens de arts niks aan t handje Vaag gedoe altijd.. En idd... 3 weken ertussen zo op t einde is wel eeeeel raar.. Maar goed dat je vk ze een schop onder hun hol gegeven hebben! En geweldig natuulijk om te horen dat de kleine t goed doet!