wie telt er ook mee af....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naverona, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    jaaa ben idd erg blij met mijn vk..en idd in het zh zeggen ze allemaal wat anders maar de inleiding zou volgens allemaal in week 38 gaan plaatsvinden mits ik inleidbaar was en daarvoor zou ik inwedige onderzoeken krijgen vanaf afgelopen woensdag..maar ja volgens die ene gyn dus niet..

Mijn vk gaat wel kijken of ik alsnog bij een andere gyn kan worden ingeleid..

Ik ben gewoon als de dood dat de geschiedenis zich herhaalt en mijn vk snapt dat maar al te goed..

Mijn oudste zat van de ene op de andere dag zonder vruchtwater en met toen met spoed ingeleid...nu dus al eerder veel te weinig vruchtwater maar omdat het nu weer goed is doet dat rotmens dus niets...( en zou op controel bij haar moeten blijven tot de bevalling want mijn eigen gyn heb vakantie)..

ik bengewoon bang dat ik nu weer inene zonder kom te zitten...

xxxxxx

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa kan me je onzekerheid goed voorstellen!
    Snap ook niet dat de gyn daar zo nakkelijk mee ongaat...
    Maar goed zou erop staan dat je een andere krijgt! En gewoon al je onderzoeken en evt. Inleiden
    1 zoon gyn kan toch niet ineens alle plannen ongooien omdat zij jou 1 keer ziet en het dan toevallig heel goed is...
    Wie weet veranderd er idd iets( gaan we natuurlijk niet vanuit) maar dan zijn ze er in ieder geval op tijd bij!

3. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    daarom joh dat is idd mijn angst..zeker omdat ik het dus al een keer heb meegemaakt..

maar deze gyn heeft dus voor ij alles verpest en zou haar krijgen totaan mn bevalling omdat mn eigen gyn met vakantie is..

maar alles loopt nu via mijn vk gelukkig en ik heb gewoon 2 afspraken gemaakt in de tussenliggende weken dat ik dus volgens de gyn niet hoefde te komen..Volgens mijn vk is het medisch super onverantwoord om iemand zeker met mijn voorgeschiedins 3 weken niet te laten komen...zeker niet na de 36 weken. als er wat was kon ik volgens de gyn gwoon bellen en verder moest ik maar gewoon afwachten..

een andere gyn werd ook via mijn vk geregeld..die hadden ze gemaild over ht hele hoe en wat..ik hoop dat ik gewoon met 38 weken kanworden ingeleid zoals was afgesproken..

wat ik ook zo erg vond tijdens dus de laatste controle is dat er een stagair was of student en er werd niet eens gevraagd of ik het erg vond dat ze de controles deed ( wat ik dus wel vond) aar het werd gewoon gedaan en neits gevraagd..ook is er gezegd dat als iemand in opleiding mijn bevalling zou komen doen dat ik het er maar gewoon mee doen had..nou no way dus...
    xxxxx

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een raar verhaal Naverona! Ik hoop dat je er toch uitkomt met je vk en een andere gyn!
    Heb je trouwens een gyn én een vk?

Hier alles nog steeds rustig. Gelukkig ook maar want ik vind haar prima zitten zo, in ieder geval tot januari... ;)

5. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    ja ik weet het chocochick...ja hebnu vanaf afgelopen week idd een vk en een gyn..

Ik was volledig overgenomen door de gyn wegens alle problemen van mijn zwangerschap...maar ja aangezien mijn gyn me 3 weken niet op afspraak wil laten komen heb ik de vk weer opgebeld en dus daar op controle..maar bevalling is olv gyn ;)

xxxxxx

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naverona: rare gyn hoor. Maar goed dat je nu ook bij de vk op controle kan.

Hier alles rustig, te stil als je het mij vraagt. Zou het de stilte voor de storm zjn?

7. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Hoi meiden!

Hoe is het met iedereen? En met mama4life?

Hier gaat het allemaal wel oké. Hou wel heel veel vocht vast in handen/voeten/gezicht. Weet niet zo goed of ik nou wel of niet moet bellen... Wat vinden jullie?

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.
    Hoe gaat het met jullie?
    Leuke kerstdagen gehad?

Hier ben ik blij dat ze weer voorbij zijn.
    Nu sinds vandaag wel veel krampen en steken diep onderin mijn buik... Pff lastig met lopen.
    Beeb zal nog verder aan het zakken zijn denk ik?

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heb je ook last van hoofdpijn of sterretjes zien?
    Kan zijn dat je bloeddruk misschien ook verhoogd is.
    Als je het niet vertrouwd moet je echt bellen hoor, daar zijn ze voor.

10. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Nee niet echt last van andere klachten! Kan alleen mijn schoenen bijna niet meer aan, moet weer over op de sportschoenen!:(

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Balen is dat he.
    Ik loop hier veel op crocs omdat het anders te strak word..
    Hoort er ook wel bij aankomen en vocht vast houden op het laatst maar leuk is anders..

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krissie: ik zou bij twijfel ook gewoon bellen hoor, daar zijn ze toch voor? Heb je ook je ringen enzo al af?

Caruli: spannend meis. Zou het indalen zijn of voorweeen?

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben vandaag 37 weken! :)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: beeb ligt volgens gyn al weken ingedaald en vast, maar toch zakt mijn buik steeds verder en word het steeds krapper onderin... Dus heb geen idee;)

14. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    Nieuwpoort
    he meiden,

iedereen een fijne kerst gehad??Wij hadden gister eenhuis vol, maar was wel erg gezellig..maar wel super druk...pfff ben blij dat het over is..

Nou mijn vk belde zaterdag nog dat ik naar een andere plaats moest voor het spreekuur omdat het vaste spreekuur voor mij niet doorging..en of ik dan ook als laatste kon om 21.00 uur zodat ze alle tij d voor me had..

We gaan dus morgen alles bespreken en ze hebben dus ook al contact met een andere gyn die het ook absurt vind wat er gebeurd..dus ik hoop op goed nieuws morgen...

ik hebn iet zo heel veel last van vocht alleen idd inm ijn benen maar ja ben dan ook wel al 37 weken zwanger..

xxxxx

15. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Hee meiden,

Hier even een berichtje van mij. Ik lees wel mee, maar kan momenteel niet goed typen! Sinds zaterdag heb ik in mijn rechterhand bijna geen gevoel meer. Mijn hand 'slaapt' nu heel de dag. Voorheen had ik dat alleen 's nachts, maar nu dus ook overdag. Superlastig, want kan niet schrijven, moeilijk typen en bijna niets vastpakken.....

Verder alles goed. Vandaag bij de vk geweest en mijn bloeddruk was iets omhoog. Verder geen klachten. Ik moet dus wel opletten dat dat ook zo blijft. Kleine ligt netjes ingedaald en beweegt lekker!

Ik hoop bij jullie ook alles goed!

Groetjes, Minnie

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Minnie: heb je last van cts?
    Doe het maar rustig aan ;)

17. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    yep, cts.... Als het goed is gaat het na de bevalling vanzelf weer over!
    Verder moet ik van de vk iedere middag even een uurtje gaan liggen!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heb het bij mijn vorige ook gehad, echt heel irritant. Werd er snachts wakker van. Maar gelukkig verdwijnt het meestal een tijd na de bevalling ;)

19. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    had jij er overdag ook last van?
    Ik heb helemaal geen gevoel meer in mijn vingertoppen....
    Echt superirritant...!!

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gadver minnie wat vervelend! :(

@ naverona ben blij voor je dat de dingen weer beetje normaal gaan ipv van die gekke gyn :)

Hoe is t met de rest van de dames?

@ hier pfff hou vocht vast als een malle!!
    Vanaf de 7e alweer 5,5 kilo aangekomen!!!!':$
    En mn buik is maar een halve cm gegroeid.. Is dit trouwens wel normaal? Of zou ik t donderdag even tgen de vk moeten zeggen?

Pff ben begonnen met 47,5 en nu net 73,5 wt een hell!!
    Hoe zit dit met jullie?

Deel Deze Pagina