Caruli: Wat apart dat je buik verder blijft dalen. Zou het een teken zijn dat er al wel iets in gang is gezet? Nevarana: hopen op goed nieuws morgen inderdaad! Heb je nu nog wel binnenkort een afspraak met deze andere gyn? Of zat alles daar te vol? Sam: zolang het vocht is wat je vasthoudt is dat niet zo erg, dat ben je zo weer kwijt toch? Alhoewel het wel frustrerend is al je schoenen en ringen enzo niet meer aankunt. Ik heb geen idee of ik veel vocht vasthou. Mijn ringen passen nog en mijn schoenen ook dus dat zal wel loslopen. Ik hou het er zelf steeds maar op dat ik zwaar vruchtwater hebt. Ik ben in 37 weken van 61,6 naar 79,3 kg gegroeid. En m'n buik groeit de laatste tijd ook niet meer heel spectaculair... In ieder geval niet waar ik meet (bij m'n navel). Ben van 71 naar 103 cm gegroeid. Gelukkig kan de vk alleen maar lachen om mijn gewichtstoename. Minnie: wat irritant van de slaap hand! Dat moet wel bijzonder frustrerend zijn, vooral als het pad over gaat na de bevalling. Hopelijk heb je er snel geen last meer van.
hoi hoi, chocochick ja idd ben blij dat ik daar tussendoor no eventjes terechtkon..nee als ik n aar die gyn moet dat is een hele andere gyn van een andere locatie..dus dat scheelt weer..ze blijven erbij dat er geen plek is verder waar ik nu zit..maar ik denk dat ik de 9de niet ga halen hoor... af en toe heb ik echt zooveeeeel druk daar beneden dat ik denk ja daar gaan mn vliezen maar ja dat is natuurlijk weer niet zo hahaha.. mijn gewicht is oook flink toegenomen begon op 66 en zit nu op 84,3kg en ben nu 37 weken. bij de vk wegen ze overigens niet dus dat scheelt weer een hartverzakking morgen hahaha... verder voel ik me een beetje raar al sinds vanmorgen..veel h arde buiken gehad die nu weer afzakken gelukkig.. meiden ik hou jullie op de hoogte morgenavond al duurt het wel even voor ik weer thuis ben...ikmoet naar een ander spreekuur hier 30 minuten rijden vandaan..ben pas om 21:00 uur aan de beurt wat altijd uitloopt dus ja denk rond 22:30 wel weer een keer thuis te zijn hahaha.... minnie vervelend zeg ben blij nooit cts gehad te hebben...sterkte nog de laatste weekjes..dikke knuf Caruli ook voor jou nadert het eind hihi nog ffies meis en dan hebben we alemaal ons guppie in handen.. ben benieuwd wie er eerst zal bevallen.. wat denken jullie?? ik denk Caruli, ikzelf, minnie en dan chocochick en dan sam...(sorry als ik iemand bn vergeten).. xxxxxx
Vannacht een rommelende buik gehad, ook wat kramp. Nu weer rustig, wel voel ik druk van onder en is het kindje opvallend rustig. We gaan het wel weer beleven! Maar rustig afwachten!
Spannend Krissie. Apart hè hoe je zo ontzetten naar binnen bent gericht aan het eind van de zwangerschap. Hoe je elke signaaltje van je lichaam probeert te interpreteren.
Buikpijn was wel degelijk indaling, kindje ligt mooi laag volgens de gyn. Lig nu in het ziekenhuis i.v.m. hoge bloeddruk (160/100). Moet nu urine sparen en regelmatig bloeddruk meten. Nu maar afwachten hoe het verder gaat. Bij een blijvende hoge bloeddruk komende week inleiden!
Oh spannend meid. Doe het maar rustig aan en wie weet heb je snel je beebje in je armen. Sterkte met in het zh liggen.
Heee dames! Na een 11,5 uur durende bevalling.... Is onze zoon Bentley geboren! Zo klein, zo lief zo perfect! 3226 gr en ongeveer 49 cm.... Thuis begonnen met gebroken water om 22.30 23.15 vk geweest en moest voor de zekerheid ctg laten maken... Weer terug naar huis en om 3 uur 3 cm... Amderhalf uur later vk gebeld.. Hoeld t niet meer! Naar t siekenhuis.. Aan de morfinepomp.. En nog lekker geslapen tot ik wakker werd van de persweeen.. Na 2 uur!! Persen een knip en paar hechtingen rijker is hij geboren om 9,58 uur
Sam: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bentley! Ben je alweer thuis? Geniet van jullie ventje! Liefs, Minnie
Dankje dames! Nou het was wel de bedoeling gewoon naar huis te gaan... Maar eehh ik moest plassen voor k wegging en dt lukte niet... Toen uiteindelijk besloten dt ik dan met katheter en al naar huis mocht nou oke, toen was mn temp 38,2 en mn hartslag wat te hoog dus mocht alsnog niet naar huis haha dus lig hier nu met de kleine e. VL En ga zo lekker tukken... Bijna 36 uur niet geslapen!
sam20 gefeliciteerd meid... hier heb ik dus nog steeds geen duielijkheid en ga morgen de bahndelpoli van het zh bellen aangezien ik gewoon op een controle in het zh sta... en nee niet pas over 3 weken maar aankomende week...het is toch te gek voor woorden dat je eerst ieder eweek je vw moetn laten checken en nu gewoon 3 weken niet hoeft..grrr..dus moet van de vk morgen de behandelpoli bellen....nou zal me benieuwen zeg..zal wel weer geen antwoord krijgen... xxxxx
Sam: super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bentley Leuke naam zeg! Jammer dat je nog niet naar huis mag. Hoop dat je snel opknapt en kunt gaan. Naverona: jeetje meid wat een onduidelijkheid allemaal zeg. Hoop echt dat je morgen toch antwoord gaat krijgen.
Sam: gefeliciteerd met de geboorte van Bentley!! en wat een mooie originele naam! Hopelijk slaap je vannacht wat en mag je morgen weer naar huis. Naverona: wat een ellende! Hopelijk krijg je snel opheldering! Hoe gaat het met de andere meiden? Ik ben vandaag weer bij vk geweest en alles is ok. Ze is gedeeltelijk ingedaald maar dat was ze vorige week ook al... Hopelijk blijft ze nog een paar dagen zitten.
Haha choco ik zie je in allerlei topics komen "lol" Hier gaat het redelijk, veel last van krampen en druk onderin mijn buik. Het word echt krap daar onderin voor de beeb. Maar ja die gaat zelf zo laag liggen Helaas zegt het niks over de bevalling zegt de vk van dit forum... Dus dan blijven we maar braaf wachten op de ks datum, of het moet toch eerder willen komen. De datum duurd nog wel ff dus het kan nog.
hoi hoi, ja eccht wordt er horensdol van..ik heb gisteren wel een controle gehad van de vk ( maar voor de zekerheid) en alles was goed..wel redelijk veel harde buiken savonds..verder gaat het wel goed.. ik heb dus nu pas 9 januari inhet zh weer controle en daar kan ik gewoon niet mee leven.. ik zei al tegen mn vk dat mijn oudste door exact het zelfde er bijna nietmeer was dat doet er gewoon allemaal niet toe schijnbaar..ik wil dat vw in de gaten gehouden word iedere week..maar goed eerst morgenochten maar es bellen.. oja hier kindje niet ingedaald.. xxxx
Hee caruli de ks was tussen week 38 en 39 toch? Dan hoef je niet zo lang meer Ben blij dt t met hullie allemaal goed gaat! En succes met bellen naverona! Laat je niet in de zeik nemen hoor @ hier word ik nog lekker verwend! De verpleegsters geven de flesjes snachts voor ke enzo... Heeerlijk! Voel me alleen wel overreden door een vrachtwagen zeg! Pff ik vind een bevalling toch wel een heel naar iets haha wel mooi natuurlijk maar goed kan mr amper omdraaien.. Vannacht huilde de kleine, moest k de erpleegster bellen om m te pakken... Kan zelf niet ver genoeg zitten om dat te doen... Gelukkig gren problrem en miste de kleine mama dus die lag lekker bij me komt ze een uur later terug voor een flesje.. Was ik gewoon in slaap gevallen! Haha
hoi meiden, nou ik heb gebeld en ben toch wel zooooo kwaad geworden..heb gezegd dat ik vind dat ze me aan mn lot overlaten..volgens die miep achter de balie moest ik niet zo denken..dus ik heb gezegd dat ik wel zo denk omdat ze nergens geen antwoord op geven en ik 3 weken moest wacchten op een controle..heb ook gelijk gezegd dat ik de desbetreffende arts ook niet meer hoef te zien..en dat ik het idee heb dat ook al heb ik het al een keertje meegemaakt dat bijna fout is gegaan en mn oudste bijna ben kwijtgeraakt dat hun niks kan schelen..zeer zeker omdat omdat het dezelfde problemen betreft.. En toen was er maandag ineens plek voor me hahaha bij een andere locatie maar bij de juiste arts...ben blij dat ik gebeld heb zeg...
Goed gedaan meid. Super dat je nu wel snel terecht kan. Zo zie je dat je soms je mond goed open moet doen voordat er geluisterd word..