Hoi dames Ik heb 6 maart de eerste echo zou dan 7+4 weken zijn . Vind het zoooo spannend het is mijn derde zwangerschap en vind het nog steeds spannend . Heb ook een nieuwe gyn wegens verhuis (1 maart sleutels , 9maart verhuis) . Weet dus niet wat me te wachte staat
Ik tel met je mee! Ik ben nog nieuw hier, maar ook net zwanger, wel voor de eerste. Ik heb 7 maart mijn eerste echo, met 7,5 dagen.
ik tel mee heb 5 maart eerste echo haha dan gelijk mijn ouders vertellen en 6 maart is me broertje jarig dan heb ik me ooms ook maar gehad hahaha
gefeliciteerd !!! zo dan ga je l wat meer zien op de echo !! ook je derde ? heb jij ook een dikker darmenbuikje als bij je eerste en tweede ? ik wel haha
gefeliciteerd !! ook voor jou wow ik zou zo lang noooit kunnen wachten haha maar ik krijg hier dan ook echt elke controle een echo im blessed
Ik mag volgende week (woensdag 20-02) al! Ik vind het zo spannend! Eerste keer voor mij. Allemaal zo nieuw en spannend en onwerkelijk! Succes met wachten allemaal! Jullie vinden het vast allemaal net zo spannend als ik^^
Nichelle , jij hoeft niet lanv meer te wachten Chelle26 , dat zal de echo bepalen Metie gefeliciteerd en spannend he de eerdte echo
Wat leuk allemaal in maart een echo! Ik ga maandag een afspraak maken voor een echo, deze zal plaats vinden eind maart! Spannend