Hallo meiden nou ik denk dat het deze ronde raak is hoor. vorige ongi 4 november eitje gehad op 22 november, positieve ovutest 21 november. onvutesten bleven een tijd heel donker maar nu de laatste dagen nimeer. normaal na mijn eitje altijd pijnlijke borsten, nu niks. een paar steken gehad in mijn buik maar verder niets. van 5 dagen na mijn eitje rozeverlies gehad 3 dagen. sinds gisteren is dat roze verlies gedaan en is er wit slijm. nu beginnen mijn borsten toch een beetje gevoelig te worden opgeblazen gevoel en af en toe wat misselijk precies. zit nu 4 dagen voor mijn NOD (5 december) en vandaag een dik positieve ovutest en die was gisterenavond nog heel erg negatief want er stond geen tweede lijntje. ik test altijd heel licht op NOD dus ik wacht nog even met een zwangerschapstest. maar ik denk JA
Spannend!! maar ik zal wel heel blond zijn maar ik snap het nie je hebt een positieve ovu test en nu denk je dat je zwanger bent?
ik hoop het voor je natuurlijk maar ik vindt niet dat je op die ovu test moet afgaan eigenlijk, een zw test is voor een zwangerschap en een ovu test voor je ei te vinden...sorry ik hoop dat het raak is natuurlijk.. Ik dacht ook dat het weleens raak kon zijn de vorige ronde maar helaas werd ik ongi op mijn nod...
Hoop alsjeblieft niet te veel door die positieve ovutest. Een paar maanden geleden had ik op mijn NOD ook een positieve ovutest, ik dus helemaal in spanning want dacht dat ik nu dan toch echt zwanger zou zijn. Ik snel zwangerschapstesten gehaald maar die waren hartstikke negatief en een aantal dagen later werd ik ongi Maar goed, ik hoop voor je dat jij wel zwanger bent.
oh dat kan dan toch ook nog? vind het zo raar dat hij gisteren nog dik negatief was, geen tweede lijntje te zien? en vandaag was die zo positief.
maar waarom ga je er dan vanuit gelijk dat het een zwschap kan zijn? Je zit nog 4 dagen voor je NOD....
als ik jou was ging ik morgen kruidvat testen halen, want als je nu zwanger zou zijn moet de kruidvat test dan ook positief aangeven....toch?
Mijn ovulatietesten blijven altijd positief tot bijna aan mijn NOD. En ik word helaas elke maand weer keurig ongesteld... Dus het zegt niks!!
Cindy24 ik ken natuurlijk mijn lichaam ook wel en voel wel dat er andere dingen aan de gang zijn? Stippetje ik had tot gisteren nog erg negatieve ovutesten hoor. en nu is ie ineens positief. ik wacht wel af maar ik zou er niet van verschieten als het raak is.
ik snap je wel maar ik dacht ook dat het wel eens raak kon zijn het ook klachtjes maar het was niet raak.... denk er ook over na dat het je lichaam kan zijn die je voor de gek houdt, blijf nuchter!! Hoe moeilijk dat ook is...en test dan met een zwschaps test als je het zo zeker bent....